Hun auditiequote:fierce (bijv.nw. / bijw.)
erg, fel, krachtig, heftig, hevig, boos, kwaad, woedend, dol, woest, razend, nijdig, hels, furieus, laaiend, tierend, intensief, verwoed, verbitterd, bitter teleurgesteld, vurig, gepassioneerd, hartstochtelijk, stormachtig, temperamentvol, warmbloedig, heetbloedig, onstuimig, onbeheerst, felle, kokend, ziedend
Klonk wel prettig, inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Leigh het volgende:
Vond ze goed!
De samenzang was ook fijn om te horen.
Ik vind het allebei niksquote:Op maandag 8 februari 2010 17:14 schreef Steve het volgende:
Wat een vreselijke naam, Fierce.Dan vond ik Dik leuker.
Gordon.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie kwam daar eigenlijk mee?
Verder hebben ze vooraf misschien wat research gedaan, toen ze de naam op het schema zagen staan.
Ik vond het juist helemaal niks de afgelopen keer.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Deceit het volgende:
Vind ze nog steeds 1 van de sterkste groepjes!
Leuk voor de radio.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:30 schreef Deceit het volgende:
Vind ze nog steeds 1 van de sterkste groepjes!
Ik ook niet. Onbegrijpelijk dat ze wederom door zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Futloos geheel, ik zie er echt niets in.
Het geblubber (overigens niet het geval bij die ene die wél kan zingen) kwam omdat ze dat aankregen, ik neem aan dat ze zich er niet helemaal lekker in voelden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
1 van de 3 kan wel zingen maar tering, je wil die blubbertieten toch niet zien dansen ?
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
1 van de 3 kan wel zingen maar tering, je wil die blubbertieten toch niet zien dansen ?
in ieder geval niet in deze verpakkingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:44 schreef Re het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |