Dat lijkt me dan een gevoel van hemel op aarde!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oeke, ik heb dat ook een keer gehad, ik ben toen in bad gaan zitten (Annicka had geen dorst) met een handkolf en heb gekolfd, gemasseerd, gekolfd, gemasseerd, gekolfd ect. tot de verstopping naar buiten kwam (was een soort van klein wit propje).Het probleem was toen meteen opgelost.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:08 schreef oeke het volgende:
Oef, Ko heeft hem vannacht goed leeggedronken en het is weg!![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 15:02 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
Wat voelt dat sowieso heerlijk heh, als je een flink gestuwde pijnlijke borst hebt en dat je baby die dan leeg drinkt...
Oh ik herken dit wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:04 schreef lily het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de kolfruimte op mijn werk zit.
De ruimte van vijf jaar geleden is er niet meer want er is twee jaar geleden drastisch verbouwd.
Hier gaat de bv nog prima.
Leah drinkt alleen sinds twee dagen weer vaker en onregelmatiger. Heeft er ook mee te maken dat ze nu steeds maar een borst drinkt en normaliter twee.
Nu komt ze vaak 1 of 2 uur later toch om die 2de borst.
Vervelend Oeke, dat je normale bh voor een harde plek heeft gezorgd. Sta je eigenlijk niet bij stil...
hm.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Spruw hoeft niet altijd zichtbaar te zijn, toch? Soms merk je het alleen aan het gedrag en andere signalen, dacht ik.
Waarom geen Nystatine? Dat heeft R ook gehad en het heeft wel geholpenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
hm.
Ik heb geen zin in Nystatine, maar mijn huisarts heeft geen zin in gentiaalviolet.
En ik heb geen zin in zelf doktertje spelen...
Tis gewoon van die vieze kleefzooi, net als daktarin enzo.. Maar het werkt wel hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 09:39 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Waarom geen Nystatine? Dat heeft R ook gehad en het heeft wel geholpen. Waarom is dat andere beter? Ik hou mijn kleine manneke namelijk goed in de gaten, ben nog een beetje paranoide
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |