Denk niet dat er veel schokkends uit voortkomt.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er zouden stats moeten zijn hoe vaak er op het fobo icoontje bij een meisje wordt geklikt en hoe vaak er bij een jongen wordt geklikt
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en luiquote:
Sauna is relaxquote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en lui
Baantjes trekken alleen is keisaai.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd 2x in de week baantjes getrokken + sauna maar ik heb er weinig tijd meer voor.. Ben ook vaak moe en lui
Ik denk dat er bij vrouwen 2x zo vaak wordt gekliktquote:Op zondag 7 februari 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel schokkends uit voortkomt.
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dagquote:Op zondag 7 februari 2010 19:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee maar ik sliep om 2.00 uur ongeveer
En bij mannen die een usericon hebben dat suggereert dat het een vrouwelijke user is.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij vrouwen 2x zo vaak wordt geklikt
Keeps me going in het 50-meterbad, soort van beloningquote:
Sorry wat?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dag?
Ik ga altijd rondjes rijden in de auto,croissantjes bakken, bankhangen en veel te laat huiswerk doenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat doe je nou met zoveel vrije tijd op een vrije dag?
Wat moet ik dan doen, synchroomzwemmenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Baantjes trekken alleen is keisaai.
Whehe jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En bij mannen die een usericon hebben dat suggereert dat het een vrouwelijke user is.
Waterpolo natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, synchroomzwemmen?
Ik ben eten trouwens, tot zo
Ik heb vandaag ook rondjes geredenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga altijd rondjes rijden in de auto,croissantjes bakken, bankhangen en veel te laat huiswerk doen
"huiswerk"
Huiswerkquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga altijd rondjes rijden in de auto,croissantjes bakken, bankhangen en veel te laat huiswerk doen
"huiswerk"
Tot zoquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, synchroomzwemmen?
Ik ben eten trouwens, tot zo
Wat?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga altijd rondjes rijden in de auto
Nu weer eentje erbij omdat ik wou zien hoeveel views je hebtquote:Op zondag 7 februari 2010 19:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ok het aantal views op mijn fobo is best wel heel veel
Leuk tochquote:
Post bezorgen? Werk je ook bij TNT dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Leuk toch
Beetje langs mensen rijden, post bezorgen, weet ik wat allemaal
Lekker rustig rondjes rijden
Je valt in het niet, helaasquote:Op zondag 7 februari 2010 19:25 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nu weer eentje erbij omdat ik wou zien hoeveel views je hebt
Neequote:Op zondag 7 februari 2010 19:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Post bezorgen? Werk je ook bij TNT dan?
Leuke baan?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee
Ik werk eigenlijk helemaal niet
Maar ik kreeg een baan aangeboden
Oh daar kan je toch wel voor rond de 20 per uur gaan zitten?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nee
Iets IT-achtigs. Alleen nog ff verzinnen hoe veel ik per uur ga vragen
Dat was ik wel van plan jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh daar kan je toch wel voor rond de 20 per uur gaan zitten?
Je pakjes?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef gers het volgende:
dus pirania zorgt ervoor dat mijn pakjes verdwijnen
Inhoud?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:31 schreef gers het volgende:
dus pirania zorgt ervoor dat mijn pakjes verdwijnen
Wat een rare telefoon.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik paint draaide stopte mijn besturingssysteem op mijn phone
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond de Superbowl wie gaat er kijken
Jaquote:Op zondag 7 februari 2010 19:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zeur niet, ik liet bij jou toch ook een heel toffe paint achter?
Leer iets IT-achtigs en zoek een chille werkgeverquote:Op zondag 7 februari 2010 19:34 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik wil ook 20 euro per uur verdienen maar ik kan alleen FOK!ken
Whehe, omdat je een meisje bentquote:Op zondag 7 februari 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Omdat ik de hele tijd "lurker"-reacties in m'n fobo kreegIk wil zelf bepalen of ik reageer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |