Ben je al aan het koelen Free?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef freecell het volgende:
En Oxytocine neusspray Keshet? Is dat nog een idee?
Kan me voorstellen dat het wat lastiger op gang komt met kolven omdat je meisje het niet zelf kan stimuleren!
Kan iemand me trouwens even vertellen dat stuwing overgaat? Ik zit nu op dag 3 van de stuwing en het lijkt nog steeds toe te nemen. Mijn borsten zijn helemaal driehoekig aan de zijkanten en beginnen ook steeds meer pijn te doen
Ja, zo ging dat hier ook...gekookte kool op verzoekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Jeps, nog iemand warme compressen nodig?Klaar in 5 minuten
Mja, ik heb weer hetzelfde als bij de vorige baby: er komt alleen melk uit als er een kind aan hangt. Met de hand kolven doet hélemaal niksquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
En een warme douche? Dat heb ik in het begin gedaan, en dan rustig heeeel lichtjes wat 'masseren'(niet teveel, anders wordt het erger geloof ik), zodat de druk er een beetje afgaat?
Haal Leander uit zn bedjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik heb weer hetzelfde als bij de vorige baby: er komt alleen melk uit als er een kind aan hangt. Met de hand kolven doet hélemaal niksHoeveel spanning er ook op staat. Het bezorgt me een TSR en nog meer stuwing, maar er komt nog geen druppel uit.
Zodra er een mondje onder hangt gaat de kraan open
Voordeel: geen zoogcompressen nodig
Tuurlijk wel, net fietsenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Die zou niet meer weten wat hij met de borst aanmoet geloof ik
Dat dus... maar alleen links lekt, rechts is zindelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik lek nog steeds aan de andere kant als Annicka aan de borst drinkt. Ik draag dan ook nog steeds continue zoogcompressen...
Ik heb wasbare en doe gewoon iedere ochtend nieuwe, tegelijk met schoon ondergoed en schone sokkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:22 schreef WupWup het volgende:
De candida albicans (de veroorzaker van spruw) is bij bijna iedereen aanwezig als commensaal. Pas op het moment dat het evenwicht van de gist met de aanwezige bacteriën wordt verstoord, zal het uitgroeien tot een schimmel. Weinig of niet verwisselen van zoogkompressen kun je scharen onder slechte hygiëne (creëert een warm, vochtig milieu, ideaal voor bacteriegroei) en dan is het mogelijk dat de balans verstoord wordt en de gist dus kan uitgroeien tot draden en tadaaa: spruw. Daarnaast loop je dan ook meer risico op borstontsteking. Maar ik denk dat je het wel bont moet maken met je kompressen, wil je er echt spruw mee uitlokken.
Het is overquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:24 schreef WupWup het volgende:
Free je mag eventueel bij ernstige stuwing best één keer kolven hoor!
Oh, en het gaat over
Ik ben zo preuts dat ik geen borstvoeding in het openbaar durfde te geven. Maar op m'n werk moest ik kiezen: voor een raam kolven of op het toilet gaan zitten. Ik heb toen telkens mijn lange sjaal gebruikt om discreet te kunnen kolven. Ik had een hemdje aan onder mijn trui, schoof mijn hemdje omlaag, trui omhoog en zette de kolf op m'n borst. Daarna drapeerde ik er m'n sjaal overheen. Niemand die er wat van zag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:13 schreef Keshet het volgende:
Ik kan ook in het zhs kolven, P_Iglet is zelfs bekend met die kolfruimte las ik!![]()
Zelfs naast de couveuse van Teigetje kan ik kolven, maar daarvoor moet ik nog even een mentale drempel over. De gordijntjes kunnen dicht maar er kan ieder moment iemand binnen rennen en tsja, daar hou ik niet zo van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |