Ze was zo'n halve man, die wil je niet batsenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef Brerius het volgende:
Heb je haar dan niet even snel gebatst. dat werkt ieder keer bij mij
Er staat nergens dat dat niet mag hoor ..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
Had je ook niet op het knopje moeten drukken, stommerik.
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ze was zo'n halve man, die wil je niet batsen
anders lees je het topic gewoon helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:49 schreef Marthh het volgende:
Vanmiddag werd ik uit de bus gezet door mevrouw man, omdat ik tijdens het wachten op de buschauffeur, op het knopje had gedrukt om de deur te openen zodat ik alvast naar binnen kon..
Toen zij binnen kwam begon ze kei hard tegen mij te schreeuwen dat ik niet op die knop had mogen drukken! wat een zure koe, en toen moest ik eruit![]()
![]()
whoaa als ik er aan terug denk wordt ik steeds kwaader
Das speciaal voor kromme mensen. Ben je krom dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Marthh het volgende:
[..]
Er staat nergens dat dat niet mag hoor ..
en als je weet dat die knop de deur opent ga je toch niet in de kou wachten?
haha nee dankje, ik heb ovquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Brerius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.
Hij bedoelt waarschijnlijk het knopje voorop de bus, buitenkant, zodat de deur open gaat en je alvast in de lege bus kan gaan zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:55 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
het staat in de algemene voorwaarden van het busrijden dat je pas op het knopje mag drukken als de volgende halte is aangekondigd (als dat niet gedaan wordt dan mag het pas vanaf het moment dat de bus gaat rijden).
Hier staat een tijdelijke busban op, dit had je kunnen weten.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk het knopje voorop de bus, buitenkant, zodat de deur open gaat en je alvast in de lege bus kan gaan zitten
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:59 schreef Netsplitter het volgende:
Dus jij doet iets wat niet mag en vind het gek als je een uitbrander krijgt?
Christus...
Wordt lache als je later moet gaan werken.
Nee hij drukte buiten op het knopjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Bij deze wil ik mijn steun betuigen aan de TS, de deur was blijkbaar open en zolang hij netjes is gaan zitten zie ik er geen probleem in.
Ja op de knop hoe busscheufeers de bus openen als er niemand in zit want die dingen hebben geen sleutelslot zegma:Pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee hij drukte buiten op het knopje
Hij had moeten wachten tot de buschauffeuse de deur open deedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ja, wat is je punt? de deur ging toch open toen of niet?
hehe ja egt kk leip mattie :pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:17 schreef bakkiethee het volgende:
[..]
Ja op de knop hoe busscheufeers de bus openen als er niemand in zit want die dingen hebben geen sleutelslot zegma:P
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Marthh het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?
en misschien mag het wel, maar was het gewoon een zure gekrenkte taart.
Gewoon een zak over haar kop heen trekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Brerius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.
Onterecht? Jij moet gewoon met je poten van die bus afblijven. Dat knopje is er niet om jou toegang tot de bus te verschaffen, anders stond er wel een grote sticker op, passagiers hier drukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:51 schreef Marthh het volgende:
Dat ik onterecht uit de bus werd geschopt en daarna een half uur in de kou moest wachten op de volgende bus!
ik mocht het wel, had iets in de bus laten liggen omdat ik haast hadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Marthh het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?
en misschien mag het wel, maar was het gewoon een zure gekrenkte taart.
Jij hebt het waarschijnlijk ook gewoon gevraagd.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:20 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ik mocht het wel, had iets in de bus laten liggen omdat ik haast hadik voelde me weer even jong
Knopje zit niet achter een klepje. Gewoon onder de rechter ruitenwasserquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onterecht? Jij moet gewoon met je poten van die bus afblijven. Dat knopje is er niet om jou toegang tot de bus te verschaffen, anders stond er wel een grote sticker op, passagiers hier drukken.
Het is voor de chauffeur en daarom zit dat knopje ook achter een klepje.
kloptquote:Op zondag 7 februari 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt het waarschijnlijk ook gewoon gevraagd.
Het ligt er aan welke bus. Bij de nieuwe Citaro's wel, bij de oude is 't achter een klepje.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:29 schreef Pastoor.Bob het volgende:
[..]
Knopje zit niet achter een klepje. Gewoon onder de rechter ruitenwasser
Dat kan ook wel maar dit is meer voor als ze even op het station hun pauze maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:44 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het idee van zo'n knop niet zo goed. Is het niet handig als je een bus echt kan afsluiten? Want op deze manier kan iedere zwerver er lekker in gaan liggen pitten...
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar dit is meer voor als ze even op het station hun pauze maken.
De buschauffeuse had waarschijnlijk pauze en ze had de bus alvast geparkeerd bij de halte. TS dacht slim te zijn en de deur te openen zodat hij lekker warm binnen kon zitten. Dit vond de chauffeuse blijkbaar geen goed idee en de TS kon 30 min wachten op de volgende bus.quote:
is al eens voorgekomenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
De buschauffeuse had waarschijnlijk pauze en ze had de bus alvast geparkeerd bij de halte. TS dacht slim te zijn en de deur te openen zodat hij lekker warm binnen kon zitten. Dit vond de chauffeuse blijkbaar geen goed idee en de TS kon 30 min wachten op de volgende bus.
@TS volgende keer als je de deur open doet. Rijd gelijk met de hele bus naar huis toeBussen hebben volgens mij heel geen sleutels meer maar gewoon een knop om te starten. Dus iedereen kan ermee rijden.
Een Anita?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ze was zo'n halve man, die wil je niet batsen
Ik denk dat TS het ding niet zonder schade de hoek om krijgt.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
@TS volgende keer als je de deur open doet. Rijd gelijk met de hele bus naar huis toeBussen hebben volgens mij heel geen sleutels meer maar gewoon een knop om te starten. Dus iedereen kan ermee rijden.
Ze hebben wel degelijk sleutels hoor. Ik denk dat het eerder aan het model bus ligt. Natuurlijk kunnen sommigen variëren, maar de meesten hebben dat wel. Waarschijnlijk heeft de chauffeuse de sleutel gewoon achtergelaten in de "AAN" positie met motor draaiend, dat is meer aanneembaar.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet. Stad- en streekbussen werken niet met sleutels. En ja, ze hebben buiten een knop waarmee je de deur open kunt doen. En de motor laten draaien kan met de nieuwe generatie Mercedessen ook niet meer want die gaan na een aantal minten uit als de bus op de handrem staat.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:27 schreef waternet het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal niet eens weten hoe een bus in elkaar zit. Jullie komen volgens mij met alleen gokken over het hoe en wat van de bus zoals sleutels, klepjes, ignition enz. Is er niet een van die echte buschauffeurs hier op fok die dit even kan ophelderen? Van wie we altijd over z'n handgemeen met een passagier lezen?
[..]
Ze hebben wel degelijk sleutels hoor. Ik denk dat het eerder aan het model bus ligt. Natuurlijk kunnen sommigen variëren, maar de meesten hebben dat wel. Waarschijnlijk heeft de chauffeuse de sleutel gewoon achtergelaten in de "AAN" positie met motor draaiend, dat is meer aanneembaar.
Mn pa is buschauffeur bij connexxion (quote:Op zondag 7 februari 2010 16:27 schreef waternet het volgende:
Ik denk dat jullie allemaal niet eens weten hoe een bus in elkaar zit. Jullie komen volgens mij met alleen gokken over het hoe en wat van de bus zoals sleutels, klepjes, ignition enz. Is er niet een van die echte buschauffeurs hier op fok die dit even kan ophelderen? Van wie we altijd over z'n handgemeen met een passagier lezen?
[..]
Ze hebben wel degelijk sleutels hoor. Ik denk dat het eerder aan het model bus ligt. Natuurlijk kunnen sommigen variëren, maar de meesten hebben dat wel. Waarschijnlijk heeft de chauffeuse de sleutel gewoon achtergelaten in de "AAN" positie met motor draaiend, dat is meer aanneembaar.
Da's wel heel lang geleden dat bussen sleutels hadden.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:34 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Mn pa is buschauffeur bij connexxion (ja kom maar
) en in deze nieuwe bussen zit er geen sleutel meer in maar alleen een knop om te starten. Vroeger, met de oude bussen, liet hij gewoon de sleutel in het contact tijdens pauzes.
Maar dan staat de deur waarschijnlijk gewoon open.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef eQuaL het volgende:
Op station Breda staan zo vaak lege bussen te wachten op hun chauffeurs, dan gaat ook iedereen alvast zitten. En ja, zodra de chauffeur binnenkomt gaan de meeste mensen nog een kaartje kopen/afstempelen.
Brabant
Wat een bullshit dat je je kaartje afstempeld pas als de chauffeur er isquote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef eQuaL het volgende:
Op station Breda staan zo vaak lege bussen te wachten op hun chauffeurs, dan gaat ook iedereen alvast zitten. En ja, zodra de chauffeur binnenkomt gaan de meeste mensen nog een kaartje kopen/afstempelen.
Brabant
Hoe wil je het dan doen? Ze laten de geldbak en de stempel echt niet in de bus staan hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat een bullshit dat je je kaartje afstempeld pas als de chauffeur er isom te laten zien dat je zogenaamd eerlijk bent
Er staat ook geen grote sticker met Afblijven..en er zit ook geen klepje voor.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onterecht? Jij moet gewoon met je poten van die bus afblijven. Dat knopje is er niet om jou toegang tot de bus te verschaffen, anders stond er wel een grote sticker op, passagiers hier drukken.
Het is voor de chauffeur en daarom zit dat knopje ook achter een klepje.
ik ben niet zo'n computernerd als jij bent.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef Netsplitter het volgende:
Wel typisch dat TS niet meer durft te komen.
Nee dat knopje zit buiten de bus, bij de ruitenwisser idd.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:13 schreef J.Herrer het volgende:
Als je zo'n knopje kan indrukken om de deur te openen dan ben je toch al binnen?
Een beetje moderne bus heeft stempelautomatenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe wil je het dan doen? Ze laten de geldbak en de stempel echt niet in de bus staan hoor.
of een ovchip kastje?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een beetje moderne bus heeft stempelautomaten
Ja, en wat denk je waariom dat knopje daar zit en niet naast de deur met een sticker:"Deur openen."quote:Op zondag 7 februari 2010 18:31 schreef Marthh het volgende:
[..]
Nee dat knopje zit buiten de bus, bij de ruitenwisser idd.
Oh ja, nou ik zie ze niet in de bus.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Een beetje moderne bus heeft stempelautomaten
Dat klopt maar dat ze hem dan ook gelijk uit de bus zet lijkt me een beetje sterk. Het zal vast wel aan iets anders liggen, misschien mag ze de TS gewoon niet, of heeft ie eerder voor problemen gezorgd.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je waariom dat knopje daar zit en niet naast de deur met een sticker:"Deur openen."
Misschien omdat dat knopje niet voor jou bedoeld is?
Ze heeft gewoon glashard gelijk.
Als ze willen dat er geen passagiers binnenkomen voordat er een buschauffeur is, moeten ze geen knopje aan de buitenkant van de bus maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je waariom dat knopje daar zit en niet naast de deur met een sticker:"Deur openen."
Misschien omdat dat knopje niet voor jou bedoeld is?
Ze heeft gewoon glashard gelijk.
Tja nu ik het me zo afvraag, volgens mij hebben de bussen in breda geen knop om deuren te openen, dus dan staan ze inderdaad gewoon openquote:Op zondag 7 februari 2010 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar dan staat de deur waarschijnlijk gewoon open.
nope, ik ben heul braaf.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef waternet het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat ze hem dan ook gelijk uit de bus zet lijkt me een beetje sterk. Het zal vast wel aan iets anders liggen, misschien mag ze de TS gewoon niet, of heeft ie eerder voor problemen gezorgd.
Nee hoor, dat doen ze dan. Laatst was er ook een gastje die dat wilde proberen, alleen zag de chauffeur het en die zei:"Als je dat doet kun je lopen."quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef waternet het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat ze hem dan ook gelijk uit de bus zet lijkt me een beetje sterk. Het zal vast wel aan iets anders liggen, misschien mag ze de TS gewoon niet, of heeft ie eerder voor problemen gezorgd.
Onzin, je kunt toch wel zelfstandig met je poten van andermans spullen afblijven.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef Marthh het volgende:
[..]
Als ze willen dat er geen passagiers binnenkomen voordat er een buschauffeur is, moeten ze geen knopje aan de buitenkant van de bus maken.
Hahahquote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
De buschauffeuse had waarschijnlijk pauze en ze had de bus alvast geparkeerd bij de halte. TS dacht slim te zijn en de deur te openen zodat hij lekker warm binnen kon zitten. Dit vond de chauffeuse blijkbaar geen goed idee en de TS kon 30 min wachten op de volgende bus.
Ze gaan er dus vanuit dat iedereen heel burgerlijk is, is dat niet een beetje dom? Daarbij zijn er genoeg andere systemen te realiseren tegenwoordig, waarbij alleen de buschauffers de deur kunnen openen.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onzin, je kunt toch wel zelfstandig met je poten van andermans spullen afblijven.
Bovendien moet dat nou wel. Bij oude bussen ging het raam handmatig open en konden ze via het raam bij de knop, tegenwoordig niet meer.
Dat een systeem niet perfect is, betekent nog niet dat je het dan maar moet misbruiken.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ze gaan er dus vanuit dat iedereen heel burgerlijk is, is dat niet een beetje dom? Daarbij zijn er genoeg andere systemen te realiseren tegenwoordig, waarbij alleen de buschauffers de deur kunnen openen.
Doen ze waarschijnlijk toch niets mee. Had 2 weken gelden Ariva (connexxion?) een klachtenmail gestuurd. Nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ja klacht indienen kan je best doen trouwens
mijn broertje kreeg zelfs een dagkaart van conexxion omdat hij klaagde over een buschauffeur die boos werd om niks. En wie weet is het voorschrift dat ze die dingen op slot moeten doen en krijgt de buschauffeuse een waarschuwing dan heb je toch een soort wraak
misschien even bellen dat komt vaak wat serieuzer overquote:Op zondag 7 februari 2010 19:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Doen ze waarschijnlijk toch niets mee. Had 2 weken gelden Ariva (connexxion?) een klachtenmail gestuurd. Nooit meer wat van gehoord
Nee, het is dom om overal maar aan te zitten terwijl je dondersgoed weet dat dat niet de bedoeling is. En omdat jij niet in staat bent je te gedragen moeten ze maar een ander systeem gebruiken? Dat is de wereld op zijn kop. Het is niet voor niets dat ze dat knopje nu al achter de ruitewisser hebben zitten.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:55 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ze gaan er dus vanuit dat iedereen heel burgerlijk is, is dat niet een beetje dom? Daarbij zijn er genoeg andere systemen te realiseren tegenwoordig, waarbij alleen de buschauffers de deur kunnen openen.
Nee dat is de wereld op zijn kop.. iedere zwerver kan dus wanneer hij wil de bus instappen en er eventueel zelfs mee weg rijden? Een nieuw systeem lijkt mij niet zo'n slecht idee. Bovendien is de bus gewoon een openbare plek, het valt niet voor niets onder het Openbaar vervoer.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, het is dom om overal maar aan te zitten terwijl je dondersgoed weet dat dat niet de bedoeling is. En omdat jij niet in staat bent je te gedragen moeten ze maar een ander systeem gebruiken? Dat is de wereld op zijn kop. Het is niet voor niets dat ze dat knopje nu al achter de ruitewisser hebben zitten.
Dit...dit.. meen..quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef Marthh het volgende:
[..]
Nee dat is de wereld op zijn kop.. iedere zwerver kan dus wanneer hij wil de bus instappen en er eventueel zelfs mee weg rijden? Een nieuw systeem lijkt mij niet zo'n slecht idee. Bovendien is de bus gewoon een openbare plek, het valt niet voor niets onder het Openbaar vervoer.
Je kan lullen wat je wilt maar goedpraten lukt je toch niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef Marthh het volgende:
[..]
Nee dat is de wereld op zijn kop.. iedere zwerver kan dus wanneer hij wil de bus instappen en er eventueel zelfs mee weg rijden? Een nieuw systeem lijkt mij niet zo'n slecht idee. Bovendien is de bus gewoon een openbare plek, het valt niet voor niets onder het Openbaar vervoer.
Nee, want de gemiddelde zwerver krijgt het ding niet aan en 's nachts laten ze de bussen echt niet open en bloot op het station staan.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:05 schreef Marthh het volgende:
[..]
Totdat het controlepersoneel langskomt...quote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier in Enschede staan de deuren van de bus open als er geen chauffeur is. Gratis reizen
nee hoor ik was in enschedequote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier in Enschede staan de deuren van de bus open als er geen chauffeur is. Gratis reizen
Eikeltjes zoals ik? whaha leuk dat je ook meedoet aan dit topic, maar je taalgebruik is minder..quote:Op maandag 8 februari 2010 14:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, want de gemiddelde zwerver krijgt het ding niet aan en 's nachts laten ze de bussen echt niet open en bloot op het station staan.
En nee, de bus is ook geen openbare plek omdat een bus openbaar vervoer verricht. Of moet de chauffeur elke keer "Buiten Dienst"op de koersfilm zetten omdat eikeltjes zoals jij het anders niet snappen.
En je argument is..?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt maar goedpraten lukt je toch niet.
Ja, eikeltjes zoals jij. Of moet ik me verlagen tot het in KLB veel gebruikte KKlijer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:53 schreef Marthh het volgende:
[..]
Eikeltjes zoals ik? whaha leuk dat je ook meedoet aan dit topic, maar je taalgebruik is minder..
Ik mag toch wel ff klagen hier, het is niet voor niets een klaagbaak. Domme reacties kun je kwijt in ONZ
nope.quote:Kneus, dat is de noodbediening als je een knop gebruikt om van buiten naar binnen te gaan.
hij ging van buiten naar binnen. lekkere noodbediening dusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:52 schreef ufopiloot het volgende:
Kneus, dat is de noodbediening als je een knop gebruikt om van buiten naar binnen te gaan.
Je verdient eigenlijk nog een dikke bekeuring.![]()
Lees de OP nog eens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:53 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
hij ging van buiten naar binnen. lekkere noodbediening dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |