Ben jij kloondinges??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:23 schreef Basboussa het volgende:
*schuift aan met een colaatje in de hand
Nope! Ik nie wezen nie... (Zou ook niet beweren dat ik een trouwe OUD-user was/ben)quote:
Het ging dus goed!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Estrys het volgende:
Seb en ik zijn gaan zwemmen vanmiddag. Kind was niet uit het water te krijgen. 2,5 uur lang tot ze gingen sluiten. Hij heeft genoten maar ligt nu al vanaf 18 uur in zijn bed
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nope! Ik nie wezen nie... (Zou ook niet beweren dat ik een trouwe OUD-user was/ben)
Ik doe gewoon standaard niet aan alcohol...
In een zwembandquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het ging dus goed!!Zat hij dan in een zwemband of gewoon op de arm?
[..]Je post de laatste tijd toch wel bijna elke dag toch?? Dat telt
![]()
Ohja, da's waar, geen afzender...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:40 schreef Saffier het volgende:
Bodpa! Was jij het! Ik heb of sufgezocht en sufgedacht maar er stond geen afzender bijwel je postcode maar daar kwam ik niet ver mee
Ik ben ook 2 dagen geloof ik niet online geweest, kon het dus ook niet eerder vragen. Ze waren donderdag binnen, met hartelijke dank van mijn zoon
Mous het klinkt idd als rosti-rondjeslekker!
Ow Sebquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
In een zwemband![]()
dat zou ik willen.
Nee daar springt hij uit. Hij liep achter de zwemband aan. Of achter van die autootjes
Ik loop de hele tijd achter dit aan:
[ afbeelding ]
kom je daar vandaan joh? Ik kom uit R'burg, zat in s'nisse op school, blaise pascalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:47 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ohja, da's waar, geen afzender...Ik dacht dat je een ex- Spikecity-er meteen zou herkennen.
![]()
Fijn dat ze er zijn!
Wat leuk zeg, die auto's in het water, Estrys!
Ow lekker fout dus... het valt me wel op dat dat soort types vaak zwemmen...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
ja echt heel leuk die auto's in het water. Seb vond het ook geweldig. Maar dat volk in het zwembad. Ze noemen zwemmen in het weekend hier ook wel zigeunerzwemmen![]()
Er was een kerel en die had heel veel tatoeages, natuurlijk de namen van zijn kinderen maar op zijn buik zo boven zijn buiknavel heel groot in sierlijke letters: Carpe Diem
oh hahaha daar zat mn ex-vriend op school, vroegahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:52 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaah! Daar kom ik vandaan. Ik zat op de Ring. Blaise zijn kakkers.![]()
precies!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:56 schreef bodpa09 het volgende:
Er zijn slechtere redenen om een school te kiezen.
Estrys! Je huis!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
ja echt heel leuk die auto's in het water. Seb vond het ook geweldig. Maar dat volk in het zwembad. Ze noemen zwemmen in het weekend hier ook wel zigeunerzwemmen![]()
Er was een kerel en die had heel veel tatoeages, natuurlijk de namen van zijn kinderen maar op zijn buik zo boven zijn buiknavel heel groot in sierlijke letters: Carpe Diem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Estrys! Je huis!Wat snel zeg!
Gefeliciteerd!
En dat zwembad bij jullie is inderdaad leuk ja, zeker vergeleken met het akelige nieuwe rotbad hier. Nauwelijks speelgoed, koud en geen toezicht.
Wij gaan meestal naar jullie bad om te zwemmen, al was ik na de laatste keer wel even genezen, er had een meisje in het bad gepoept dus binnen no time dreven overal stukjesIn het berenbad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vond het inderdaad koud in het bad bij jullie en die stroming is irritant.ti amo più di ieri ma meno di domani
ook alquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Ik kom heel oorspronkelijk uit den Spijk. Maar mijn oma wil er niets meer van horen. Tuig woont er, volgens haar. Ze woont nu in een bejaardenhuis in een gat van niet ver van de pont naar Spijk is. Maar in haar bejaardenhuis is het lekker rustig, je kan er gewoon naar buiten kijken, niet zoals in Spijk, en dan komt het verhaal weer
Nee, in het bad rond/onder de familieglijbaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
In het berenbad?![]()
Ik vond het inderdaad koud in het bad bij jullie en die stroming is irritant.
haha dat is waar, af en toe plat er in gaan liggen. Het oude kinderbadje vooraan is trouwens dan beter die is 40 cm diep.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, in het bad rond/onder de familieglijbaan.
Ik probeer het berenbad en autobad te vermijden wegens te koud bovenlijf als ik er in zit
Het is overigens Borchertquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:21 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, daar woont een gymleraar van de ring. Borgert Brouwer.
Ja, dat is zo ja, met ch ipv een g. Krullenhoofd. Grappig dat je hem kent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het is overigens Borchert
En ja, volgens mij kennen we hem..
Fleur was 4 maanden...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Linda2205 het volgende:
Ow en vanaf wanneer kunnen baby's in zo'n band? Want dat vind ik toch wel een fijn idee...
Nou klink je als mijn moederquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie is dat ze vanmiddag naar de film zijn geweest, die begon om 16.00 uur. Daarna hebben ze thuis gegeten en daarna alleen maar tv gekeken. Ik denk dan, dat kan toch thuis ook gewoon?
Neehee, zo is het veel leuker, je snapt het niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mooie is dat ze vanmiddag naar de film zijn geweest, die begon om 16.00 uur. Daarna hebben ze thuis gegeten en daarna alleen maar tv gekeken. Ik denk dan, dat kan toch thuis ook gewoon?
Heeft ie wel zijn zwembroek mee teruggenomen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Weet ik ook allemaal welMaar dat het dan meteen weer zo laat moet worden vind ik een beetje overdreven. 8 uur had ik prima begrepen, half 9 zelf ook nog wel
Tja bij ons was dat toevallig de eerste kijker. Je weet het nooit hoor, het huis hiernaast heeft een half jaar te koop gestaan, maar daar moest nog veel aan gebeuren. Dit huis is zo af. We hebben net een verbouwing achter de rugquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:52 schreef Nijna het volgende:
Wow Estrys, lekker joh!
Wij hebben t huis al bijna een jaar te koop staan (vorige huis duurde ook lang, 4 jaar geleden was dat). Ach er hoeft maar 1 koper te komen natuurlijk, maar het helpt niet zo erg mee dat er in de straat meer te koop staat daar....
wacht maar tot die kinderen van ons gaan stappen en om vier uur thuis komen. Moet jij eens zien wie lekker muziek op gaat zetten om 7 uur in de ochtend...quote:
nou... Is alweer twee weken geleden dus mag wel weer eens.quote:
Lekker toch? Bij ons waren ze allebei om half 8 wakker... dat is voor Twan heel erg goed!!quote:Op zondag 7 februari 2010 09:15 schreef Ticootje het volgende:
We zijn net wakker
slaapkoppen zijn wij hè?
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef _Bar_ het volgende:
wat ga je naken ET?
En geniet van je koffie!
Met Roy op schoot en Typen kan wel eens voor verwarring zorgenquote:
Klappen, handen in de lucht, staan, zitten, staan, zitten, soms dansen..... Topsportquote:Op zondag 7 februari 2010 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Wij gaan meestal naar de kerk, vind ik sportief genoeg. Moet ik ook steeds opstaan enzo.
Dat is opzich ook niet vreemd Freecell, allemaal andere kindjes enzo en ander speelgoed dat thuis en dat is veel leuker dan thuisquote:Op zondag 7 februari 2010 09:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Klappen, handen in de lucht, staan, zitten, staan, zitten, soms dansen..... Topsport
Maar gelukkig beginnen we pas om 10:00![]()
(en eigenlijk is het rustiger met hummel daar in de crèche dan met hummel hier thuisen hij vindt het helemaal geweldig)
Ah daar zit het verschil... ik vind het ook gewoon niet leuk om te doen en al helemaal niet bij de sportschool. En ik heb het wel meerdere malen geprobeerd (steps, taebo, circuit), maar niet op zondagmorgen. Naar de sportschool gaan, is gewoon niets voor mij.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:30 schreef Estrys het volgende:
Jullie zijn me ook een stel haha.
Ik kon ook wel 1001 redenen bedenken om niet te gaan. Maar ik ben er! En Diaan sporten vind ik ook relaxen, nou ja even werken en dan is het nog lekkerder ontspannen zeg maar. Misschien pak ik nog een sauna na.
zo direct op de fiets vind ik het na twee nummers ook niet leuk meer en vraag ik me af waaaarom en wil ik het liefst afstappen maar dat doe je dan ook niet met zo'n groeples.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah daar zit het verschil... ik vind het ook gewoon niet leuk om te doen en al helemaal niet bij de sportschool. En ik heb het wel meerdere malen geprobeerd (steps, taebo, circuit), maar niet op zondagmorgen. Naar de sportschool gaan, is gewoon niets voor mij.![]()
Ik heb dan ook de WII Fit Plus besteld gisteren, ga daar maar eens mee beginnen om de dag
Succes!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 09:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
zo direct op de fiets vind ik het na twee nummers ook niet leuk meer en vraag ik me af waaaarom en wil ik het liefst afstappen maar dat doe je dan ook niet met zo'n groeples.
Mijn man gaat zo met een stel vrienden naar Den Bosch wielrenfietsen. Staat de koffie klaar?quote:Op zondag 7 februari 2010 09:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
zo direct op de fiets vind ik het na twee nummers ook niet leuk meer en vraag ik me af waaaarom en wil ik het liefst afstappen maar dat doe je dan ook niet met zo'n groeples.
Ik vind alle kerken bizar om heen te gaan. Vooral omdat ik het gedrag van veel mensen niet kan rijmen met wat er in zo'n kerk wordt gepreekt. Alsof je je alleen op zondag aan de regeltjes hoeft te houdenquote:Op zondag 7 februari 2010 09:42 schreef amaranta het volgende:
Dat klinkt ook heel erg gezellig Free.
Wij gingen vroeger naar 'de spaanse kerk'. Iets wat opgezet was door de Spaanse gemeenschap in Eindhoven.
In een buurthuis kwam er een spaans sprekende priester die dan de dienst in het Spaans deed.
Te bizar voor woorden eigenlijk. De biljarttafel dient als altaar en dan, als de dienst voorbij is. Dan gaan alle stoelen weer bij de tafels, kaarten op tafel. Bar gaat open en dan is het ineens 'een kroeg'.
Voor een outsider is het echt bizar om daar heen te gaan.
ik denk nietsquote:Op zondag 7 februari 2010 09:25 schreef _Bar_ het volgende:
wat ga je naken ET?
En geniet van je koffie!
op zondag mag je toch van alles niet. dan ook niet gebruik maken van de luxe van een auto denk ikquote:
ik dacht dus op zondag mag je niet teveel doen. dus vooral niet 10 km lopenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
op zondag mag je toch van alles niet. dan ook niet gebruik maken van de luxe van een auto denk ik
hier iig zometeen spullen pakken en de auto in
ja voor de echt strenge christenen mag je op zondag de auto niet gebruiken, de fiets niet, tv ook niet en nog meer.quote:
ik denk dat een ieder dat best begrijpt dat je niet alleen in kerk gelooft. (zou slecht zijn als het wel zo wasquote:Op zondag 7 februari 2010 10:16 schreef Muks het volgende:
Geloven hoef je ook niet persé in de kerk te doen hoorIk ga ook niet elke week, soms ga ik naar een andere gemeenschap dan waar ik bij aangesloten ben gewoon omdat ik op dat moment behoeft heb aan het Praisen wat in onze kerk (PKN) anders gebeurd dan in een Evangelische gemeente bijv.
idioot hè?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:20 schreef Memmel het volgende:
Kutklappeveen katholiek? Jemig dat had ik nou nooit gedacht. Ik dacht ook zwaar refo!
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:29 schreef pinquit het volgende:
Sinds mijn stage in groep 2(!!) van een christelijke school, waar ze tijdens het bijbelverhaal van sodom en gomorra (elke ochtend kinderbijbelverhaal voorlezen) heel duidelijk in kindertaal beschreven dat niet-christenen wel dood mogen(en dat vervolgens ook gebeurde - in het verhaal dan) ben ik iets minder fan van al dat gedoe in de kleuterklas btw
![]()
Heb er toen ook wat over gezegd, dat dat nogal raar voelde om bij te zitten als niet-christen, met ingepakte doodsverwensingen in een kinderverhaal enzojuf voelde zich heel rot toen
Ik weet sowieso nog maar weinig van groep 2quote:Op zondag 7 februari 2010 10:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]en terecht! pff. Wat was dat voor kinderbijbel?! zulke dingen kan ik me helemaal niet herinneren. Misschien is dat wel langs me heengegaan kan best, maar das idd belachelijk om aan kleutertjes voor te lezen.
whoopsquote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef PM-girl het volgende:
Mensen met een iPhone, laat je kind niet ermee spelen zonder toezicht. Mijn peuter heeft een App weggegooid en ik weet niet welke!
Is daar geen childlock voor![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef PM-girl het volgende:
Mensen met een iPhone, laat je kind niet ermee spelen zonder toezicht. Mijn peuter heeft een App weggegooid en ik weet niet welke!
Is daar geen childlock voor![]()
Intuïtieve besturing he?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me al over het feit dat Eva na 1 keer kijken dat ding zelf kon unlocken!
Weet je al welke app?
omdat mijn wederhelft nog niet thuis is van het werkquote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef k_i_m het volgende:
En waarom zit je dan nog steeds niet in de auto?
Neeeeequote:Op zondag 7 februari 2010 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
omdat mijn wederhelft nog niet thuis is van het werk
Zal wel even een foto maken straksquote:
Inderdaad... even snel doorgekeken.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat net dit topic door te kijken : Lelijke wenkbrauwen wat kunnen mensen zichzelf toch toetakelen
Die viel mij ook op, inderdaad... best mooi gedaan die wenkbrauwen. Haarkleur vind ik ook best cool!!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit (totaalplaatje) wel leuk.. maar als je een jaar of bejaard zou zijn lijkt het me wat minder
[ afbeelding ]
Ze lijkt op TFquote:Op zondag 7 februari 2010 12:45 schreef moussy het volgende:
Ik vind dit (totaalplaatje) wel leuk.. maar als je een jaar of bejaard zou zijn lijkt het me wat minder
[ afbeelding ]
In de winter ja, super!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef YPPY het volgende:
Wat heerlijk PM! En open op zondag? Luxe! Ik ga weer wat kaartjes doorsturen.
De vermoedens groeienquote:Op zondag 7 februari 2010 13:04 schreef pessie het volgende:
Goedemiddag! Gisteravond vrijgezellenfeest en pas om half 1 terug uit Utrecht![]()
Weten we al wie Kloondingus is?
Nou, nu je het zegt zou het ook een zus van Moussy kunnen zijn. Eerder nog dan die ouwe taartquote:
Leugens!quote:
Wie zal het natuurlijk zeggen dat het leugens zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 14:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leugens!
Ik heb rijstwafels herontdekt!![]()
vroeger vond ik ze vies en dus at ik ze nooit mee, maar ze zijn keilekker!![]()
ja die heb ik nu, zo lekkerquote:
Nie beter of slechter dan cracottes geloof ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:16 schreef pinquit het volgende:
Maarja, hoe goed/slecht zijn rijstwafels voor de lijn eigenlijk?
oh klinkt goed idd. behalve dat ik er dan wel een stuk of 5 eet ofzo omdat het pas met een liter water een beetje vultquote:Op zondag 7 februari 2010 15:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nie beter of slechter dan cracottes geloof ik.
Mijn pak euroshopper rijstwafels zegt per 100 gram 390 kcal. Het pak is 100 gram en er zitten er 14 in. Komt op 27 kcal p/s.
Maar goed, als je er kaas of chocola op plempt dan wordt het minder verantwoord natuurlijk
Asy niets hoor
flauw grapje
Neehee, met een laag chocola eropquote:Op zondag 7 februari 2010 14:59 schreef pinquit het volgende:
ohhh rijstwafels met chocopastadaar had ik het net nog over met mn sportmaatje
![]()
![]()
of met smeerkaas idd
bij de Aldiquote:
Ik niet, maar Vicky, BE en Saffier welquote:Op zondag 7 februari 2010 18:39 schreef Ticootje het volgende:
zegguh, hebben jullie vanmiddag ook simultaan een zooltje gehaakt??![]()
Ik ben geen happy hooker ben ik vandaag achter gekomen. Zelfs de konijnen pantoffels niet.
Je gaat toch voor die gehaakte bikini he?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zojuist de boeken 'Happy Hooker' en 'minihondjes haken' besteld. Had nog een kortingsbon en een coupon liggen, was totaal 6,95 kwijt dus vooruit dan maar
ze hebben ook salades..quote:Op zondag 7 februari 2010 19:36 schreef innepin het volgende:
Klinkt lekker pinq
Ik mag niet. Ik ben aan de lijn
En ik werk letterlijk tegenover een McDonalds... kijk de hele dag uit op de grote gele M.
Nee, het stringetje, ze was al zéker op de helft vanmiddagquote:Op zondag 7 februari 2010 19:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Je gaat toch voor die gehaakte bikini he?
Ja duh! Nog 10 kilo afvallen, dat lukt me voor de zomer wel in dit tempo. Dan laat ik wel een foto zienquote:Op zondag 7 februari 2010 19:10 schreef m@x het volgende:
[..]
Je gaat toch voor die gehaakte bikini he?
Ik ben zo blij dat die jongste nog geen klok kan kijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Ken je dat, dat je soms blij bent dat het bijna weer bedtijd is?.
!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef Asyniur het volgende:
Huup, wat had je nu gepost in Z&G en daarna weer weggehaald?![]()
Het mag ook in mijn PM-box hoor!
Yeps...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:00 schreef k_i_m het volgende:
Ken je dat, dat je soms blij bent dat het bijna weer bedtijd is?.
Ja halloooo mn kind was vanaf vijf uur wakkerquote:Op zondag 7 februari 2010 21:10 schreef PM-girl het volgende:
Lekker is dat Estrys! Maaruh, slapen midden op de dag?? Dat doet me denken aan een bepaalde periode in mijn leven, zo'n 4 jaar geleden![]()
En Huup, what did you do??
Die hadden mijn ouders vroeger in de boekenkastquote:Op zondag 7 februari 2010 19:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb zojuist de boeken 'Happy Hooker' en 'minihondjes haken' besteld. Had nog een kortingsbon en een coupon liggen, was totaal 6,95 kwijt dus vooruit dan maar
Lekker hoor!! Even een uurtje slapen.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:55 schreef Estrys het volgende:
Ik ben vandaag naar mijn moeder geweest met Seb. Ging ik even op de bank liggen, komt mijn moeder aan met een dekentjeEn toen viel ik in slaap ondanks het gejengel van Seb naast de bank
Mijn moeder heeft hem toen fruit gegeven en naar bed gebracht. En ik heb lekker een uurtje geslapen
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja halloooo mn kind was vanaf vijf uur wakkerIk kan altijd overdag slapen ook wanneer ik NIET zwanger ben. Zoals nu
Ik denk niet dat ik zwanger ben, jij?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Waarom denkt iedereen van elkaar dat ze zwanger zijn, eigenlijk?.
Dat komt door kloondinges... Zij heeft 3 dagen geleden een tweede streepje geplast maar wil nog niet zeggen wie ze "echt" is. De enige hints zijn: ze post dagelijks in OUD en heeft 1 kind. Dus jij zou het ook kunnen zijn!!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Waarom denkt iedereen van elkaar dat ze zwanger zijn, eigenlijk?.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef k_i_m het volgende:
Eh, nee. Ik eis mijn aandacht liever zelf op dan via een kloon.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef k_i_m het volgende:
Eh, nee. Ik eis mijn aandacht liever zelf op dan via een kloon.
En dan heb ik als extra nog;
Geen tijd
Geen plek
Geen zin.
Vroegah kwamen er juist op zondag nog wel leuke dingen....quote:
shalalie shalala het gaat niet uit mijn kopquote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou Nederlands Songfestival is erop hoor!!![]()
![]()
![]()
Wij gaan zo 24 kijken...
Wie stemt er voor het verplaatsen van het kloongeneuzel naar het Z&G topic? Of liever nog, wie stemt er voor het afschaffen van het kloonraden zodat niet iedereen er van hoeft mee te 'genieten'? Ikke!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:03 schreef mefke79 het volgende:
Kloondinges heeft nog steeds een streepje en test over drie dagen weer....zie streepjestopic.
Goed..wie heeft er hier een voorkeur voor drie?
Ik snap het ook niet!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:08 schreef moussy het volgende:
Ik snap serieus de ophef om kloondinges niet, als het nou iemand was die een boek zou gaan schrijven..
Ja, als nou iedereen in Z&G gaat posten die ik stom vind, kan ik tenminste hier rustig met mezelf praten!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Wie stemt er voor het verplaatsen van het kloongeneuzel naar het Z&G topic? Of liever nog, wie stemt er voor het afschaffen van het kloonraden zodat niet iedereen er van hoeft mee te 'genieten'? Ikke!
En dat noem jij rustig?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, als nou iedereen in Z&G gaat posten die ik stom vind, kan ik tenminste hier rustig met mezelf praten!.
Dat jij dat niet was. Ik vind het niet "jij" zeg maar.quote:
Nou ja, tot as we speak eigenlijk. Dus lang, over een maand is mijn ukje alweer 6quote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh buuf, tot hoelang ging dit apparaat nou mee bij jullie?
[ afbeelding ]
We hebben gisteren even "gepast" in de speelgoedwinkel en ze vond hem wel erg leuk.
Dat is behoorlijk lang! Ik twijfel toch met de driewieler namelijk. Het kan niet in huis en ze kan ook niet zelf buiten driewielen en als het goed is hebben we over een jaar toch een tuin waar het wel kan.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, tot as we speak eigenlijk. Dus lang, over een maand is mijn ukje alweer 6![]()
Deze is binnen iets vriendelijker in gebruik. én kan je ook buiten meenemen. Ik zeg: doen!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk lang! Ik twijfel toch met de driewieler namelijk. Het kan niet in huis en ze kan ook niet zelf buiten driewielen en als het goed is hebben we over een jaar toch een tuin waar het wel kan.
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:21 schreef oeke het volgende:
M@x, ik heb van de week dit lintje gekocht, en ik vond het zo bekend eruit zien, maar het lijkt gewoon heel erg op jouw plaatje!![]()
[ afbeelding ]
Nouja, voor zover mijn nutteloze zondagavondbijdrage, ik ga maar eens naar bed.![]()
Kim, heb je geen haakwerkje wat nog af moet?
Haha dat is wel heel belegenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:13 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die hadden mijn ouders vroeger in de boekenkast![]()
[ afbeelding ]
Mijn zoons hadden ook zo een, maar dan een bulldozer-versie. Hebben ze mee gespeeld tot ze ruim 6 warenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef k_i_m het volgende:
Oh buuf, tot hoelang ging dit apparaat nou mee bij jullie?
[ afbeelding ]
We hebben gisteren even "gepast" in de speelgoedwinkel en ze vond hem wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |