Dan zit ik in NYC.quote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
The Madd is tof, ga Jump Now maar eens luisteren. Niet electro ofzo maar wel leuk.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Drinky het volgende:
29 april in de Effenaar, The Crookers en Nobody Beats the drum en The Madd(die ken ik niet), tientje voor de entree, is best goedkoop
Echt non stop inderdaad, relaxed album, thanks !quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:23 schreef frank07 het volgende:
Popular Music van Felix Cartal inmiddels 1x geluisterd.
Must have album voor mensen die dit topic volgen. Non stop beukende electro.![]()
reprazentquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er net achter dat TBB live zijn 5 maart in Watt. Wissikniejjjjjj.
Boy-8-Bit?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:39 schreef frank07 het volgende:
[..]
![]()
Nieuwe track van Boy-8-Bit op z'n My Space
Boy-8-Bit - The Keep
Lekkerrrr
Damn wat een lekkere mixquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef JackHerrer het volgende:
Er komt weer een nieuwe soulwax remix aan.
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleenquote:Op woensdag 24 februari 2010 04:39 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik verwacht trouwens iedereen die ooit in deze jonge reeks heeft gepost naar Révolt gaat?
[..]
Line-up.Maassilo.
Ooit in de Maassilo geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:32 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Sowiesootje! Jammer van dat Rotterdam alleen
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?quote:
Maassilo vetste toko van NLquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:53 schreef apenkooi het volgende:
[..]
Nope. Vaak geprobeerd met Awake, kwam er nooit van. Heb zo'n idee dat je gaat zeggen dat 't een goeies is?
Erg dik, vooral Lemonadequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:04 schreef frank07 het volgende:
[..]
Maassilo vetste toko van NL![]()
2 nieuwe nr's van Erol Alkan en Boys Noize, previews te beluisteren op oa de MySpace van Alkan:
http://www.myspace.com/erolalkan
Het gaat om Lemonade en Avalanche.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |