Alleen Tekken 6 heb ik nog nooit gedaan, maar goed een spel ruilen wat net een weekje of 2 uit is, ga ik niet ruilen tegen een spel van enkele maanden oud. Dan kan ik hem net zo goed zelf kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Ruilen tegen Fifa 10, Dragon Age: Origins, GTA: Liberty city stories, Fallout 3 GOTY of Tekken 6?
Kan er natuurlijk ook nog altijd wat bijleggen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen Tekken 6 heb ik nog nooit gedaan, maar goed een spel ruilen wat net een weekje of 2 uit is, ga ik niet ruilen tegen een spel van enkele maanden oud. Dan kan ik hem net zo goed zelf kopen
Heb je hem al uitgespeeld?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-burnout paradise
-dark sector
-forza 2
-infinite undiscovery
-marvel: ultimate alliance 2
-sega mega drive ultimate collection
-spiderman: web of shadows
-tomb raider: legend
-turok
-venetica (promo)
nee, niet echt mijn dingquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je hem al uitgespeeld?![]()
Tevens te ruil / te koop; Ninety Nine Nights
Verkocht!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:06 schreef AQuila360 het volgende:
Bioshock 2 NTSC-J versie te koop!
25 euro incl of bied een tof spel te ruil aan
draadloze controller is verkocht!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:56 schreef ferryb86 het volgende:
Heb de volgende games te ruil (eventueel te koop):
Borderlands
Red Faction Guerilla
Left 4 Dead
The Darkness
Ik zoek nog: Halo Wars, Assassin's Creed 2, BioShock 2, Modern Warfare 2, DarkSiders kortom bied maar iets leuks aan, eventueel ook met bijbetaling van mijn kant.
quote:Op zondag 14 maart 2010 15:26 schreef About2Break1 het volgende:
Ik heb de volgende games die ik graag zou willen ruilen met iemand.Fifa 10 ( geen Nederlands Commentaar) Grand Theft Auto: Episodes from liberty city
Ik ben op zoek naar de volgende games:
Guitar hero smash hits
Band Hero
Ruilen tegen een (of een combo) van deze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |