quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee ik ging slapenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En, heb je de hele discography al beluisterd Ayça?
Dat is veel.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef Ayca het volgende:
Niet te veel.het zit al in zo'n klein glas
max. 2 klontjes ofzo
Doenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
Ik moet die sucuk zooi eens kopen, lijkt me wel lekker
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef Ensaf het volgende:
Ik dacht dat er na roeren nog een klein laagje suiker op de bodem moest liggen.
Who cares.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Vlees, groente en andere dingen in je ei. Een ei hoort met kruiden lekker gemaakt te worden!
Sucuklu yumurta. Als je dat nog nooit hebt gegeten loop je wel wat mis hoor!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
Ik moet die sucuk zooi eens kopen, lijkt me wel lekker
Gewoon een gebakken ei is veeeeeeel lekkerder. Of een gekookt ei op een broodje gezondquote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Best, ik zal geen omelet met sucuk voor je maken dan.
Sucuk zal wel alleen bij Turkse winkels te koop zijn, of heeft de AH het ook?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sucuklu yumurta. Als je dat nog nooit hebt gegeten loop je wel wat mis hoor!
Vroeger op de basisschool heb ik mensen moeten teleurstellen omdat ze niet allemaal bij mij thuis konden eten tussen de midaag.
Hmm sommige winkels hebben een turks hoekjequote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sucuk zal wel alleen bij Turkse winkels te koop zijn, of heeft de AH het ook?
Niet waar.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon een gebakken ei is veeeeeeel lekkerder. Of een gekookt ei op een broodje gezond. Honger
![]()
![]()
![]()
Stom.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm sommige winkels hebben een turks hoekjemaar volgens mij heeft de ah dat niet
Allebei is goedquote:Op zondag 7 februari 2010 16:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Vlees, groente en andere dingen in je ei. Een ei hoort met kruiden lekker gemaakt te worden!
Weet niet, maar de Vomar en de Dekamarkt bij ons wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sucuk zal wel alleen bij Turkse winkels te koop zijn, of heeft de AH het ook?
Cik cik cik cik cikquote:
Wat een sukkels daaro. Hier staat overal lahmacun met tussen haakjes Turkse pizza.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:03 schreef Rookert het volgende:
Ik had nog nooit van lahmacun gehoord totdat ik hier kwam, overal staat gewoon Turkse pizza in die tentjes, weetikveel
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een sukkels daaro. Hier staat overal lahmacun met tussen haakjes Turkse pizza.
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:13 schreef Ayca het volgende:
Het is ook wel verwarrend hoorsoms willen ze ook 2 turkse pizza's en 1 lahmacun ofzo.
Het is ook niet jouw schuld, ik noem het ook zo.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:32 schreef Ayca het volgende:
Ja maar een kruising tussen een grapefruit en een mandarijn is zo lang.Hoe moet ik het anders noemen?
Een kruising tussen een grapefruit en een mandarijn dus.quote:
Noem het zure sinaasappelquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is ook niet jouw schuld, ik noem het ook zo.
Maar alleen omdat er geen andere mogelijkheid is.
Ik eet een kiwi, veel lekkerder.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een kruising tussen een grapefruit en een mandarijn dus.jemig, mijn vingers worden moe door jullie.
![]()
Bestaan die dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Boh gek, jij hebt vast nooit een goede grapefruit gehad.![]()
Past bij je persoonlijkheidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Past bij je persoonlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe je jezelf aanquote:Op zondag 7 februari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb vandaag alleen maar ongezonde troep op (chips, kokoskoek, zoutecrackers en cola), op 1 appel na.
die is de laatste tijd wel hersteld hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
Je eet alleen maar ongezond met je slechte huid
Ik wil ook aankomen, dik zijn lijkt me echt leuk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan. Nu kan het misschien nog, maar wacht nog maar een jaar of 10 en je krijgt overal puisten en komt 20 kg aan
.
Dat is het probleem nou juist, ik ken meerdere volwassenen die vroeger supersportief en superdun waren, en alles konden eten wat ze maar wilden, maar die nu gewoon dik zijn geworden.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil ook aankomen, dik zijn lijkt me echt leuk.![]()
![]()
in die puistenshit geloof ik niet.. ken genoeg mensen die zo eten en hebben nu nog nergens last van. Ik ben hier trouwens al mee gestopt, dit is de eerste dag sinds tijden dat ik alleen maar ongezond heb gegeten (was niet thuis)
Nee, wees maar bang dat je het mistquote:
Ik at die elke dag toen ik daar werkte.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:42 schreef Ayca het volgende:
Die triple chocolate van de ah to go is ook echt
Nah ik heb geen tv meer in mijn kamer.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, wees maar bang dat je het mist
De Nederlandse dus met dat sha la lie liedje. Allemaal inteelt vishoofden uit Volendam ofzo, wat een Tros kutfeestEn die golddiger van een Yolanthe zeggen dat in het publek "een doorsnee van het Nederlandse publiek" zit
RTL4 heeft Notting Hiil, da's nog een leuke film
dan maakte je het er ook een beetje zelf naarquote:Op zondag 7 februari 2010 21:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik at die elke dag toen ik daar werkte.
Nu vind ik hem.
Je hebt wel gelijk hoor, maar het zijn van die dagen dat ik in de avond thuis kom.. en het dagelijks vreten heb ik wel geschrapt. Gaat nu al een tijdje goed.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou juist, ik ken meerdere volwassenen die vroeger supersportief en superdun waren, en alles konden eten wat ze maar wilden, maar die nu gewoon dik zijn geworden.
Als ik wat chips eet heb ik nergens last van, maar meestal eet ik dan toch maar gewoon zo'n hele zak leeg en dat merk ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |