quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Mannen die hun benen scheren.
Nee, die zijn net zo gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Cool story, Hansel.
Anneannequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:51 schreef Ayca het volgende:
Eigenlijk zeg ik anneanne/babaanneniet oma, dat zou raar zijn.
Dat ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
en vind je het niet raar als mensen hun ouders bij hun naam aanspreken?
Welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het klinkt niet zo raar als het er staat hoor.
Opa is gewoon dedequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel. Mamamama
![]()
![]()
Papamama
papapa
papamama
_!_!_!
quote:
Je moet Turkse titels niet naar het Nederlands vertalen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..], dus wil je nou zeggen dat ik de laatste drie keer bij een donertent heb gegeten die zich 'opa' noemt
?
deze zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb even een foto genomen van mijn laars![]()
[ afbeelding ]
OMG het is Jülide!!!!!!!!!!111111111111111111quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb even een foto genomen van mijn laars![]()
[ afbeelding ]
Het is mijn laars !!!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
OMG het is Jülide!!!!!!!!!!111111111111111111
Zus heeft 40 ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeders en/of zussen hebben zeker maat 42.
Damn, wat een vooroordelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeders en/of zussen hebben zeker maat 42.
wow zo groot.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zus heeft 40 ofzo?
Ik heb meestal 47
Mevrouw heeft haar grapjas vandaag zeker niet aangedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat jullie zo overdrijven over Julis' voeten.
Nee, daar is mevrouw te arm voor. Uitkering niet genoeg.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mevrouw heeft haar grapjas vandaag zeker niet aangedaan?
Heb je toevallig trek in een knuckle sandwich?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, daar is mevrouw te arm voor. Uitkering niet genoeg.
Nooh.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig trek in een knuckle sandwich?
Hehe, ik heb laars al in de kast gedaan. Zij kan nergens naartoe!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
Laars waar ga je met Jülide heen, la lala lala
Het leven bevindt zich buitenshuis.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nooh.
Ik heb tips nodig.
M'n vriendinnen en ik zijn al een tijdje opzoek naar een leven. Het leven laat zich niet makkelijk vinden. We willen iets ondernemen, kun je ons helpen?
Doe mee aan de grootste uitdaging die je als 16-jarige kan hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nooh.
Ik heb tips nodig.
M'n vriendinnen en ik zijn al een tijdje opzoek naar een leven. Het leven laat zich niet makkelijk vinden. We willen iets ondernemen, kun je ons helpen?
Boot, on the naughty spotquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehe, ik heb laars al in de kast gedaan. Zij kan nergens naartoe!
Daar hebben we ook niets te doen. Ik wil echte tips.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het leven bevindt zich buitenshuis.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe mee aan de grootste uitdaging die je als 16-jarige kan hebben
Ik mag niet alleen op vakantie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het jaar halen en dan op vakantie
Voor mij ook, maar dat is niet spannend!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Ayca het volgende:
De grootse uitdaging voor mij op dit moment is mijn huiswerk maken.
Dat is ook echt de domste reden om het te doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik mag niet alleen op vakantie.![]()
M'n vriendin smoked nu uit verveling?
Succes.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Julis het volgende:
Ik moet leren voor toetsweek. Veel succes iedereen met het leven!
We zijn nu ook verslaafd aan drank enzo uit verveling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is ook echt de domste reden om het te doen
hihihiquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
Hahaha snap je emel met een l, lemel![]()
![]()
![]()
![]()
hahaahahhhaha!!!111!Einsszz
![]()
Leerse.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Julis het volgende:
Is smoken blowen of sigaretten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:13 schreef Ayca het volgende:
Is er ooit een goede reden om te roken dan?
Beter blowen dan sigaretten, maar dan nog> Je doet het omdat je het lekker en relaxed vindt of anders niet. Ga dan FOK!en ofzo als je verveeltquote:
Nah, fok helpt niet genoeg. Drinken helpt ons beter.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter blowen dan sigaretten, maar dan nog> Je doet het omdat je het lekker en relaxed vindt of anders niet. Ga dan FOK!en ofzo als je verveelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
alcoholist.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb nu echt zin in wat drank.dat heb ik bijna nooit.
Vriendin geeft binnenkort miss een feestje, wordt dus drank /spacecake enzo.. ik twijfel over of ik wel ga.quote:
En dan ditquote:
Huismusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
Ik heb nu echt zin in wat drank.dat heb ik bijna nooit.
Suc7!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Julis het volgende:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
Eh psst, meisje meisje, sambuca psst? *doet regenjas half open en laat rij drank zien*
Nee, niet die grap.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Rookert het volgende:
Eh psst, meisje meisje, sambuca psst? *doet regenjas half open en laat rij drank zien*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, niet de spoiler bekijken als je snel boos wordt.
pffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
pff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inkoppertjes zijn nooit grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En je weet het maar nooit met dat Turkse temperament
.
Cool story, Hansel.![]()
Dit wordt nog spannend ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:31 schreef Ayca het volgende:
Mag ik een vriend meenemen naar dit feestje?
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:31 schreef Ayca het volgende:
Mag ik een vriend meenemen naar dit feestje?
Cool story, Hansel.![]()
Vriendin ma gwelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff dan kom ik niet hoor.ik ga niet zomaar naar een feestje van een vreemde.
.
Cool story, Hansel.![]()
Oehhhhhhhhhhquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga niet om met bontkraagjes.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil geen brutale bontkraagjes die mij klappen komen geven ontmoeten.
kakkers mogen wel?
![]()
![]()
Waarom nou weerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
Ik zeg het maar nog een keer, ik haaaat dit forum.?
Cool story, Hansel.![]()
Staat genoteerd!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
Ik zeg het maar nog een keer, ik haaaat dit forum.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
Ligt eraan. Met leren schoen, in drie lacoste polo's over elkaar aan en een rrrrrrrrrrrrrrr van hierrrrrr tot tokio?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga niet om met bontkraagjes.kakkers mogen wel?
Cool story, Hansel.![]()
Je gaat om met kakkers?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga niet om met bontkraagjes.kakkers mogen wel?
![]()
![]()
Jep. Een lekkere bergense R.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Met leren schoen, in drie lacoste polo's over elkaar aan en een rrrrrrrrrrrrrrr van hierrrrrr tot tokio?
![]()
![]()
Ligt eraan hoe overdreven ze de rrr uitspreken, ik heb namelijk ook een beetje een kak-r, maar daar kan ik niks aan doen. Gelukkig is hij lang niet zo gay als de gemiddelde leidenaarquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Zoveel, dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar heb je nou weer zin in, dan?
![]()
![]()
![]()
De Leidse R is van een sjonnie, dat je het weetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe overdreven ze de rrr uitspreken, ik heb namelijk ook een beetje een kak-r, maar daar kan ik niks aan doen. Gelukkig is hij lang niet zo gay als de gemiddelde leidenaar.
![]()
![]()
Ik heb langzamerhand ook een beetje een r gekregen. Maar dat is logisch als je de hele dag tussen die mensen zit.![]()
![]()
Beter dan zo'n overdreven Italiaanse/Spaanse rollende rquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:47 schreef Ayca het volgende:
Ik heb langzamerhand ook een beetje een r gekregen. Maar dat is logisch als je de hele dag tussen die mensen zit.. Of die r die bontkraagjes hebben
_!
Cool story, Hansel.![]()
Volgens mij is normaal ABN gewoon met zijn airrquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Beter dan zo'n overdreven Italiaanse/Spaanse rollende r. Of die r die bontkraagjes hebben
_!
![]()
Beter dan elk ander NL accent![]()
![]()
Hé, wat heeft dit te betekenen? Mij voor hoor (whore) uitmaken, ga je ond spoelen met zeep!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Alkmaar spreken ze gewoon ABN hoorr.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, wat heeft dit te betekenen? Mij voor hoor (whore) uitmaken, ga je ond spoelen met zeep!
![]()
![]()
De gemiddelde reacite van de Nederlander:quote:
wtf blauwe turkse vlaggen wat is oeigoers wie is guldja zou ik wel willen weten maar ja ik moet winkelen zeik allochtonen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
De gemiddelde reacite van de Nederlander:
wtf blauwe turkse vlaggen wat is oeigoers wie is guldja zou ik wel willen weten maar ja ik moet winkelen zeik allochtonen
Ik ben een pure Turk.![]()
Probeer je nou je muzieksmaak op te dringen ofzo?quote:![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Probeer je nou je muzieksmaak op te dringen ofzo?.
Cool story, Hansel.![]()
Al hun liedjes zijn leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Okeik luister nu naar worst night out
.
Cool story, Hansel.![]()
Het was al duidelijk dat jij dat vond.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
o, je geeft mij zo snel gelijk?
![]()
Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat jij dat vond.![]()
Ik heb ze nog niet allemaal beluisterd.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kon ik maar gezellig doen, beneden.
_!
![]()
Ik heb al de hele dag de farmville themesong in mijn hoofd, dus ik wil nu iets met lekker veel geschreeuwheb je een tip Wikkie?
![]()
Hoe ruig wil je het hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
Ik heb al de hele dag de farmville themesong in mijn hoofd, dus ik wil nu iets met lekker veel geschreeuwheb je een tip Wikkie?
?
Cool story, Hansel.![]()
Wat bedoel je met mietjesgeschreeuw?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm heel ruig en niet van dat mietjes geschreeuw aubCool story, Hansel.![]()
Dit is een tof lied
Deze is ook goed:
En dit is tof als je van goeie solo's houdt
(vanaf 3:52)
Of deze:
(vanaf 2:08)Cool story, Hansel.![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet meer spreken
![]()
![]()
Things will never be the samequote:
I see no changes
Wake up in the morning and I ask myself
Is life worth living or should I blast myself
Etc![]()
![]()
Nog? Nooit gehoord en heb duidelijks niets gemist, wat een pulpquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nog? Nooit gehoord en heb duidelijks niets gemist, wat een pulp
![]()
![]()
Nu gaan we weer verder met thricequote:genoeg nederpop uit groep 7 gehad.
![]()
Groep 7
Ik zat in de 2e toen al die zooi hip was![]()
En in de 3e/4e toen ze gingen jumpen, met afstand de kutste hype van de afgelopen jaren![]()
![]()
Geef maar toe, jij deed er gezellie aan mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
Groep 7
Ik zat in de 2e toen al die zooi hip was![]()
En in de 3e/4e toen ze gingen jumpen, met afstand de kutste hype van de afgelopen jarenCool story, Hansel.![]()
Niet dus hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij deed er gezellie aan mee.
![]()
Op feestjes kwam standaard 1x per half uur zo'n nummer langs en ik ging dan echt niet onder stoelen of banken steken dat het kutter dan kut was hoorWas ook niet de enige trouwens
![]()
Maar wees blij dat je toen zat te chillen in Oman![]()
![]()
Jawel, maar deze was snel te vindenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Ayca het volgende:
Heb je nou geen andere vrouw die je mooi vindt tom?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Lukt het oogsten een beetje, ayca? en hoe gaat het met je kippen en je koeien?
![]()
![]()
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, maar deze was snel te vinden
En je vind het niet erg dat ik je tom noem he?
![]()
![]()
Nee hoorr.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:. Dus jij gaat vaak op school ok nog even 'farmen'?
in de mediatheek mag je alleen dingen voor school doen, anders word je eruit getrapt
![]()
![]()
Houden jullie je daar dan aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hoorr.in de mediatheek mag je alleen dingen voor school doen, anders word je eruit getrapt
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, om rookerts post een beetje te verbeteren.
mooie vrouwen idd
![]()
![]()
Ik wou haar net posten voor jouquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, om rookerts post een beetje te verbeteren.
![]()
Doe deze dan ook
Even Montelly stangen![]()
![]()
Marokkaansequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou haar net posten voor jou![]()
Doe deze dan ook
[ afbeelding ]
Even Montelly stangen
?
![]()
Ik las dat niet eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoals wat dan?En je vind het niet erg dat ik je tom noem he?
![]()
En geeft hoor, Ay![]()
![]()
Waarom ga je mijn naam nou afkorten.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik las dat niet eens![]()
En geeft hoor, Ay
ik heb al zo'n korte naam.
![]()
Doe jij ookquote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je mijn naam nou afkorten.ik heb al zo'n korte naam.
Daarom, heel sprekend ofzoquote:![]()
![]()
Niks mis met korte namen, hoor.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je mijn naam nou afkorten.ik heb al zo'n korte naam.
Cool story, Hansel.![]()
Ja maar jij hebt geen korte naam.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe jij ook![]()
[..]
Daarom, heel sprekend ofzo
![]()
![]()
IHVK is zeker het centrum onveilig aan het maken. Bortecinem taarten aan het bakken, Genus liters alcohol naar binnen aan het werken, julis aan het voetballen en bilmiyorem jonko's aan het roken.
Cool story, Hansel.![]()
Neequote:Op zondag 7 februari 2010 00:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie vergeet ik nu?
Denk je dat ze zij naam kan maken met letters uit de vorige zin
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie vergeet ik nu?
Denk je dat ze zij naam kan maken met letters uit de vorige zin_!
Cool story, Hansel.![]()
Indien er sprake is van meerdere vrouwen bij één man dan spreekt men van polygynie of veelwijverij. Polyandrie is de situatie van meerdere mannen bij één vrouw.![]()
![]()
Ik doe aan veelwijverij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2010 00:25:44 ]![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hé, geen mannenfoto´s posten in dit topic.
Nouhou..
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 00:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leer eerst het verschil tussen mooi en lekker maar
![]()
![]()
ik heb zo'n rare turkse zin in mn hoofd en ik wil van jullie weten wat die betekent.Ik ben een pure Turk.![]()
ik hoorde een paar mensen over me praten.quote:![]()
het is al 1/2 weken terug, maar ik vraag me nog wel af waar het over gaat.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 01:07 schreef Julis het volgende:
Dan bedoel ik natuurlijk met dit topic vol te maken!
ja dat dacht ik ook
Met wat anders?![]()
![]()
Julis mag de lapo maken.![]()
![]()
Doe het nou maar.![]()
Jij moet de lapo maken! nog nooit een lapo gemaakt tss![]()
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2010 01:11:38 ]![]()
En ik wil dat ook niet doen :")
EDIT: Ayça, maak dan de lapo (of hoe je dat ook noemt) Ik wil dat niet doen.
![]()
EDIT: Nee![]()
![]()
JIJ!
EDIT: Snel doe, straks maakt een wildvreemde de lapoo
!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: