Avond Timo !!!quote:
Wel een gevaarlijke actie... straks gaat Paul een melding plaatsen om Gerard en Michiel een keer te vervangen door Giel en Sander.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Iemand heeft het woord Giel eruit gehaald
Hij moet maar eens ophouden met op Giel te blijven Geilenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel een gevaarlijke actie... straks gaat Paul een melding plaatsen om Gerard en Michiel een keer te vervangen door Giel en Sander.
Dan nog heb je niet het recht om topic titel te wijzigen, zwakke actie.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hij moet maar eens ophouden met op Giel te blijven Geilen
Ja, ik dacht ook wel dat we daar vanaf waren als hij geen megahit meer zou zijn..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
One Republic blijven draaien als ex megahit
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief overquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet volgende week Megahit worden![]()
Of de nieuwe van Alicia Keys
Of die van David Guettaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief over
Ja maar hij was toen nog niet officieel uitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:17 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Volgende week Megahit is wel erg laat, hij werd in september al gedraaid. Ik ga voor Bomba, iedereen is er wel positief over
Er moet toch iemand op de play knop drukken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
Sense of Dance is opgenomen maar Ajouad is gewoon in de studio?
En dan dus in een opgenomen stuk een verkeerde jingle gebruiken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
Sense of Dance is opgenomen maar Ajouad is gewoon in de studio?
Discotheek Martiniplazaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:24 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar Hans was
Whehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ah, ik zag de Martini, jij zeker wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |