Nu dus weer lekker 3FM luisterenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef picobyte het volgende:
De ASX links werken weer.
Mijn config is niet veranderd mijn ip adressen ook niet.
Er was dus echt iets mis met de stream en het IP ban filter.
'lookin for the answer'quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu dus weer lekker 3FM luisteren.
Killers
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden
[FTR-Feedback] Met Mike, Gorro en nog iemandquote:
QFT. Beetje triest gedrag vind ik dat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[FTR-Feedback] Met Mike, Gorro en nog iemand
hoe erg een topic titel ook is, je blijft er vanaf , tenzij het topic nummer niet klopt.
Achja, story of my en Giels life, we worden altijd al gehaatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[FTR-Feedback] Met Mike, Gorro en nog iemand
hoe erg een topic titel ook is, je blijft er vanaf , tenzij het topic nummer niet klopt.
Bel ff naar Timurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:48 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben ook aan het luisteren, tof hé
Hoi Lovelessquote:
Oh maar Ik heb ze al gewonnen. Ben net al terug gebeldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:28 schreef Juicyhil het volgende:
ik heb net gesmst voor die snow patrol kaarten
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh maar Ik heb ze al gewonnen. Ben net al terug gebeldTimur geeft 't gesprek opgenomen
SERIEUS? MAG IK MEE?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh maar Ik heb ze al gewonnen. Ben net al terug gebeldTimur geeft 't gesprek opgenomen
En wat is daar grappig aan?quote:
Avond Timo !!!quote:
Wel een gevaarlijke actie... straks gaat Paul een melding plaatsen om Gerard en Michiel een keer te vervangen door Giel en Sander.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iemand heeft het woord Giel eruit gehaald
Hij moet maar eens ophouden met op Giel te blijven Geilenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een gevaarlijke actie... straks gaat Paul een melding plaatsen om Gerard en Michiel een keer te vervangen door Giel en Sander.
Dan nog heb je niet het recht om topic titel te wijzigen, zwakke actie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij moet maar eens ophouden met op Giel te blijven Geilen
Ja, ik dacht ook wel dat we daar vanaf waren als hij geen megahit meer zou zijn..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
One Republic blijven draaien als ex megahit
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet volgende week Megahit worden![]()
Of de nieuwe van Alicia Keys
Of die van David Guettaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief over
Ja maar hij was toen nog niet officieel uitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief over
Er moet toch iemand op de play knop drukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
Sense of Dance is opgenomen maar Ajouad is gewoon in de studio?
En dan dus in een opgenomen stuk een verkeerde jingle gebruiken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
Sense of Dance is opgenomen maar Ajouad is gewoon in de studio?
Discotheek Martiniplazaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar Hans was
Whehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ah, ik zag de Martini, jij zeker wel
Het is gewoon een sportief kud weekendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Grunn net zo goed gedaan als Grunn in Tukkerland?
Yoquote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:16 schreef Captain_Slow het volgende:
"I surrender myself, Into the arms of a beautiful stranger"![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:36 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! mooi liedje dit van Dido. Witte vlag.
Het is ook bijna valentijnsdag hčquote:Op zondag 7 februari 2010 12:51 schreef -Hans- het volgende:
Ook al uit eten. Gaat goed dit weekend.
Moet te doen zijnquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Groep E: Nederland, Zweden, Finland, Hongarije, Moldavie, San Marino
Mooie groep
Ah, okayquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is ook bijna valentijnsdag hč
Idd., Letterlijk en figuurlijk... Zweden, Finlandquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Groep E: Nederland, Zweden, Finland, Hongarije, Moldavie, San Marino
Mooie groep
En dan die San Marinese chicks er nog bijquote:Op zondag 7 februari 2010 12:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd., Letterlijk en figuurlijk... Zweden, Finland.
Beide inwoners bedoel je?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:00 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En dan die San Marinese chicks er nog bij
Schijnen allebei lekker te zijnquote:
Jezus man... dat die gast nog opstaatquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Moet je dit eens bekijken: http://www.pown.it/1634![]()
Holy fuckquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Moet je dit eens bekijken: http://www.pown.it/1634![]()
Wat 'n trackquote:Op zondag 7 februari 2010 13:24 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Nu gaat de knop op max. Wat een track!
Zwaar onderschat die plaat.. zo jammerquote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef ScottTracy het volgende:
Solo!!!Nou, die hoor je ook bijna nooit meer!!
Weer Der Rudy als eerste met nieuwe muziekquote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef -Hans- het volgende:
Solo !!!!!!!!1![]()
Mensen dit is zo'n ge-wel-dige plaat. Kippenvel
.
6x @ http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/3244. Dat kan beter!
Nou, dat nummer is al zo'n 4 jaar oud dus niet echt nieuw...quote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Weer Der Rudy als eerste met nieuwe muziek
En dan is er volgens geen enkele jock die de plaat daarna draait, maar toch wel opvallend dat van de 6x het 3x bij Timur is geweest.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:38 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Weer Der Rudy als eerste met nieuwe muziek
Zo is het maar net!quote:Op zondag 7 februari 2010 13:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wat minder een mannen ding, ja draai het ALS MAN dan toch niet![]()
Of Kane..quote:Op zondag 7 februari 2010 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zwaar onderschat die plaat.. zo jammer. En volgens mij ook uit Nederland. Draai dan eens wat minder Krezip en wat vaker Solo. Zo mooi dit
.
Ik schrijf 'm even op. Toffe plaat iddquote:Op zondag 7 februari 2010 14:44 schreef ScottTracy het volgende:
Aviv Geffen![]()
Wat een prachtige plaat toch
Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Racequote:Op zondag 7 februari 2010 16:20 schreef lobzorenzo het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe dat liedje heette dat dit keer de mama appelsap was?
Zoek hem overal maar misschien kunnen jullie me verder helpen![]()
Alvast bedankt!
Nee sorry dat was hem niet, het was een zangeres met een behoorlijk rustig liedje en had het iets te maken met lovesick? De mama appelsap was in ieder geval dat de eerste zin op "jeuk aan de billen" leek.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Fall Out Boy - This Ain't A Scene, It's An Arms Race
even uitgezocht Lovesick - Lindstrřm & Christabellequote:Op zondag 7 februari 2010 17:05 schreef lobzorenzo het volgende:
[..]
Nee sorry dat was hem niet, het was een zangeres met een behoorlijk rustig liedje en had het iets te maken met lovesick? De mama appelsap was in ieder geval dat de eerste zin op "jeuk aan de billen" leek.
Thanks!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
even uitgezocht Lovesick - Lindstrřm & Christabelle
Valentijnsdagquote:Op zondag 7 februari 2010 12:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het is ook bijna valentijnsdag hč
LOLquote:Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn vriendin houdt vandaag extra veel van me
We liepen een beetje chill door de waterduinen en ik riep tegen elk persoon/koppel wat we tegenkwamen: "GoedeMIDDAG!!!!" Met de nodige verbaasde blikken als gevolghihih
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
We liepen een beetje chill door de waterduinen en ik riep tegen elk persoon/koppel wat we tegenkwamen: "GoedeMIDDAG!!!!" Met de nodige verbaasde blikken als gevolghihih
Kom ja daar net Gerard Ekdom tegenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:06 schreef wolfrolf het volgende:
Yeah!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
053 is dus gezakt voor een cruciale test en loopt tegen zijn eerste seizoensnederlaag aan.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Valentijnsdag![]()
Carnaval
Olympische Spelen
Terechte overwinning voor Ajax. Leuke wedstrijd ook wel.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
053 is dus gezakt voor een cruciale test en loopt tegen zijn eerste seizoensnederlaag aan.
Nicequote:Op zondag 7 februari 2010 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Net bij Guis (althans, volgens mij had 'ie het hier over): Een viool-cover van Mr. Brightside. Impressive!
Godsamme, zeg dat welquote:Op zondag 7 februari 2010 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit is echt het weekend topic geworden er zit geen vaart in
Ik zeg: ik gooi volgende week die alarmschijf kapot.quote:
40 jaar geleden hadden we zeker een kans gehadquote:
Ben blij dat ik niet naar dat radiostation luisterquote:Op zondag 7 februari 2010 20:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zeg: ik gooi volgende week die alarmschijf kapot.
Dan was de kans ws wel iets groter geweestquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
40 jaar geleden hadden we zeker een kans gehad
Ik prefereer de Sjon Bakker versiequote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef TheZapster het volgende:
http://www.sikvid.com/vids/2517.html![]()
![]()
![]()
Liefst draaien op de eerste maandag van de maand om 12:00quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef TheZapster het volgende:
http://www.sikvid.com/vids/2517.html![]()
![]()
![]()
Die versie is echt tof iddquote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik prefereer de Sjon Bakker versie
Heb nog een herkansing gehaald, met een 7 zelfs
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Liefst draaien op de eerste maandag van de maand om 12:00
Dat wist ik al toen ik ze bij Der Rudy hoordequote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:46 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, gaat dit naar het song festival?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:54 schreef Captain_Slow het volgende:
Fire Flies komt echt uit elk neusgat, oor, mond, elke porie, reet en luchtwegen uit op iedere mogelijke manier, ben er echt helemaal klaar mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gaat Bonnie mee?
O, wacht, er staat draai-orgel, niet drank-orgel![]()
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen ik ze bij Der Rudy hoorde![]()
Fire Flies komt echt uit elk neusgat, oor, mond, elke porie, reet en luchtwegen uit op iedere mogelijke manier, ben er echt helemaal klaar mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat alles Crap wasquote:Op zondag 7 februari 2010 23:00 schreef Captain_Slow het volgende:
Een vakjury, hoe kunnen die voor die crap kiezen??![]()
Dat klinkt tenminste niet valsquote:Op maandag 8 februari 2010 00:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die André Rieu: http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/8503117.stm![]()
Maar het heeft wel hetzelfde Tros-meezinggehalte.quote:
ja dat is waarquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar het heeft wel hetzelfde Tros-meezinggehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |