hehe ja egt kk leip mattie :pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:17 schreef bakkiethee het volgende:
[..]
Ja op de knop hoe busscheufeers de bus openen als er niemand in zit want die dingen hebben geen sleutelslot zegma:P
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Marthh het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?
en misschien mag het wel, maar was het gewoon een zure gekrenkte taart.
Gewoon een zak over haar kop heen trekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:54 schreef Brerius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man gewoon oogjes dicht en hem erin hangen, zo zul je zien, daar worden ze keer op keer vrolijker van. De kans dat je gratis mag reizen wordt enorm groot, dus 90 % mits je het goed doet hé.
Onterecht? Jij moet gewoon met je poten van die bus afblijven. Dat knopje is er niet om jou toegang tot de bus te verschaffen, anders stond er wel een grote sticker op, passagiers hier drukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:51 schreef Marthh het volgende:
Dat ik onterecht uit de bus werd geschopt en daarna een half uur in de kou moest wachten op de volgende bus!
ik mocht het wel, had iets in de bus laten liggen omdat ik haast hadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Marthh het volgende:
[..]
hoe moet ik nou weten dat dat niet mag?
en misschien mag het wel, maar was het gewoon een zure gekrenkte taart.
Jij hebt het waarschijnlijk ook gewoon gevraagd.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:20 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
ik mocht het wel, had iets in de bus laten liggen omdat ik haast hadik voelde me weer even jong
Knopje zit niet achter een klepje. Gewoon onder de rechter ruitenwasserquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onterecht? Jij moet gewoon met je poten van die bus afblijven. Dat knopje is er niet om jou toegang tot de bus te verschaffen, anders stond er wel een grote sticker op, passagiers hier drukken.
Het is voor de chauffeur en daarom zit dat knopje ook achter een klepje.
kloptquote:Op zondag 7 februari 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt het waarschijnlijk ook gewoon gevraagd.
Het ligt er aan welke bus. Bij de nieuwe Citaro's wel, bij de oude is 't achter een klepje.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:29 schreef Pastoor.Bob het volgende:
[..]
Knopje zit niet achter een klepje. Gewoon onder de rechter ruitenwasser
Dat kan ook wel maar dit is meer voor als ze even op het station hun pauze maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:44 schreef Repeat het volgende:
Ik snap het idee van zo'n knop niet zo goed. Is het niet handig als je een bus echt kan afsluiten? Want op deze manier kan iedere zwerver er lekker in gaan liggen pitten...
Dat dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat kan ook wel maar dit is meer voor als ze even op het station hun pauze maken.
De buschauffeuse had waarschijnlijk pauze en ze had de bus alvast geparkeerd bij de halte. TS dacht slim te zijn en de deur te openen zodat hij lekker warm binnen kon zitten. Dit vond de chauffeuse blijkbaar geen goed idee en de TS kon 30 min wachten op de volgende bus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |