abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77776507
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:01 schreef Etcetera het volgende:
Dus een pedofiel én oplichter
btw: Burn Notice.. geweldige serie
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2010 @ 18:03:50 #52
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77776518
Tuurlijk Ik kijk alleen maar geweldig series
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_77776634
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk Ik kijk alleen maar geweldig series
Bones: zeker
Castle: zeker
Chuck: Ken ik niet
Grey's: Nee dank je
How I met your mother: lol
NCIS: zeker
NCIS: LA: zeker
Ugly Betty: Nee dankje
White collar: Ken ik niet
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2010 @ 18:10:08 #54
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77776710
Chuck heeft humor White Collar gaat over een oplichter die de FBI gaat helpen, fijne serie
With four other people
And aliens
pi_77776752
Waar gaat chuck over?

lekker wow gerelateerd
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2010 @ 18:14:17 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77776875
Chuck is een medewerker van de Buy More, typische nerd, krijgt via een oud-studiegenoot een complete computer in z'n hersens geimplanteerd, en moet met de CIA gaan samenwerken Met samenwerking van oa. Agent Sarah Walker

er is meer in het leven dan WoW toch
With four other people
And aliens
pi_77777350
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Chuck is een medewerker van de Buy More, typische nerd, krijgt via een oud-studiegenoot een complete computer in z'n hersens geimplanteerd, en moet met de CIA gaan samenwerken Met samenwerking van oa. Agent Sarah Walker

[ afbeelding ]

er is meer in het leven dan WoW toch
Is dat ook op tv of moet ik het downloaden

Wel voor mij
  Redactie Frontpage maandag 8 februari 2010 @ 18:27:13 #58
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_77777452
Geen idee of het op de Nederlandse tv is, ik download alle m'n series
With four other people
And aliens
pi_77777459
Tyf is 'n end op met die serie crap!

Net http://www.wowhead.com/?item=49903 gecraft . En 16k armer

HIMYM > all btw
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77777745
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee of het op de Nederlandse tv is, ik download alle m'n series
Dacht ik al vanavond even Burn Notice downloaden
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:27 schreef Blistering het volgende:
Tyf is 'n end op met die serie crap!

Net http://www.wowhead.com/?item=49903 gecraft . En 16k armer

HIMYM > all btw
pi_77777875
Ach, tenminste nog iets om geld aan uit te geven De afgelopen dagen heb ik enchanting eindelijk voorbij 440, waardoor je leuke enchants kan doen. De meeste simpele enchant verkoopt al voor 200g.. 10x +23 haste op cloak, 260g per stuk. Tjakka. Of skyflare diamonds/earthsiege diamonds die ik zelf maak met alchemy van mijn saronite prospects, vervolgens weer terugsturen en er een populaire gem van maken, hoppa, weer 90g per stuk.

Ik had op een lvl70 alt die ik nooit speelt in een opwelling opeens cold weather + epic flying gekocht.. Maar uiteindelijk raak ik de char alsnog niet meer aan Dat vond ik toen zonde en ben ik al het bovenstaande actief gaan doen. Normaal houd ik mij nooit bezig met AH, maar die 6000g heb ik de afgelopen week wel weer terugverdiend. Ook wel geluk dat ik iemand tegen kwam die even 30 stacks aan saronite verkoopt voor 13g per stack (vendor is 12g50), daar heb ik toen tientallen gems van kunnen maken, of JC ringen om te kunnen disenchanten
pi_77778250
ik maak ongeveer 1k per dag aan het verkopen van glyphs,

dikke handel met een aantal keer 5 min inloggen per dag
hardcoholic
pi_77778633
Glyphs?? Die gaan bij ons voor 5g per stuk
pi_77778698
hier ook, maar als je er meer dan 200 op de AH hebt staan gaat het hard

daarbij maakt het niet uit welke je erop zet, het verkoopt toch wel

en per glyph maak ik minimaal 4g winst
hardcoholic
pi_77780618
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:02 schreef Bryze het volgende:

[..]

probably
Achtelijke kansloze kinderen ook, waarschijnlijk allemaal dk's, pala's en hunters warriors
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:30:52 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77783272
Zijn hier mensen met een shadow priest? Ik heb namelijk een vraag....
Allereerst mijn priest:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=Malati

Ik zit ruim over hitcap, eigenlijk wil k dat een beetje rechttrekken (ga van de week proberen de staff te krijgen van Twin Valkyr) maar als dat niet lukt zou ik op een andere manier van m'n hit af moeten komen:
Probleem is dus dat mijn shoulders & head hit hebben, die kan ik wel vervangen voor de andere 245 shoulders en chest (zonder hit, +spirit). Maar dan droppen stats als Haste en crit, waar ik spirit voor terug krijg (wat voor een klein deel omgezet word in SP).

Andere optie is om het gewoon zo te laten tot die Twin Valkyr staff gedropt is, dan zit ik nog steeds een beetje over hitcap maar niet meer zo dramatisch veel.

(waarom maakt die PoS staff het leven zo moeilijk Als ze daar nou gewoon crit op gefabriceerd hadden ipv Hitrating )
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 8 februari 2010 @ 20:45:27 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77783961
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:30 schreef Rauw. het volgende:
Zijn hier mensen met een shadow priest?
.
quote:
Allereest, geen critgems gebruiken. Het is simpel:
Red: 23SP
Yellow: 23SP of 12SP+10 haste, maar alleen als de socket bonus > 5SP is.
Blue: 23SP of 12SP+10 spirit, maar alleen als de socket bonus > 5SP is.
quote:
Ik zit ruim over hitcap, eigenlijk wil k dat een beetje rechttrekken (ga van de week proberen de staff te krijgen van Twin Valkyr) maar als dat niet lukt zou ik op een andere manier van m'n hit af moeten komen:
Probleem is dus dat mijn shoulders & head hit hebben, die kan ik wel vervangen voor de andere 245 shoulders en chest (zonder hit, +spirit). Maar dan droppen stats als Haste en crit, waar ik spirit voor terug krijg (wat voor een klein deel omgezet word in SP).

Andere optie is om het gewoon zo te laten tot die Twin Valkyr staff gedropt is, dan zit ik nog steeds een beetje over hitcap maar niet meer zo dramatisch veel.

(waarom maakt die PoS staff het leven zo moeilijk Als ze daar nou gewoon crit op gefabriceerd hadden ipv Hitrating )
Ik zou zeggen, ditch beide staffs en probeer een goede 1H + offhand te krijgen. Dat is vrij makkelijk tegenwoordig. Die combinatie is bijna altijd beter simpelweg omdat je veel meer spellpower krijgt. Alleen de Lich King wapens geven misschien nog wat problemen maar die lijken gefixed te worden.

Voor de rest ziet het er prima uit. Ik zou misschien Inner Focus uit je spec halen, maar dat is een beetje persoonlijke voorkeur.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 februari 2010 @ 20:54:08 #68
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77784421
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

.
[..]

Allereest, geen critgems gebruiken. Het is simpel:
Red: 23SP
Yellow: 23SP of 12SP+10 haste, maar alleen als de socket bonus > 5SP is.
Blue: 23SP of 12SP+10 spirit, maar alleen als de socket bonus > 5SP is.
[..]

Ik zou zeggen, ditch beide staffs en probeer een goede 1H + offhand te krijgen. Dat is vrij makkelijk tegenwoordig. Die combinatie is bijna altijd beter simpelweg omdat je veel meer spellpower krijgt. Alleen de Lich King wapens geven misschien nog wat problemen maar die lijken gefixed te worden.

Voor de rest ziet het er prima uit. Ik zou misschien Inner Focus uit je spec halen, maar dat is een beetje persoonlijke voorkeur.
Die critgem heb ik gebruikt om te compenseren voor de compensatie van lagere crit die een item deed... Maar het blijkt dus dat crit een stuk minder belangrijk is dan dat ik gedacht had. Dus die moet ik inderdaad nog vervangen.

Inner focus in m'n spec vind ik wel relaxed, meestal pop ik hem en knal ik er een mind blast direct achterna. Telt lekker mee zo'n 9k crit.

Welke 1h zou je me aanraden? De Surgeons needle van FoS, want die is eigenlijk voor healers toch? En de Offhand van HoR?
  maandag 8 februari 2010 @ 21:14:39 #69
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77785600
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die critgem heb ik gebruikt om te compenseren voor de compensatie van lagere crit die een item deed... Maar het blijkt dus dat crit een stuk minder belangrijk is dan dat ik gedacht had. Dus die moet ik inderdaad nog vervangen.
Je crit is wel vrij laag trouwens, denk eraan dat crit nog steeds 0.7 PP is, ook al is hase 0.95.
quote:
Welke 1h zou je me aanraden? De Surgeons needle van FoS, want die is eigenlijk voor healers toch? En de Offhand van HoR?
Bijvoorbeeld. Maar aangezien je blijkbaar nog TotC25 doet, zou ik http://www.wowhead.com/?item=47193 Misery's End aanraden, of http://www.wowhead.com/?item=48709 Heartcrusher uit ToGC10.

Ter vergelijking, mijn priest: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Aliya

Negeer de staff voorlopig, die gebruik ik nu alleen op trash .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 8 februari 2010 @ 21:32:06 #70
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77786478
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je crit is wel vrij laag trouwens, denk eraan dat crit nog steeds 0.7 PP is, ook al is hase 0.95.
[..]

Bijvoorbeeld. Maar aangezien je blijkbaar nog TotC25 doet, zou ik http://www.wowhead.com/?item=47193 Misery's End aanraden, of http://www.wowhead.com/?item=48709 Heartcrusher uit ToGC10.

Ter vergelijking, mijn priest: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Aliya

Negeer de staff voorlopig, die gebruik ik nu alleen op trash .
Yep maar ik zou niet weten waar ik meer crit weg moet toveren?

+ Ik doe nog weinig raids, ik ben pas een week lvl 80 op deze en de andere raid ik erg weinig op. Ga van de week TOTC10 doen met een guildie.

Vanavond Ony25 gedaan met een PUG ( die allemaal leaveden achter 1 whipe natuurlijk)
En Ony10 die wel in 1x goed ging. (3 achiev's jeuj)
pi_77787092
Sindragosa ook down . 25 man uiteraard.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77787761
Net een Naxx 10 run gedaan met de guild. Nieuw crit record van 30.050, een zooi badges en vooral...

Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77790947
Welke bosses moet je daar nou voor doen? Ik hoor ook vaak dat je niet eens alle bosses hoeft te doen, en maar een stuk of 5 in totaal.
pi_77791586
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef ufopiloot het volgende:
Welke bosses moet je daar nou voor doen? Ik hoor ook vaak dat je niet eens alle bosses hoeft te doen, en maar een stuk of 5 in totaal.
als het er 5 zijn dan zullen het wel de wing bosses zijn + kel .

zelf heb ik geen idee nooit geprobeerd
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77792226
quote:
Op maandag 8 februari 2010 23:02 schreef ufopiloot het volgende:
Neenee, allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')