een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat we steeds verder wegzakken. Van +1% vanochtend, tot een kwart procentje nu.
Dus ik denk dat we natte voeten gaan krijgen...
Die gap is nu gesloten!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.
mazzelaarquote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef TeringHenkie het volgende:
Je zou maar weekputs hebben gekocht
Je doet je naam wel eer aan!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:49 schreef TeringHenkie het volgende:
Je zou maar weekputs hebben gekocht
Dan zie jij meer dan ikquote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
en meteen weer een spike omhoog, TA zag dat al gebeuren zoals gezegd.
Ik heb het ook even geprobeerd op te zoeken, kwam ook niet verquote:Op maandag 8 februari 2010 12:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zie jij meer dan ik
[ afbeelding ]
Aegon bijna onder de 4 euro en ING bijna onder de 6.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:11 schreef SeLang het volgende:
Moet ik m'n spaargeld alweer weghalen bijn Aegon en ING?
Vanmorgen hadden we geen gap, we openden binnen het koersgebied van afgelopen vrijdag.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:46 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
een gap word vaal eerst gesloten waarna richting word gekozen.
Ja, torenhoge koersen nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2010 12:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Aegon bijna onder de 4 euro en ING bijna onder de 6.
Mooie winst, maar toch nog iets te vroeg verkocht zo te zien...we gaan nog lager.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Weekputs gedumpt (gekocht 3,35, verkocht 4,30) en weekcalls gekocht
Sterker nog, daar gaat je winst met je weekcalls...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooie winst, maar toch nog iets te vroeg verkocht zo te zien...we gaan nog lager.
Oordeel zelf.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:17 schreef Your_honor het volgende:
[..]
Ze moeten nog minstens halveren?
Je kunt altijd wel ergens een lijn trekken jaquote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef capricia het volgende:
Is er al een bodem/ steunlijn inzicht?
Ik heb net £70k naar ING gepompt (want die geven 3% rente hier in de UKquote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef Zero2Nine het volgende:
ING onder de 6 euro, zo maar even extra bijpinnen bij de supermarkt?
In de UK toch ook tot een ton (euro) gegarandeerd?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb net £70k naar ING gepompt (want die geven 3% rente hier in de UK).
Zal ik dat dan maar weer weghalen?
Yep. Ik ga ga m'n geld natuurlijk niet op een zo'n gammele bank zetten zonder garantie.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:44 schreef capricia het volgende:
[..]
In de UK toch ook tot een ton (euro) gegarandeerd?
Als de ING gaat vallen, dan denk ik dat er van die garantie niet veel meer overblijft...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Yep. Ik ga ga m'n geld natuurlijk niet op een zo'n gammele bank zetten zonder garantie.
Al bestaat er natuurlijk een grote kans dat die garantie helemaal niet kan worden nagekomen als ING omvalt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:17 schreef SeLang het volgende:
Sja:
- Dreigende souvereign defaults
- Stijgende rente
- Overgewaardeerde aandelen
- Neger impotent
- FED stopt volgende maand met MBS opkopen
- China staat op het punt te crashen
- Japan insolvent als de rente een procentje stijgt.
- Werkloosheid historisch hoog
- Liabilities VS > aantal dollars op de wereld
- Krediet blijft krimpen
- Banken nog steeds insolvent onder de pre-Obama boekhoudregels
Moet ik nog even doorgaan?
Het PPT heeft gelunchedquote:Op maandag 8 februari 2010 14:12 schreef Lemans24 het volgende:
wat doet die grote V daar in de daggrafiek?
V vorm? Das het begin van een omgekeerde W vormquote:Op maandag 8 februari 2010 14:12 schreef Lemans24 het volgende:
wat doet die grote V daar in de daggrafiek?
Voor de Dow Jones ligt er een stevige steun op 40,56.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:38 schreef capricia het volgende:
Is er al een bodem/ steunlijn inzicht?
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voor de Dow Jones ligt er een stevige steun op 40,56.
Daar is de daling in 1932 ook afgeketst!
quote:Wall Street is unable to rally Monday as investors remain wary about the strength of the economic recovery and mounting debt worries in Europe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Voor de Dow Jones ligt er een stevige steun op 40,56.
Daar is de daling in 1932 ook afgeketst!
Ach, schuld afschuiven zou iedereen doen, indien de kans aanwezig was...quote:Op maandag 8 februari 2010 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat vooral Amerika ons (europa) de schuld blijft geven over de mindere landen in de EU. Het is net of als die landen opeens binnen een week afgeschilderd worden als erg slecht. Zo heel veel slechter dan een maand of 2 geleden is het echt niet hoor. Het is nog steeds erg slecht daar in die euro landen en dat is niet super snel gegroeid sinds 1 jan. 2010.
[..]
Ik kom uit op 1,3 pnt ofzoquote:Op maandag 8 februari 2010 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Toen bestond de AEX nog niet, maar wat zou het equivalent zijn, denk je?
Twee punten of zo..![]()
Het interessante is dat Europa feitelijk 'self-correcting' is, dankzij de euro. Landen hebben geen geldprint uitweg meer dus ze MOETEN hun begroting op orde krijgen. Hadden ze dat toch eens in de VS....quote:Op maandag 8 februari 2010 16:57 schreef piepeloi55 het volgende:
"mounting debt worries in Europe."
OMG
Denk je echt dat de euro stabieler is dan een andere munt? Met notoire landen als Italië die er aan mee doen, lijkt me dat nou niet echt een goede basis.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het interessante is dat Europa feitelijk 'self-correcting' is, dankzij de euro. Landen hebben geen geldprint uitweg meer dus ze MOETEN hun begroting op orde krijgen. Hadden ze dat toch eens in de VS....
De euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |