een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat we steeds verder wegzakken. Van +1% vanochtend, tot een kwart procentje nu.
Dus ik denk dat we natte voeten gaan krijgen...
Die gap is nu gesloten!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.
mazzelaarquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef TeringHenkie het volgende:
Je zou maar weekputs hebben gekocht
Je doet je naam wel eer aan!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef TeringHenkie het volgende:
Je zou maar weekputs hebben gekocht
Dan zie jij meer dan ikquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
en meteen weer een spike omhoog, TA zag dat al gebeuren zoals gezegd.
Ik heb het ook even geprobeerd op te zoeken, kwam ook niet verquote:Op maandag 8 februari 2010 12:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zie jij meer dan ik
[ afbeelding ]
Aegon bijna onder de 4 euro en ING bijna onder de 6.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef SeLang het volgende:
Moet ik m'n spaargeld alweer weghalen bijn Aegon en ING?
Vanmorgen hadden we geen gap, we openden binnen het koersgebied van afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.
Ja, torenhoge koersen nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aegon bijna onder de 4 euro en ING bijna onder de 6.
Mooie winst, maar toch nog iets te vroeg verkocht zo te zien...we gaan nog lager.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Weekputs gedumpt (gekocht 3,35, verkocht 4,30) en weekcalls gekocht
Sterker nog, daar gaat je winst met je weekcalls...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooie winst, maar toch nog iets te vroeg verkocht zo te zien...we gaan nog lager.
Oordeel zelf.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Ze moeten nog minstens halveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |