Hun auditiequote:fierce (bijv.nw. / bijw.)
erg, fel, krachtig, heftig, hevig, boos, kwaad, woedend, dol, woest, razend, nijdig, hels, furieus, laaiend, tierend, intensief, verwoed, verbitterd, bitter teleurgesteld, vurig, gepassioneerd, hartstochtelijk, stormachtig, temperamentvol, warmbloedig, heetbloedig, onstuimig, onbeheerst, felle, kokend, ziedend
Klonk wel prettig, inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Leigh het volgende:
Vond ze goed!
De samenzang was ook fijn om te horen.
Ik vind het allebei niksquote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Steve het volgende:
Wat een vreselijke naam, Fierce.Dan vond ik Dik leuker.
Gordon.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie kwam daar eigenlijk mee?
Verder hebben ze vooraf misschien wat research gedaan, toen ze de naam op het schema zagen staan.
Ik vond het juist helemaal niks de afgelopen keer.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Deceit het volgende:
Vind ze nog steeds 1 van de sterkste groepjes!
Leuk voor de radio.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Deceit het volgende:
Vind ze nog steeds 1 van de sterkste groepjes!
Ik ook niet. Onbegrijpelijk dat ze wederom door zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Futloos geheel, ik zie er echt niets in.
Het geblubber (overigens niet het geval bij die ene die wél kan zingen) kwam omdat ze dat aankregen, ik neem aan dat ze zich er niet helemaal lekker in voelden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
1 van de 3 kan wel zingen maar tering, je wil die blubbertieten toch niet zien dansen ?
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
1 van de 3 kan wel zingen maar tering, je wil die blubbertieten toch niet zien dansen ?
in ieder geval niet in deze verpakkingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
Zeker goed.quote:
Dat kan best, hij heeft toch 2 persoonlijkhedenquote:
Gordon zet lid uit 'X Factor'-groepquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eén van die chicks is eruit gegooid door Gordon! Zo meer op Boulevard.
Oh, ik bedoel de linker op bovenstaande foto.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:10 schreef Marlalala het volgende:
Ik denk die ene met het rode haar...
alles voor de kijkcijfers.....quote:Op woensdag 7 april 2010 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gordon zet lid uit 'X Factor'-groep
HILVERSUM - Gordon heeft een zangeres van Fierce uit de groep gezet. Het 'X Factor'-jurylid heeft de groep onder zijn hoede in de talentjacht. Door een 'typische vrouwenruzie' in de driekoppige band werd de situatie onwerkbaar. "Ik heb iemand uit de groep gezet wegens onjuist gedrag", legt Gordon uit in 'RTL Boulevard'.
"Toen leek het even goed te gaan, maar nu is het weer hommeles." Gordon dreigt zelfs met een diskwalificatie. "Zoals het er nu naar uitziet heb ik geen zin om met deze groep de uitzending in te gaan. Dus het zou ook zomaar kunnen dat ik de groep terugtrek."
Inmiddels zou de goede sfeer weer zijn teruggekeerd in het gezelschap. Dat betekent dat Fierce en hun coach deze week gewoon de strijd aangaan met de concurrentie. De eerste liveshow wordt vrijdag uitgezonden.
Bron: AD.nl
Ik mis de satésaus nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ze gaan trouwens wel gewoon door als Trio
Het ging om de rechterquote:Op woensdag 7 april 2010 09:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel de linker op bovenstaande foto.
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:31 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vond het echt hartstikke goed. Niet verwacht dit optreden.
De middelste is trouwens ook wel een mooie meid.
Ik had ook het gevoel dat ik naar een echte groep zat te kijken, niet naar een groep in wording.
Mijn complimenten voor de zang, uitstraling en het dansen.
Wederom volledig mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Toch wel jammer dat niet door zijn. Ze waren écht heel goed, echt al artiesten opzich.
Hadden wat mij betreft in de plaats van 4granted gemogen
Mee eens ook, of sumera/matthijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Toch wel jammer dat niet door zijn. Ze waren écht heel goed, echt al artiesten opzich.
Hadden wat mij betreft in de plaats van 4granted gemogen
Ga je dat nu overal posten?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mee eens ook, of sumera/matthijs
Nou.. ze sturen altijd de verkeerde weg.quote:
Ze waren zeker gegroeid. Jammer dat ze eruit zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vond Fierce ten opzichte van de auditie, X Campus en Juryvisit erg goed.
Goed, daar hoef je dus geen Uri Geller voor te heten heb ik geleerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef Knipoogje het volgende:
Fierce, leuke groep maar gaat helaas in de 1e liveshow naar huis. Traditiegetrouw vertrekt er in de 1e liveshow altijd een groepje, bij voorkeur een damesgroep (die mist de SMS-ende meisjes als fanbase). De enige kans voor hen om er toch in te blijven is als een andere kandidaat zijn act verziekt.
Tja, die jurkjes waren gewoon weer te strakquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet alleen qua zingen volgens mij
Of lag dat aan die strakke jurkjes?
nee ik denk eerder dat gezwabber met die tieten (alweer)quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:42 schreef Michellee het volgende:
Onterecht dat ze eruit zijn. Was een heel goed optreden, maar ik denk dat het filmpje van Gordon wel veel stemmen heeft gekost!
Ik ga voor beide + het feit dat de groep de breezers niet aanspreektquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik denk eerder dat gezwabber met die tieten (alweer)
Precies...quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:45 schreef Buitendam het volgende:
Die ene had zich verslapen en gaf toen als smoes door dat ze met haar zoontje naar het ziekenhuis moest, vanwege ademhalingsproblemen?
De goede gezondheid van je zoontje faken om als smoes te gebruiken!
Precies. Alleen daarom al verdien je geen plek in de show. En het is gewoon haat en nijd tussen die meiden, en dan op het podium doen alsof je dikke (haha) vriendinnen bent, vind ik ook altijd zo kansloos.quote:
Op zich waren ze wel goed, daar ligt het ook niet aan, maar het moet ook nog leuk zijn om naar te kijken, en dat plezier was ik al een tijdje kwijt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:23 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Vind het jammer dat ze eruit zijn. Vond ze erg goed ten opzichte van eerdere rondes en ze waren sowieso beter dan 4granted, calvin, mathijs en sumera.
Vond het ook erg leuk dat er een leuke groep bij was, de solo zangers en zangeressen dat kennen we wel en daar hebben we er altijd al genoeg van. Zo'n groep is sowieso leuk voor de variatie. Echt jammer dat ze eruit zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |