quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:53 schreef Nooxx het volgende:
[..]
Ja in nederland is hij nog vrij duur, ga hem bestellen van de week scheelt toch een hoop.
Trade on!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft er nou niemand Tales of Vesperia te koop of te ruil!?
nee sorry, dan laat maar zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee niet echt helaas. heb verder nog wel AC2 te ruil, maar die wil ik ruilen tegen the saboteur (iemand?)
is GRID + een tientje niks?
Shaun White voor de xbox360 tot 12.00u vandaag voor 14,95 bij gameoffer.nl: http://www.gameoffer.nl/quote:Op zondag 7 februari 2010 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Als iemand Grid of Shaun White wilt ruilen, laat me maar weten, ik heb interesse.
quote:Op zondag 7 februari 2010 14:56 schreef Eenskijken het volgende:
Te ruil wegens uitspelen:
Brutal Legend
Viva Pinata: Paniek in het Paradijs
Wil een van jullie iets daarvan ruilen voor mijn zooi (post hierboven)?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop):
Brütal Legend
Wat versta jij onder een zacht prijsje (voor beiden)?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:22 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm zie er eigenlijk niet echts iets voor me tussen, sorry. voor een zacht prijsje misschien?
Mits in goede staat, ¤7,- incl voor Oblivion?quote:Op maandag 8 februari 2010 16:35 schreef ferryb86 het volgende:
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
Oblivion Elder Scrolls 4
The Darkness
Brütal Legend
Ik zoek nog: Halo Wars, Assassin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, kortom bied maar iets leuks aan!
Heb je daar misschien een linkje van?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mass effect is 15 e nieuw!
Welke versie van Fable 2 is het?!
quote:Te ruil/te koop:
Cloudy with a chance of meatballs
Crackdown (classic)
Leisure Suit Larry: Box office bust
Lost
Sega Megadrive: Ultimate Collection
Zoek o.a. nog Brütal legend, Wolverine, AC2, forza 3, Dragon age, rock band 2, Halo ODST
Kick en de spellen die zijn verkocht er tussen uitgehaald.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:43 schreef Barzi het volgende:
Verkoop de volgende Xbox 360 spellen (onbekrast):
Halo 3: 15 euro
Fallout 3: 25 euro
Call of Duty 3 (classic): 10 euro
Saints Row (classic): 10 euro
Fable 2: 20 euro
Lost Planet Extreme Condition: 10 euro
Halo 3 ODST: 25 euro
Bieden mag natuurlijk ook. Interesse? Gelieve te mailen of een PM te sturen.
Star Wars - The Force Unleashed ruilen tegen Red Alert 3 of Section 8?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef killermj het volgende:
Saint Row
Civilization Revolution
Gears Of War
Gears Of War 2
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Racedriver GRID
Perfect Dark Zero
Frontlines - Fuel Of War
007 - Quantum Of Solace
Prince Of Persia
Turok
Juiced 2 - Hot Import Nights
Kung Fu Panda & Lego Indiana Jones (sealed)
Star Wars - The Force Unleashed
Condemned 2
UFC 2009 Undisputed
tegenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef Dutchskill het volgende:
heb de volgende spellen te ruil;
Hitman: Blood Money
RA3 heb ik al en geen intresse in Section 8quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Star Wars - The Force Unleashed ruilen tegen Red Alert 3 of Section 8?
Tegen 50 cent hebben we wat mij betreft een dealquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen
50 cent: blood in the sand
Gears of War
The Club
of Terminator Salvation?
de helft van dit topic heeft dat spel te al maanden te koop voor nog geen 5 euro, ik post niet eens meer dat ik m wil ruilen want je raakt m toch niet kwijt.quote:
http://www.zavvi.com/game(...)l-2k10/10048031.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ik zoek nog steeds tales of vesperia ( vragen ze in nederland nog steeds de volle prijs voor en buitenland ook :/) en NHL 10 ( waar bijna overal een levertijd staat van 3 weken )
Ik heb geen xbox meer dus aan ruilen heb ik sowieso niets.. En aan het spel heb ik dus ook niets..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de helft van dit topic heeft dat spel te al maanden te koop voor nog geen 5 euro, ik post niet eens meer dat ik m wil ruilen want je raakt m toch niet kwijt.
ja!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:07 schreef ROFLOL het volgende:
The Saboteur te koop!
¤25 inclusief
PAL, compleet en in goede staat.
Ik wil Skate 2 nog wel als je em nog steeds hebt. Heb je vrijdag al PM gestuurd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:31 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik heb Skate 2. Ruilen tegen Fable 2?
Wil je tropico en wolverine misschien ruilen tegen 2 van deze games?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
tk/tr
Tropico 3
Assassin's creed 2
The Orange box (half-life 2 en co)
en X-men origins: Wolverine
Hoeveel geef je er voor?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef Eenskijken het volgende:
Iemand die TES 4: Oblivion nog kwijt wil?
Post je lijstje maarquote:Op zondag 28 februari 2010 21:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik ruil liever eg. Zoek je nog bepaalde games toevallig?
Zit niet echt iets tussen voor mijquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Eenskijken het volgende:
Heb maar een paar titels om te ruilen
Maar:
Rise of the Argonauts
NHL 08
Medal of Honor: Airborne
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ruilen tegen Lips incl 2 microfoons?
Was te proberenquote:
Dealquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie wel al bij de MM te koop dan? voor 20 mag je m hebben.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:44 schreef ROFLOL het volgende:
Verkoop je die Lips ook Admiraal? Of heb eventueel een Star Ocean promo liggen voor de PS3 te ruil.
Wat vraag je voor AC2?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb nog wel
Assasins Creed 2
Quatum of Solace
te koop!
Sorry ze zijn beide al wegquote:
Ik heb m!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:57 schreef Seam het volgende:
Ik zoek Mass Effect 2. Iemand die er al mee klaar is?
omdat er boven staat:quote:Op maandag 8 maart 2010 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Hoezo staat er nu al Game of the Year op het Bioshock 2 doosje?
Er staat "sequel to" bovenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:59 schreef lkb9000 het volgende:
Hoezo staat er nu al Game of the Year op het Bioshock 2 doosje?
Alleen is met dubbel l. Dus die tjaptjoi versie is prima voor jou!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek Bioshock 2!
Aleen wil ik niet 30 euro geven voor zo een tjaptjoi versie..
Is dialect hierquote:Op maandag 8 maart 2010 22:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Alleen is met dubbel l. Dus die tjaptjoi versie is prima voor jou!
On topic: Hoeveel wil je er dan voor geven?
Koop dan niksquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek Bioshock 2!
Die van mij is nog in seal. En voorlopig laat ik hem nog op 30,- incl. verzenden staan.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Mij maakt zo'n versie niet uit maar als ik die weer verkoop willen veel hem niet maja als het goedkoop is maakt het niet uit![]()
Geef beide maar jullie bodemprijs dan ga ik voor de goedkoopste natuurlijk
Hoezo koop dan niks?quote:
Deal rond met ROFLOLquote:Op maandag 8 maart 2010 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek Bioshock 2!
NHL10+NBA10 bij FRS.nl samen voor 50 euro (alleen online) levertijd is wel 5-10 dagen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop dan niks!
Maar goed, niemand hier die NHL2010 of NBA 2010 heeft?!
Tales of vesperia zoek ik ook nog steeds, maar die kan wel ff wachten aangezien ik FF13 nu ook al heb!
Btw mocht iemand nog opzoek zijn naar FF13, heb hem dubbel! Morgen komt me pre-order binnen, dus die kan de deur uit
thanks voor de tip! Ga ze dadelijk eens bestellen! FF13 mag voor 42 incl wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef philipnorth het volgende:
[..]
NHL10+NBA10 bij FRS.nl samen voor 50 euro (alleen online) levertijd is wel 5-10 dagen.
Hoeveel wil je voor FF13?
Ben sowieso nog naar het een en ander op zoek, zal ff een lijstje maken...
Ik heb Bioshock 2 te koop. Wel de Asia Edition, maar dat zie je alleen aan het doosje. Is nog nieuw in seal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:03 schreef ferryb86 het volgende:
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
The Darkness
1 draadloze controller (White)
Ik zoek nog: Halo Wars, Assassin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, DarkSiders kortom bied maar iets leuks aan, eventueel ook met bijbetaling van mijn kant.
kan ik die wel op mijn europese xdoos afspelen dan?en wat vraag je ervoor?of wil je iets ruilen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock 2 te koop. Wel de Asia Edition, maar dat zie je alleen aan het doosje. Is nog nieuw in seal.
je hebt PM!quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:22 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik heb Bioshock 2 te koop. Wel de Asia Edition, maar dat zie je alleen aan het doosje. Is nog nieuw in seal.
Verkoop je FIFA ook?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb de volgende games die ik graag zou willen ruilen met iemand.Fifa 10 Grand Theft Auto: Liberty Stories
Ik ben op zoek naar de volgende games:
Guitar hero smash hits
Band Hero
je hebt bericht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben op zoek naar Borderlands. Als iemand die kwijt wil, geef even een gil. Geef je er ¤25 voor.
Daarnaast heb ik zelf nog GTA IV en Fable 2 te ruil.
Als iemand Viva Pinata nog heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de helft van dit topic heeft dat spel te al maanden te koop voor nog geen 5 euro, ik post niet eens meer dat ik m wil ruilen want je raakt m toch niet kwijt.
Helaas, ik heb de xbox geleend van mijn broertje. Mijn vriendin wil hem eens spelen, dus koop alleen.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb hem nog liggen, maar alleen te ruil
Wat wil je voor hebben? geld of ruilen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:07 schreef Roynaldinho het volgende:
Mijn Batman: Arkham Asylum ligt hier stof te happen.
Interesse? Stuur een PM!
als het goed is, ben ik inmiddels voorzienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
iedereen wel denk ikvoor 5,- excl magje m hebbuu
Interesse! Ruilen tegen FIFA 10 promo?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:39 schreef ROFLOL het volgende:
Lego Indiana Jones 2 te ruil! Gaat hier wel om een promo, dus gele shit op boxart en geen boekje. Game hooguit half uur gespeeld.
Ruilen tegen Fight Night Round 4? Nieuw en gesealed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
FF13 te koop (35euro) Is nieuw en zit nog in de seal !
ruilen mag ook maar denk dat ik de meeste wel heb
AC2, the saboteur of 50 cent blood in the sand?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lijkt me niet, en heb hem ook al gehad!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ruilen tegen Fight Night Round 4? Nieuw en gesealed.
heb ac2 en the saboteur al, en 50 cent vind ik het niet waardquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
AC2, the saboteur of 50 cent blood in the sand?
Ruilen tegen Fifa 10, Dragon Age: Origins, GTA: Liberty city stories, Fallout 3 GOTY of Tekken 6?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Alleen Tekken 6 heb ik nog nooit gedaan, maar goed een spel ruilen wat net een weekje of 2 uit is, ga ik niet ruilen tegen een spel van enkele maanden oud. Dan kan ik hem net zo goed zelf kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruilen tegen Fifa 10, Dragon Age: Origins, GTA: Liberty city stories, Fallout 3 GOTY of Tekken 6?
Kan er natuurlijk ook nog altijd wat bijleggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen Tekken 6 heb ik nog nooit gedaan, maar goed een spel ruilen wat net een weekje of 2 uit is, ga ik niet ruilen tegen een spel van enkele maanden oud. Dan kan ik hem net zo goed zelf kopen
Heb je hem al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-marvel: ultimate alliance 2
-sega mega drive ultimate collection
-spiderman: web of shadows
-tomb raider: legend
-turok
-venetica (promo)
nee, niet echt mijn dingquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgespeeld?![]()
Tevens te ruil / te koop; Ninety Nine Nights
Verkocht!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
Bioshock 2 NTSC-J versie te koop!
25 euro incl of bied een tof spel te ruil aan
draadloze controller is verkocht!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef ferryb86 het volgende:
Borderlands
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
The Darkness
Ik zoek nog: Halo Wars, Assassin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, DarkSiders kortom bied maar iets leuks aan, eventueel ook met bijbetaling van mijn kant.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb de volgende games die ik graag zou willen ruilen met iemand.Fifa 10 ( geen Nederlands Commentaar) Grand Theft Auto: Episodes from liberty city
Ik ben op zoek naar de volgende games:
Guitar hero smash hits
Band Hero
Ruilen tegen een (of een combo) van deze:quote:
2 tientjes incl verzenden.quote:
Tegen Halo Wars?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Paar dagen geleden een nieuwe 360 gekocht. In de bundel zat PES 10. Niet echt mijn spel. Iemand interesse?
Ik ben op zoek naar Race driver Grid, Forza 3, Halo ODST, Fight night round 4, Viking:BfA en Star wars TFU . Mocht je iets anders interessants hebben dan mag dit natuurlijk ook. Eventueel ook te koop.
Zal vanavond de demo eens ffkes binnentrekken en kijken of dat iets voor mij is.quote:
PMquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef super-muffin het volgende:
te koop:
GTA IV (non-classic)
Assassin's Creed (classic)
10 euro per stuk excl verzendkosten.
Is niet echt mijn ding. Ik kijk even of ik nog iets anders aangeboden krijg.quote:
je hebt PM terugquote:
Deal! Stuur me een pm aub!quote:
Mass Effect 2 CE ruilen tegen iets uit uit dit topic? [TK] Diverse games en computerspulquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef ferryb86 het volgende:
Borderlands
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
The Darkness
Mass Effect 2 CE
Ik zoek nog: Halo Wars, BioShock 2, Modern Warfare 2, DarkSiders kortom bied maar iets leuks aan,.
Hoeveel voor BC2 en Fallout 3 GOTY samen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Silv het volgende:
TR/TK:
Mass Effect 2 CE
BF:BC2
GTA: Episodes from LC
Tekken 6 Promo + Tinbox met tshirt
Fallout 3 GOTY
Dragon Age: Origins
Star Wars: TFU
L4D 2 gezocht, maar andere games zijn vaak ook welkom.
sorry zit niks tussen, is overigens ook te koop!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:17 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Mass Effect 2 CE ruilen tegen iets uit uit dit topic? [TK] Diverse games en computerspul
heb je de codes voor de ingame extra's al gebruikt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef ferryb86 het volgende:
[..]
sorry zit niks tussen, is overigens ook te koop!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand Forza 3 voor me?
voor zaeed volgens mij niet, want die kon ik direct al downloaden. voor het cerberus network wel..quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:55 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
heb je de codes voor de ingame extra's al gebruikt?
star ocean ruilen tegen iets van dit?quote:Op maandag 5 april 2010 13:58 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
TK
Borderlands 25
cod waw 15
Star ocean 15
baja edge of control 10
Viva pinata trouble in paradise 10
Prijzen zijn incl verzenden in bubbeltjes envelop![]()
Zie niks wat mijn interesse heeft, maar je mag hem ook gewoon van me kopenquote:Op maandag 5 april 2010 14:12 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
star ocean ruilen tegen iets van dit?
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-stranglehold
-turok
-venetica (promo)
Mass Effect 2 ruilen tegen Modern Warfare 2?quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef ferryb86 het volgende:
Borderlands (20¤)
Red Faction Guerilla (10¤)
Left 4 Dead (10¤)
The Darkness (10¤)
Mass Effect 2 CE (45¤)
Ik zoek nog: Halo Wars, BioShock 2, Modern Warfare 2, DarkSiders kortom bied maar iets leuks aan,.
Heb de Bundle copy met ongebruikte codes voor je?quote:
PM!quote:Op maandag 5 april 2010 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb de Bundle copy met ongebruikte codes voor je?
20 incl? Of heb je iets te ruil?
waarschijnlijk kan ik modern warfare 2 van een vriend lenen, dus ik wil voorlopig nog niet ruilen. Wellicht wil je hem kopen?quote:Op maandag 5 april 2010 15:18 schreef PP. het volgende:
[..]
Mass Effect 2 ruilen tegen Modern Warfare 2?
Hmm ik heb Fallout 3 nog wel! Even kijken of ik skate 2 of GoW2 wilquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:18 schreef bierjoost het volgende:
Te Ruil
Skate 2
Gears of War 2
Op zoek naar Fable 2, Fallout 3 en Battlefield Bad Company 2
Oke. Ik hoor t wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik heb Fallout 3 nog wel! Even kijken of ik skate 2 of GoW2 wil
Kan hem opzich wel ruilen tegen Skate 2, maar Skate 3 komt ook al weer bijna uitquote:
quote:
En Fable 3 ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan hem opzich wel ruilen tegen Skate 2, maar Skate 3 komt ook al weer bijna uit
Fable 3quote:
35 inc is dealquote:Op woensdag 7 april 2010 14:31 schreef Slickk het volgende:
Ruilen tegen Dragon Age?
Anders bied ik 35 incl.
Nee Fable 3 komt eind dit jaar uit...quote:Op woensdag 7 april 2010 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Fable 3? Uhm is dat de Goty versie?!
Ja dat weet ik! Alleen snap ik niet waarom je ineens over Fable 3 begonquote:Op woensdag 7 april 2010 16:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Nee Fable 3 komt eind dit jaar uit...
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik! Alleen snap ik niet waarom je ineens over Fable 3 begon
Oei! Eindelijk iemand die hem heeftquote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef Pokemonmaster het volgende:
Tales of Vesperia te koop voor 30 inclusief verzenden. Nieuwstaat en helemaal compleet. PAL overigens.
Nieuw is hij bij mij overal 40 euro (budgetgaming (H)) Ik zoek niks te ruil, alleen keihard geld.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oei! Eindelijk iemand die hem heeft! Zoek je niks te ruil?
30 euro is nog vrij duur opzich voor een 2dehandsje en is rond de 35 nieuw te vinden op internet
Ik heb wel interesse in The Saboteur opzich...quote:Op donderdag 8 april 2010 13:19 schreef jimjim1983 het volgende:
nog steeds the saboteur, assassin's creed 2, tropico 3, fifa 10 en 50 cent blood in the sand the ruil
Morgen eem kijken of The Saboteur iets voor me is.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
the saboteur, assassin's creed 2, tropico 3, fifa 10 of 50 cent blood in the sand?
Nja dat is ook meteen hoe je het zegt "nieuw"quote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef Pokemonmaster het volgende:
[..]
Nieuw is hij bij mij overal 40 euro (budgetgaming (H)) Ik zoek niks te ruil, alleen keihard geld.
ruilen tegen 2 van deze?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb ook final fantasy 13 te ruil/koop nu.
nope, solly.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in The Saboteur opzich...
Zie je hier iets tussen misschien?:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Morgen eem kijken of The Saboteur iets voor me is.
Hmm sorry, de helft heb ik al eens gespeeld en de andere helft spreekt me niet echt aanquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ruilen tegen 2 van deze?![]()
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-stranglehold
-turok
-venetica (promo)
Ruilen tegen iets van dit?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb ook final fantasy 13 te ruil/koop nu.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruilen tegen iets van dit?
Just Cause 2
Mass Effect 2 CE
BF:BC2 (zonder VIP code)
GTA: Episodes from LC
Tekken 6 Promo + Tinbox met tshirt
Star Wars: TFU
quote:Op zondag 11 april 2010 14:01 schreef Sickert het volgende:
Is er iemand die van Just Cause 2 afwil?
Heb niets te ruil
Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Silv het volgende:
Ik denk er nog even over na. Blijft voor mij een spel dat gewoon niet snel in prijs zakt, ook tweedehands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is ook meteen hoe je het zegt "nieuw"
Jammer, voor 25 had ik het meteen gedaan
AC heb ik nog steeds te koop, en heb nu UEFA EURO 2008 in de aanbieding voor ¤7,50 ex verzendkostenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:41 schreef super-muffin het volgende:
te koop:
GTA IV (non-classic)
Assassin's Creed (classic)
10 euro per stuk excl verzendkosten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]http://www.woolworthsente(...)735.html?affil=BUYATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je wat leuks te ruil?(heb er maar 1 trouwens)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 @ 16:55 schreef CaLeX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks, uiteindelijk gevonden in een vaag nederlands webshopje voor 10tje/stuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 @ 00:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
http://www.woolworthsente(...)735.html?affil=BUYAT
Lekker LAN'nen
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
Heb op Xboxworld een bod van 30 incl! Maar misschien iets te ruil anders?quote:
niks voor jou denk ik, heb t al vaak hier gepost:quote:Op donderdag 15 april 2010 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb op Xboxworld een bod van 30 incl! Maar misschien iets te ruil anders?
Ahja helaas meestal al gehadquote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niks voor jou denk ik, heb t al vaak hier gepost:
x-men origins, assassin's creed 2, saboteur, fifa 10, the orange box en 50 cent blood in the sand () kan ik je aanbieden
wat moet je voor the orange box?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
x-men origins, assassin's creed 2, saboteur, fifa 10, the orange box en 50 cent blood in the sand () kan ik je aanbieden
niks te ruil?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat moet je voor the orange box?
Je zou trouwens The Saboteur eens op Xboxworld kunnen aanbieden. Zie vaak dat mensen daar naar op zoek zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Heb je een poosje geleden een PM gestuurd. Nog interesse?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
jimjim, ben al mijn pm gegevens kwijt, maar mocht je tropico 3 nog hebben zou je mij je gegevens kunnen pm'en?
Ruilen tegen iets van dit?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb hier Final Fantasy 13 liggen, maar het is toch niet mijn ding. Iemand ruilen? Je krijgt de strategy guide erbij.
Fifa 10 ruilen voor één van deze?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik wil mijn GTA4 wel ruilen voor Saints Row 2. Stuur even een PM als je interesse hebt, dan regelen we het verder op die manier.quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef LasTeR het volgende:
Ik wil GTA IV kopen, heb er 15 incl. voor over.
Heb evt nog;
UFC: Undisputed 2009
Condemned
Saints Row 2
Ik heb net GTA4 gekocht in de winkel.quote:Op maandag 19 april 2010 13:54 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik wil mijn GTA4 wel ruilen voor Saints Row 2. Stuur even een PM als je interesse hebt, dan regelen we het verder op die manier.
ik wil je harde schijf wel overnemen maar moet ik deze aansluiten via USB stick?quote:Op zondag 18 april 2010 00:38 schreef bierjoost het volgende:
Alleen te koop:
Assassin's Creed 2 ¤ 25,-
Batman: Arkham Asylum ¤ 25,-
Call of Duty: Modern Warfare 2 ¤ 30,-
Fifa 10 ¤ 25,-
Gears of War 2 ¤ 20,-
Halo 3 (Classic) ¤ 15,-
Halo 3: ODST ¤ 25,-
GTA IV ¤ 20,-
Skate 2 ¤ 15,-
20 GB Harde Schijf ¤ 20,-
Richtprijzen volgen morgen.
Voor zover ik weet kan je HD´s gewoon makkelijk in en uit een xbox halen zonder enig gedoe.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik wil je harde schijf wel overnemen maar moet ik deze aansluiten via USB stick?
Gvd! Zaterdag Batman gekocht, nja was maar 3 tientjesquote:Op zondag 18 april 2010 00:38 schreef bierjoost het volgende:
Alleen te koop:
Assassin's Creed 2 ¤ 25,-
Batman: Arkham Asylum ¤ 25,-
Call of Duty: Modern Warfare 2 ¤ 30,-
Fifa 10 ¤ 25,-
Gears of War 2 ¤ 20,-
Halo 3 (Classic) ¤ 15,-
Halo 3: ODST ¤ 25,-
GTA IV ¤ 20,-
Skate 2 ¤ 15,-
20 GB Harde Schijf ¤ 20,-
Richtprijzen volgen morgen.
tegen iets van dit?quote:
Wat moet je voor battlefield BC2 hebben?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Update :
Te Koop of Te Ruil :
Battlefield Bad Company 2
Doe eens gek? Niks te ruil dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:00 schreef PP. het volgende:
[..]
Wat moet je voor battlefield BC2 hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |