Zelfs dat hebben we al besproken, maar de vrouwen wilden weer eens niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom maken we geen Den Haag orgie?
Ow, daar leek het anders gisteren niet op toen ik 3 FOK vrouwen samen onder een dekentje zag zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs dat hebben we al besproken, maar de vrouwen wilden weer eens niet.
Daar waren geen mannen bij en die aanwezigheid van de mannen was nou juist waar die vrouwen over vielen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:57 schreef RATMEN het volgende:
Ow, daar leek het anders gisteren niet op toen ik 3 FOK vrouwen samen onder een dekentje zag zitten.
Women-only orgiequote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:58 schreef AirwiN het volgende:
Daar waren geen mannen bij en die aanwezigheid van de mannen was nou juist waar die vrouwen over vielen.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:59 schreef nectarientje het volgende:
Women-only orgie(ik stel me dan dekentjes, thee, chocoladekoekjes en veel geklets voor
)
Gelúkkig!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief hoor!
He, het is mijn beeld erbij he.. Wie weet denken de Missen en het monster daar wel heel anders over onder hun dekentje!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:00 schreef AirwiN het volgende:
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn.
Doe mij die vrouwenmeet maar dan!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben in voor een vrouwen/allemaal meet.
Vrouwen idee: Een uberfout tutfeest met chocoladefondu mijn suikerspin machine, teveel nagellak, maskertjes en zeikfilms.
Allemaal idee: grote markt.
Ehm, als ik daar aan mee doe, dan begint Nectarientje weer te zeuren over het feit dat ik mn lippen moet stiften ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vrouwen idee: Een uberfout tutfeest met chocoladefondu, mijn suikerspin machine, teveel nagellak, maskertjes en zeikfilms.
Goed idee!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Vrouwen idee: Een uberfout tutfeest met chocoladefondu, mijn suikerspin machine, teveel nagellak, maskertjes en zeikfilms.
Weer?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:18 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, als ik daar aan mee doe, dan begint Nectarientje weer te zeuren over het feit dat ik mn lippen moet stiften ben ik bang.
Uhuh, paar topics terug klaagde ze over het feit dat ze nog nooit door een man was laten zitten, omdat die zn lippen moest stiftenquote:
Ik heb ook lush massagebars!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ehm, als ik daar aan mee doe, dan begint Nectarientje weer te zeuren over het feit dat ik mn lippen moet stiften ben ik bang.
Dat is jammer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Ben alleen nog niet heel goed in avonden weggaan. Althans, ik wel, maar bepaalde gezinsleden nog niet
Op zo'n avond mag 't schatquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:20 schreef RATMEN het volgende:
Uhuh, paar topics terug klaagde ze over het feit dat ze nog nooit door een man was laten zitten, omdat die zn lippen moest stiften.
Ik stem voor overigensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je bent liefquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
De tering, wat gaan jullie hard
Ik denk dat het meet-ijs nu wel gebroken is. Nog een keer afspreken met nog meer Den Haagvrouwen
Nou, ik heb je langer op het podium gezien dan eraf, dus ik heb nu een heel vreemd beeld bij je. Gaat nog wel even wat tijd kosten om aan je echte 'ik' te wennen, want een eerste indruk blijft altijd lang hangen hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Was helemaal niet eng toch
. En je hebt eerst twee uur aan me kunnen wennen, voordat we pas gingen praten
.
Kan ook weleens balen zijn. Als iemand een goede eerste indruk maakt en dan daarna een slechte indruk, blijf je zo weemoedig denken aan die eerste goeie indruk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik heb je langer op het podium gezien dan eraf, dus ik heb nu een heel vreemd beeld bij je. Gaat nog wel even wat tijd kosten om aan je echte 'ik' te wennen, want een eerste indruk blijft altijd lang hangen he
Nou laten we eens concreet aan de slag gaan met die meet dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
De tering, wat gaan jullie hard
Ik denk dat het meet-ijs nu wel gebroken is. Nog een keer afspreken met nog meer Den Haagvrouwen
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik heb je langer op het podium gezien dan eraf, dus ik heb nu een heel vreemd beeld bij je. Gaat nog wel even wat tijd kosten om aan je echte 'ik' te wennen, want een eerste indruk blijft altijd lang hangen he
Oh zeg eens welke ik heb mogen "ontmoeten", kan ik ook misschien m'n beeld nog bijstellen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Al hoop ik dan wel dat je een beetje indruk van de echte ik gekregen hebt, die is namelijk heeeeeeeeeeel anders dan Bore, maar ook dan RATMEN
.
In dit geval was zijn alterego een enorme zak hooi, dus het kan alleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kan ook weleens balen zijn. Als iemand een goede eerste indruk maakt en dan daarna een slechte indruk, blijf je zo weemoedig denken aan die eerste goeie indruk.
Ik hoor al plannen over chocoladefondue enzo.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou laten we eens concreet aan de slag gaan met die meet dan.
drankjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:48 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoor al plannen over chocoladefondue enzo.
Maar ik ben ook wel voor een drankje ergens in een cafe.
Wat dacht je van geen? Degene die mij in het echt hebben ontmoet, face to face hebben gezien, die hebben Marten gezien.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh zeg eens welke ik heb mogen "ontmoeten", kan ik ook misschien m'n beeld nog bijstellen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen? Degene die mij in het echt hebben ontmoet, face to face hebben gezien, die hebben Marten gezien.
Dat scheelt. Sowieso is je beeld bijstellen naar beter altijd euh...beterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In dit geval was zijn alterego een enorme zak hooi, dus het kan alleen maar beter worden
[..]
Volgens mij moeten we eerste een "wanneer" plannen en daarna een "wat"...quote:Ik hoor al plannen over chocoladefondue enzo.
Maar ik ben ook wel voor een drankje ergens in een cafe.
Vrijdag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
drankjesVolgend weekend ergens?
As in 'any vrijdag'.quote:
quote:
Ja en daarom zet ik ontmoeten dus tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen? Degene die mij in het echt hebben ontmoet, face to face hebben gezien, die hebben Marten gezien.
Die moest ik vastleggen om te bewaren voor het nageslachtquote:
Ben heel benieuwd of die ook verwerkt wordt in evaluatieverslagenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die moest ik vastleggen om te bewaren voor het nageslacht
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja en daarom zet ik ontmoeten dus tussen aanhalingstekens.
any vrijdag is goed, aankomende moet ik even kijken.quote:
Wat wordt er precies met die verslagen gedaan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd of die ook verwerkt wordt in evaluatieverslagen.
Omdat ik mijn beeld heb zien veranderen van een leuke vent in een enorme zak hooi. Dus ik was wel benieuwd wat je nu echt bent.quote:
Die worden geanalyseerd om te zien of er een lijn qua publieksbeleving uit te halen valt. Als er bijvoorbeeld vaak op staat dat de verstaanbaarheid onvoldoende was, dan besteden we daar extra aandacht aan in de voorbespreking voor de voorstellingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat wordt er precies met die verslagen gedaan?
Het eerste, maar het tweede blijft nog wel in m'n achterhoofd hangenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat ik mijn beeld heb zien veranderen van een leuke vent in een enorme zak hooi. Dus ik was wel benieuwd wat je nu echt bent.
sorrie.. Ik kan er niets aan doen en als ik ook maar een beetje nerveus ben ga ik nog veel meer ratelen.. Daarom is A_A ook zo een leuk vriendje .. Die kan tegen mijn geratelquote:
Je kent me niet, knap dat je toch blijkbaar een beeld van me kan vormen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Omdat ik mijn beeld heb zien veranderen van een leuke vent in een enorme zak hooi. Dus ik was wel benieuwd wat je nu echt bent.
Ah, dus de kans bestaat dat ze jou straks alleen nog maar willen hebben, omdat je enorme aantallen jong, goddelijk, vrouwelijk publiek trekt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Die worden geanalyseerd om te zien of er een lijn qua publieksbeleving uit te halen valt. Als er bijvoorbeeld vaak op staat dat de verstaanbaarheid onvoldoende was, dan besteden we daar extra aandacht aan in de voorbespreking voor de voorstelling.
Online besta je toch ook?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je kent me niet, knap dat je toch blijkbaar een beeld van me kan vormen.
Dat geeft toch niet? Past helemaal bij jequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
sorrie.. Ik kan er niets aan doen en als ik ook maar een beetje nerveus ben ga ik nog veel meer ratelen.. Daarom is A_A ook zo een leuk vriendje .. Die kan tegen mijn geratel
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dus de kans bestaat dat ze jou straks alleen nog maar willen hebben, omdat je enorme aantallen jong, goddelijk, vrouwelijk publiek trekt?
Nee, iedere poging die ik deed om je beter te leren kennen heb je afgeweerd. Want altijd druk, of net niet thuis of weet ik het.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je kent me niet, knap dat je toch blijkbaar een beeld van me kan vormen.
"Acteren kan hij niet, maar hij trekt wel publiek."quote:
Das een heel mooi compliment, dank je welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Acteren kan hij niet, maar hij trekt wel publiek."
Maar ik ben nogal kritisch qua (nederlandse) acteurs, maar ik vond jou echt goed
Het is toch geen wedstrijd wie wie beter kent en waarom?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:10 schreef Lovechild het volgende:
Sterker nog, ik denk dat Marten mij online beter ken dan ik hem!
Hee, was jij niet degene die zei een boer te zijn zonder oog voor kunst? Je weet het dus wel degelijk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Acteren kan hij niet, maar hij trekt wel publiek."
Maar ik ben nogal kritisch qua (nederlandse) acteurs, maar ik vond jou echt goed
Ja, ben me bewust van het zeuren. Sorry.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is toch geen wedstrijd wie wie beter kent en waarom?
ik vind je nogal zeurderig overkomen nu![]()
Ik weet niet wat de Haagsche Beek is, maar als jij zegt dat het leuk is, is het goed!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:16 schreef zeemonster het volgende:
Zullen we gewoon een leuke vrouwenmeet organiseren? Gaan we gezellig wat eten bij de Haagsche Beek
Ik ga met dit soort dingen op mijn gevoel af. Gooi er geen semi-intelligente kijk-mij-eens-verstand-van-toneel-hebben-anaylses in zoals ik mensen wel eens zie doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hee, was jij niet degene die zei een boer te zijn zonder oog voor kunst? Je weet het dus wel degelijk!
Ik hoor er ook pas sinds gisteren bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, ben me bewust van het zeuren. Sorry.
Het gaat ook niet om wie wie beter kent, het gaat erom dat ik me rot voel over hoe mijn contact met Ratmen verliep en dat ik ook gewoon graag bij de leuke meisjes had gehoord ipv afgeserveerd te worden omdat het beeld (letterllijk beeld) niet beviel.
Oeps, nu laat ik me heel erg kennen, gauw uit dit topic weg. Sorry meiden.
Oooowh, dat is die foute tent bij Kijkduinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:16 schreef zeemonster het volgende:
Zullen we gewoon een leuke vrouwenmeet organiseren? Gaan we gezellig wat eten bij de Haagsche Beek
dat gevoel heb ik nu ook jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp en volgens mij heb ik heel wat gemist
Hoezo foute tent?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooowh, dat is die foute tent bij Kijkduin
Ben er nooi binnen geweest. is het wel leuk?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
tvp en volgens mij heb ik heel wat gemist
Ratmen heeft z'n harem kunnen uitbreidenquote:
Het oogt nogal fout aan de buitenkant vind ikquote:
Aha. Dan is het voor mij verder nutteloos hier nog te posten, helaas...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ratmen heeft z'n harem kunnen uitbreiden
Quitterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha. Dan is het voor mij verder nutteloos hier nog te posten, helaas...
Je kan er lekkerder eten als bij de McDonaldsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oooowh, dat is die foute tent bij Kijkduin
Ben er nooit binnen geweest. Is het wel leuk?
Echt waarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga met dit soort dingen op mijn gevoel af. Gooi er geen semi-intelligente kijk-mij-eens-verstand-van-toneel-hebben-anaylses in zoals ik mensen wel eens zie doen.
Het verhaal heb ik nog zo mijn vraagtekens bij. Het idee vond ik interessant, maar ik vond het in z'n geheel niet heel erg van de grond komen. Het raakte me niet zo. Op momenten wel hoor en ik heb me prima vermaakt (de tijd vloog voorbij), maar het heeft geen enorme indruk op me achtergelaten.
Zo, dat was mijn amateuranalyse
Doet ie goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ratmen heeft z'n harem kunnen uitbreiden
Ach tis wel gezellig,vooral in de zomer om gewoon lekker bakkie te doen en wat te etenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het oogt nogal fout aan de buitenkant vind ik
I'm inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je kan er lekkerder eten als bij de McDonalds
Da's zeker waar. En het is leuk te betalenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Maar das ook niet al te ingewikkeldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:23 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik vond de opbouw erg vreemd. Zeg maar een hele lange aanloop en dan in de laatste 5 minuten ineens een turnaround en toen was het afgelopen. Ik had verwacht dat de karakters langzaam zouden veranderen. Ik had vooraf echt meer een soort Festen in m'n hoofd. Misschien had ik dat beter niet kunnen hebben.quote:
Das wel de stijl van de regisseur, eerst broeit het, en het broeien gaat maar door en door, tot het tot explosie komt. Je kan niet een voorstelling lang allemaal turnarounds blijven maken, dus heb je een opbouw nodig. In feite heeft Festen eenzelfde opbouw als deze voorstelling.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond de opbouw erg vreemd. Zeg maar een hele lange aanloop en dan in de laatste 5 minuten ineens een turnaround en toen was het afgelopen. Ik had verwacht dat de karakters langzaam zouden veranderen. Ik had vooraf echt meer een soort Festen in m'n hoofd. Misschien had ik dat beter niet kunnen hebben.
Lijkt me leuk, maar is erg afhankelijk van hoever ik met mn paper ben....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie gaat er vrijdag mee eten of naar de grote markt?
Ik had vanaf het begin al geen medelijden met Ilse. Vond het maar een neurotisch wijfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das wel de stijl van de regisseur, eerst broeit het, en het broeien gaat maar door en door, tot het tot explosie komt. Je kan niet een voorstelling lang allemaal turnarounds blijven maken, dus heb je een opbouw nodig. In feite heeft Festen eenzelfde opbouw als deze voorstelling.
Er is op zich veel tijd gestoken in de ontwikkeling van de personages: Ilse van een vrouw waar je in het begin medelijden mee hebt, maar waar je op een gegeven moment aan begint te twijfelen omdat ze heel erg asociaal is, Theo van een meelopend hondje naar een man die op eens breekt en besluit dat het klaar is met ja en amen zeggen. En zo zijn het allemaal round caracters, behalve Bore, das echt een flat caracter.
ik wil wel mee, maar moet met de baas en onze financieen overleggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie gaat er vrijdag mee eten of naar de grote markt?
Fikkie mag wat mij betreft meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik wil wel mee, maar moet met de baas en onze financieen overleggen
Is het een vrouwenmeet of mag de baas ook mee als hij wil?
Als er een toffe groep gaat, kom ik zeker graag even een drankje doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Fikkie mag wat mij betreft mee
RATMEN jij komt ook?
Hier idem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik wil wel mee, maar moet met de baas en onze financieen overleggen
Is het een vrouwenmeet of mag de baas ook mee als hij wil?
Euhhhmm...sorry?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hier idem.
En mijn baas kan niet mee want die is niet van Fok! En dat maakt mijn kans om te gaan niet zo heel groot. Niet dat het niet mag maar hij heeft niet zo'n hoge dunk van de mannelijke Fok-ers en ziet me er liever niet tussen.
Oh dat doe ik ook nooit hoor. Het moet voornamelijk ter vermaak zijn, een leuk uitje. Ik heb ook geen verstand van toneel, wel veel interesse in het acteursvak. Maar ik weet er verder amper wat van.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga met dit soort dingen op mijn gevoel af. Gooi er geen semi-intelligente kijk-mij-eens-verstand-van-toneel-hebben-anaylses in zoals ik mensen wel eens zie doen.
Nee schat, dat ligt niet aan jou. Dat ligt aan mijn losbandigheid en de reactie van de mannen hier (hier als in "hier op fok" en niet "hier in dit topic") eropquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euhhhmm...sorry?
* Flappekz heeft een hekel aan vooroordelen![]()
Is melanie's aanwezigheid alleen niet al genoeg?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als er een toffe groep gaat, kom ik zeker graag even een drankje doen.
Dus het mag wel, maar jij voelt je bezwaard als je gaat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hier idem.
En mijn baas kan niet mee want die is niet van Fok! En dat maakt mijn kans om te gaan niet zo heel groot. Niet dat het niet mag maar hij heeft niet zo'n hoge dunk van de mannelijke Fok-ers en ziet me er liever niet tussen.
Precies. Ik weet alleen wel wanneer ik iets goed of slecht geacteerd vind. Mijn maatstaf is de geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook nooit hoor. Het moet voornamelijk ter vermaak zijn, een leuk uitje. Ik heb ook geen verstand van toneel, wel veel interesse in het acteursvak. Maar ik weet er verder amper wat van.
Zoietsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus het mag wel, maar jij voelt je bezwaard als je gaat?
Dan komen we allemaal wel bij jullie op dequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Dan komt er nog bij dat hij liever zelf met mij de hort op gaat ipv ik met anderen (dat doen we ivm ons drukke gezin niet vaak) én dat we er financieel heel beroerd voor staan momenteel. Dus ik wil heel graag, acht alleen de slagingskans niet heel groot.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Leuk nieuwe bovenburen!
Er staat al sinds woensdag een wasmachine bijna continue aan en het leukste van alles het ding staat ws in hun badkamer....oftwel rechtboven mn slaapkamer :s Nog leuker was het afgelopen nacht toen ze besloten dat je best om 3 uur s'nachts dat ding aan kan zetten.
Ik haat buren
Mijn bovenburen zijn al daaaaaaaagen aan het slopen en timmeren enzo. Word er echt he-le-maal gestrrod van.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef Jill-RMC het volgende:
Leuk nieuwe bovenburen!
Er staat al sinds woensdag een wasmachine bijna continue aan en het leukste van alles het ding staat ws in hun badkamer....oftwel rechtboven mn slaapkamer :s Nog leuker was het afgelopen nacht toen ze besloten dat je best om 3 uur s'nachts dat ding aan kan zetten.
Ik haat buren
Oh ja mag best! Geen probleem.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan komen we allemaal wel bij jullie op de![]()
Fok!-invasie
Ik ben donderdag met mijn laptop en studieboeken in de Coffee Company gaan zitten en daar heb ik heerlijk gewerkt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn bovenburen zijn al daaaaaaaagen aan het slopen en timmeren enzo. Word er echt he-le-maal gestrrod van.
Nu ook weer, al sinds ik wakker ben.
En ik moet aan mn paper werken
Ik durf je man niet te ontmoetenquote:
Je mag best hier komen leren! ik ben toch wegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn bovenburen zijn al daaaaaaaagen aan het slopen en timmeren enzo. Word er echt he-le-maal gestrrod van.
Nu ook weer, al sinds ik wakker ben.
En ik moet aan mn paper werken
Hehe, nee joh. Ga wel ff wat doen vanmiddag ofzo. Moet je weer werken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Je mag best hier komen leren! ik ben toch weg
altijd heerlijk stil bij mij thuis!
Hij heeft iets tegen fok-mannen. Ik juist niet. dat matcht nietquote:
Geen tijd. Familiebezoekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zin om vanmiddag wat leuks te gaan doen, die paper wordt m toch niet. Ff de stad in ofzo. Nog meer liefhebbers?
Oeps...echtelijke ruzie omdat ik mijn interpretatie heb gegeven en niet die van hemzelf. Hij is hoogst beledigdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft iets tegen fok-mannen. Ik juist niet. dat matcht niet
Jammer!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef zeemonster het volgende:
Overigens lees ik nu pas dat jullie aanstaande vrijdag al willen , dan kan ik echt nietverjaardagen en al die rompslomp
, nu ik zo in mijn telefoon kijk .. heb ik een drukke februari.. begin maart , medio maart , dat lukt wel! Maar anders gaan jullie gezellig
en ga ik de volgende keer mee
.
Ik had mij voorgenomen om te gaan sporten , dat gevoel was snel weer wegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:33 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zin om vanmiddag wat leuks te gaan doen, die paper wordt m toch niet. Ff de stad in ofzo. Nog meer liefhebbers?
Kom dan lekker luilekkeren in de stad met een kop theequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had mij voorgenomen om te gaan sporten , dat gevoel was snel weer wegdus ik ga er een luilekkerdag van maken ...
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kom dan lekker luilekkeren in de stad met een kop thee
Vooruit, je bent dismissed voor vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Uk wil met haar poppen blijven spelen ... en dat is geen smoes.
Ik mag zelfs niet meezingen met de muziek en liever zelfs dat uit , want mevrouw haar poppen kunnen elkaar niet verstaan en zo kan ze niet denken wat ze wil spelen ook![]()
Gaan Gotc en jij donderdag sporten ?
Oeh valentijnsdag volgende week! een mooi horloge voor je lief? of een lieve kaart met een knuffelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vooruit, je bent dismissed voor vandaag
Ik moet even kijken of ik ga sporten donderdag, dat gaat afhangen van mn stand van schoolzaken...van GotC weet ik niet of ze moet werken of niet. Maar we hebben t er van de week wel over!
Dan ga ik me nu maar aankleden en op zoek naar een strippenkaart. Eens kijken of ik in de stad wat leuks voor mnkan vinden. En voor mezelf, uiteraard
Dat draagt ze eigenlijk nooit...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oeh valentijnsdag volgende week! een mooi horloge voor je lief?
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat draagt ze eigenlijk nooit...
En eigenlijk doen we helemaal niet aan valentijn....daar hebben we het hele jaar voor
Ja, deze jongen moet alweer werken...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, nee joh. Ga wel ff wat doen vanmiddag ofzo. Moet je weer werken?
Heb hier alleen nog 2x baked alaska (Heerlijk!), en 1x strawberry cheesecake... dus sorry! ik kan je niet helpen!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef zeemonster het volgende:
Waarom is er bij geen enkele supermarkt Ben & Jerrie's Chunky Monkey ijs meer te verkrijgen. Juist als het er niet is wil ik het!
Weet je hoe lang je dan op de crosstrainer moetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:09 schreef zeemonster het volgende:
Waarom is er bij geen enkele supermarkt Ben & Jerrie's Chunky Monkey ijs meer te verkrijgen. Juist als het er niet is wil ik het!
Oh dan help ik 'r wel eten, dan hoeft ze maar de helft van de tijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Weet je hoe lang je dan op de crosstrainer moet
Na nog geen twee weken kom je al met de smoezen en de 'nee maar dan ga ik echt'. Face it, dit gaat 'm niet worden. Gewoon opzeggen voordat je definitief donateur wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef zeemonster het volgende:
Ik had mij voorgenomen om te gaan sporten , dat gevoel was snel weer wegdus ik ga er een luilekkerdag van maken ...
Welke dagen sporten jullie Flap? Donderdagochtend ga ik echt !
Ga je meer gemotiveerd worden als ik ook kom trainen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:36 schreef zeemonster het volgende:
klopt , maar dat merk ik vanzelf wel , of ik krijg ineens de kolder in mijn hoofd en ga trouw elke week .. ik ben ook wel netjes gegaan ... een paar keer.
Daarnaast is het niet altijd even makkelijk om tegen een kind van zes te roepen , ga jij maar even naar de oppas , mama gaat sporten.
Als ik 's-avonds iets wil doen waarbij zij niet meekan zal ik weer iets anders moeten laten . Nu ga ik de laatste tijd niet veel weg maar als ik wegga zoals gisteravond dan komt sporten op het moment wel snel te vervallen ja of heeft het een lagere prioriteit.
Oh wat afvallen betreft hoeft het (nog) niet maar ik wil gewoon wat minder lui en wat meer sportief zijn dus ik ga naar de Videoland , daar hebben ze wel Chunky Monkey![]()
.
Jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ga je meer gemotiveerd worden als ik ook kom trainen dan?
Zit je in je eentje thuis te zuipen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft al teveel BaCo´tjes op
Nee hoor, ons eerste speelde vanavond thuisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zit je in je eentje thuis te zuipen?
Zijn het zulke ernstige medicijnen dan? Het meeste kan best samen met alcohol, zeker op kleine schaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:09 schreef Lovechild het volgende:
Oh dan is het goed.
Maar je brengt me op een idee: ik ga eens even een beetje TiaMaria door mijn restje cola gooien. M'n kroost slaapt en m'n wederhelft staat onder de douche, dus dan zit ik in m'n eentje thuis te zuipen he...
Edit: sta op, draai me om naar mijn cola en denk: "Kut! Ik gebruik medicijnen. Die mogen vast niet met alcohol" Bummer...
Ik heb de bijsluiter er maar even op nagekeken en niks over alcholgebruik gevonden. Heb dus aangenomen dat het kanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zijn het zulke ernstige medicijnen dan? Het meeste kan best samen met alcohol, zeker op kleine schaal
Goede zaak! Je loopt er slechts een stuk of 12 achter op mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb de bijsluiter er maar even op nagekeken en niks over alcholgebruik gevonden. Heb dus aangenomen dat het kan
Dat haal ik nooitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Goede zaak! Je loopt er slechts een stuk of 12 achter op me
Maar ik ga nu naar bed, dus je hebt tijd zat om de schade in te halen.............
XX
Baco'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft al teveel BaCo´tjes op
Dan werkt dat kleine beetje TiaMaria juist extra goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:09 schreef Lovechild het volgende:
Edit: sta op, draai me om naar mijn cola en denk: "Kut! Ik gebruik medicijnen. Die mogen vast niet met alcohol" Bummer...
En ineens denk ik: "omg, wat als hij het gewoon niet meer wéét?" Dat ik degene was die "zomaar uit zijn msn was gevallen" (dat is alweer lang geleden en ik ben er vast, net als jij bij mij, weer uitgevallen). Dat je niet weet dat ik ervan baalde dat je daar vrijwel altijd te druk was voor een babbel maar het hier wel vond kunnen om mij op taalfouten te wijzen. Als je dat niet meer weet, dan ben ik hier natuurlijk alleen maar iemand die niet tegen taalnazi's kan. Iemand die om de een of andere reden Ratmen niet zo hoog heeft zitten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Had ooit een Brabants vriendje en tijdens het uigaan dronk ik Baco's in hetzelfde tempo als dat z'n maatjes bier dronken. Het was de eerste (en enige) keer dat ik zo dronken was dat ik ervan moest kotsen. Hij had lol, ik schaamde me kapot. Baco's zullen die herinnering altijd bij me oproepenquote:
Dat is inmiddels wel een beetje de traditie.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
Goedemorgen, volgens mij word t niets met die meet
Vermoeiend!quote:Op zondag 7 februari 2010 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel een beetje de traditie.
Ik kom alleen als jij er ook bent. Ik meld mij bij deze dus af.quote:Op zondag 7 februari 2010 09:57 schreef zeemonster het volgende:
Volgens mij kunnen er genoeg toch ? Ik las ergens dat MissMsx kon en Nectarientje , Flappekz wist het nog niet . Ik wil gewoon bij mijn kind zijn
quote:Op zondag 7 februari 2010 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom alleen als jij er ook bent. Ik meld mij bij deze dus af.
Zondagochtend om tien uur al telefoon?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik was nog bezig met een slow motion edit ... rottelefoontjes
Nu Miss weet waar je woont kunnen we daar wel wat voor regelen hoor. Wie weet geeft de mogelijke jaloezie bij je vriend nog een leuke impuls aan je relatie.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh owh owh
Ik mis de middelbare schooltijd met briefjes voor valentijn en heel veel anonieme rozen.
Ik wil weer briefjes en anonieme rozen
Mijn jeugd
Inclusief bijpassend weer.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:11 schreef Lovechild het volgende:
Blehhh ik heb een sssssaaaaie zzzzzondag in het vooruitzicht.
Waarom dat?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:11 schreef Lovechild het volgende:
Blehhh ik heb een sssssaaaaie zzzzzondag in het vooruitzicht.
Had jij heel veel anonieme rozen? Jij mazzelkont!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
True!
Owh owh owh
Ik mis de middelbare schooltijd met briefjes voor valentijn en heel veel anonieme rozen.
Ik wil weer briefjes en anonieme rozen
Mijn jeugd
Niet de andere mensen laten schrikken hequote:
M'n liefste is klussen, is er de hele dag vandoor. En ik vind er echt geen klont aan als ik dan thuis zit. En nee, in mijn eentje de hort op gaan met 4 koters is géén optie.quote:
Als zeemonster ? Ik ga gewoon als mijzelf , een veel beter ideequote:Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet de andere mensen laten schrikken he
Ik doe miss wel een strik om en stuur ik je die op voor Valentijn, ok?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind t gewoon leuk iets te krijgen hihiihhi
Waren vooral rozen van vrienden (ik stuurde ook min hele vriendenkring rozen op school) Damn dat was duur...
En als kind kreeg ik altijd een anonieme valentijnskaart van mijn papa![]()
![]()
![]()
Sinds Atreidez dat plaatje van die vis in bikini heeft gestopt, vind ik dat nog maar moeilijk voor te stellen. Zeker als je het over zwemmen hebt.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef zeemonster het volgende:
Als zeemonster ? Ik ga gewoon als mijzelf , een veel beter idee
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Als zeemonster ? Ik ga gewoon als mijzelf , een veel beter idee
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds Atreidez dat plaatje van die vis in bikini heeft gestopt, vind ik dat nog maar moeilijk voor te stellen. Zeker als je het over zwemmen hebt.
Okidokie, maar mijn schoonouders komen al eten dus je kan niet mee-etenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe miss wel een strik om en stuur ik je die op voor Valentijn, ok?
Ah ja, dat is ook leuk. En wat lief van jouw papa! M'n moeder heeft ooit ook weleens een anonieme kaart gestuurd. Precies dezelfde naar mijn zusje, dus daar waren we ook snel achter.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind t gewoon leuk iets te krijgen hihiihhi
Waren vooral rozen van vrienden (ik stuurde ook min hele vriendenkring rozen op school) Damn dat was duur...
En als kind kreeg ik altijd een anonieme valentijnskaart van mijn papa![]()
![]()
![]()
Geen leuk boek op de plank? Of lekkere mutsmagazines. Of... nou ja, wat zijn je hobbies eigenlijk?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n liefste is klussen, is er de hele dag vandoor. En ik vind er echt geen klont aan als ik dan thuis zit. En nee, in mijn eentje de hort op gaan met 4 koters is géén optie.
Ik denk dat Air het niet erg vindt dat hij niet mee kan eten. Maak je liever druk om mijquote:Op zondag 7 februari 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Okidokie, maar mijn schoonouders komen al eten dus je kan niet mee-eten
Ik verwacht dat jij m een klap geeft met de koekenpan en dat je prima voor jezelf kan zorgenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat Air het niet erg vindt dat hij niet mee kan eten. Maak je liever druk om mij
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds Atreidez dat plaatje van die vis in bikini heeft gestopt, vind ik dat nog maar moeilijk voor te stellen. Zeker als je het over zwemmen hebt.
Ik heb al andere plannen voor Valentijnsdag.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Okidokie, maar mijn schoonouders komen al eten dus je kan niet mee-eten
Nog een reden om meets te vermijden.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar als hij jou niets geeft mep ik hem met de koekenpan!!!
OELLALALALALAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 7 februari 2010 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen voor Valentijnsdag.
Wel grappig dat jij mijn vriendje kent en ik jouw vrouw!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een reden om meets te vermijden.
En dat is niet met mijquote:
Ach mijn vriend heeft zijn ouders uitgenodigdquote:
Op stap met een andere vrouwquote:Op zondag 7 februari 2010 10:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ach mijn vriend heeft zijn ouders uitgenodigd
Geen valentijn voor mij
Maar wat gaat ie doen dan?
quote:
Je vergeet nog te melden dat ze jonger is, blond is en grote borsten heeft.quote:
Daar heb ik dan mezelf ook mee. Vind ik altijd zo'n domme strafquote:Op zondag 7 februari 2010 10:30 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PIKSTRAF!
Dat hoeft er niet eens bij vermeld te worden om te bewijzen dat je een harteloze hork bentquote:Op zondag 7 februari 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden dat ze jonger is, blond is en grote borsten heeft.
M'n buren hebben een nichtje uit Polen inwonen. Ze is wat steviger (dan de ultradunne buuv) en wilde niet mee met de familie zwemmen om die reden. Tot ze zag dat de gemiddelde Hagenees geen schaamte kent. Toen zijn ze gelijk zwemkleding gaan kopenquote:Op zondag 7 februari 2010 10:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
toch pas ik prima in bikini en doe ik het lekker toch
Zeemonster of niet
. Als men schrikt heb ik lekker de ruimte in het zwembad straks!
Ik voel me net de hoofdpersoon in een Suske en Wiskestrip met zo'n betiteling.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:31 schreef MissMSX het volgende:
Dat hoeft er niet eens bij vermeld te worden om te bewijzen dat je een harteloze hork bent
Je gaat helemaal niet met mij weg?quote:Op zondag 7 februari 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden dat ze jonger is, blond is en grote borsten heeft.
Kusjes voor jou!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet eens bij vermeld te worden om te bewijzen dat je een harteloze hork bent
Dat beweer ik ook nergens!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
En daarbij knapper dan je vrouw kan ze niet zijn en je bent gemeen, hork.
quote:Op zondag 7 februari 2010 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niet met mij weg?
En daarbij knapper dan je vrouw kan ze niet zijn en je bent gemeen, hork.
Als ik es ergens stoer over doe, dan is het uiteraard niet iets met zo'n anticlimax als plot.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:39 schreef Lovechild het volgende:
Nou ontknoop deze soap en vertel dat Airwin gewoon met zijn zus op stap gaat
Ahhh wel ons liedje op de radioquote:Op zondag 7 februari 2010 10:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
M'n liefste is klussen, is er de hele dag vandoor.
Oh ik vermaak me wel hoor, daar niet van. Lezen is idd een van mijn grote liefdes. En heb een hele fijne Disneyland-puzzel liggen! Maar ik vind het gewoon saai als m'n lief niet om me heen is.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen leuk boek op de plank? Of lekkere mutsmagazines. Of... nou ja, wat zijn je hobbies eigenlijk?
Maar ik weiger te geloven dat je in bijzijn van je vrouw zit op te scheppen over dat je uitgaat met een jonge blondine met grote borsten zonder dat er iets anders achter zit dan dat wij denken.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik es ergens stoer over doe, dan is het uiteraard niet iets met zo'n anticlimax als plot.
Zij is een vriendin van mij en een kennis van de miss. Volgende week zondag ga ik met haar uit eten en toevallig is het dan ook Valentijnsdag. Aangezien de miss en ik geen van beiden waarde hechten aan het fenomeen Valentijn, is het dus niet zo dat ik op een 'speciale' dag laat afweten.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:53 schreef Lovechild het volgende:
Maar ik weiger te geloven dat je in bijzijn van je vrouw zit op te scheppen over dat je uitgaat met een jonge blondine met grote borsten zonder dat er iets anders achter zit dan dat wij denken.
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij is een vriendin van mij en een kennis van de miss. Volgende week zondag ga ik met haar uit eten en toevallig is het dan ook Valentijnsdag. Aangezien de miss en ik geen van beiden waarde hechten aan het fenomeen Valentijn, is het dus niet zo dat ik op een 'speciale' dag laat afweten.
Voldoende achtergrond?
... ow, en we hebben met regelmaat geile triootjes. Maar ik vond het voor de afspraak van aankomende zondag niet de moeite waard om te melden.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:16 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Zie, heel zo spannend niet als je ons wilde doen laten geloven
Wie is die derde persoon dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... ow, en we hebben met regelmaat geile triootjes. Maar ik vond het voor de afspraak van aankomende zondag niet de moeite waard om te melden.
PICS!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... ow, en we hebben met regelmaat geile triootjes. Maar ik vond het voor de afspraak van aankomende zondag niet de moeite waard om te melden.
Met die blonde dame natuurlijk.quote:
Ik wacht nog op die van jou.quote:
Ja, dat begreep ik. Dat maakt jou, blonde dame en...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met die blonde dame natuurlijk.Mijn grap wat doe je?
Van Carla Bruni ja.quote:
Bij deze trek ik mijn aanvraag in!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Dat maakt jou, blonde dame en...
Je weet wie t isquote:Op zondag 7 februari 2010 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Carla Bruni ja.De laatste keer dat ik jouw vriend zag, leek 'ie in de verste verten nog niet op Sarkozy.
Ze is het gewoon vergeten.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Bij deze trek ik mijn aanvraag in!
Zo onbekend is Sarkozy toch niet?quote:
Zo spannend....quote:Op zondag 7 februari 2010 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Dat maakt jou, blonde dame en...
Als mensen jaloers worden op andere mensen die een mini meet houden dan is er toch iets fout bij die mensen hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 10:05 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaker er minimeets gehouden worden hoe jaloerser de mensen de worden die steeds maar niet komen en dan komt het uiteindelijk wel goed
En minimeets zijn ook leuk!
Ik heb heel veel over je gehoord!!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als mensen jaloers worden op andere mensen die een mini meet houden dan is er toch iets fout bij die mensen hoor.
Niets dan goeds natuurlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 15:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb heel veel over je gehoord!!
Wanneer gaan wij meeten?
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:48 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb verteld dat je geen moeite hebt om met een vrouw of vrouwen af te spreken omdat je meer op zoek bent naar losse contacten en absoluut geen lange relatie . Of het moest een getinte vrouw zijn met een eigen inkomen toch?![]()
Ik ben maar een bleekscheet met sproeten
Oh ja en dat je nogal een vrouwenversierder bent natuurlijk
Blijft over de inkomenseis. Zit daar nog een minimum aan?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar ik wil inmiddels wel een vaste relatie (denk ik hahahah) en ze hoeft niet eens een tint te hebben
Nee hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Blijft over de inkomenseis. Zit daar nog een minimum aan?
quote:
vertel!quote:Op zondag 7 februari 2010 16:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ho ho ho, nu we over losse contacten en relaties gaan beginnen begin ik bang te worden
Wees maar niet bang hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is beide niet mijn intentie.
Trouwen , ik wil alleen wel een nieuwbouw woning dus je zult moeten verhuizenquote:
Trouwen? Nee dat hoeft toch niet? Ik neem overigens wel genoegen met een leuk dochtertje hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Trouwen , ik wil alleen wel een nieuwbouw woning dus je zult moeten verhuizen![]()
En ik heb een inkomen , ik wil alleen geen kinderen meer
Hahaha ja natuurlijk wel , meteen witte jurk en de hele rompslomp en dan wil ik trouwen op 12-12-12 want dat is voorlopig de laatste keer dat de getallen gelijk zijn . tenzij de wereld vergaat in 2012quote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Trouwen? Nee dat hoeft toch niet? Ik neem overigens wel genoegen met een leuk dochtertje hoor
Moeten we alleen nog even een leuk huisje vindenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:28 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha ja natuurlijk wel , meteen witte jurk en de hele rompslomp en dan wil ik trouwen op 12-12-12 want dat is voorlopig de laatste keer dat de getallen gelijk zijn . tenzij de wereld vergaat in 2012
Nee hoor ik wil niet trouwen , ik voel er niks voor eigenlijk , samenwonen is goed genoeg..
Wateringse Veld,...mooi verhaal. Alleen maar paupers.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef zeemonster het volgende:
Wateringse Veld het Vijfde kwartier! En dan met name de drielaags eengezinswoningenof Nootdorp daar staan ook mooie woningen .. of .. of ..of . Ik vind zoveel mooi
Je leeft toch met mij , niet de burenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wateringse Veld,...mooi verhaal. Alleen maar paupers.
Ja maar wat dacht je van criminaliteit schatquote:Op zondag 7 februari 2010 16:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je leeft toch met mij , niet de buren
Oh ja dat is allemaal vanuit de Gaardes , Rades en al die sloopwijken toendertijd daarheen verhuisd hequote:Op zondag 7 februari 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja maar wat dacht je van criminaliteit schat
Nootdorp?? Dat klinkt alsof het altijd regent...vind ik zo'n dooie buurtquote:Op zondag 7 februari 2010 17:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh ja dat is allemaal vanuit de Gaardes , Rades en al die sloopwijken toendertijd daarheen verhuisd he. Nootdorp dan maar?
Zeurquote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nootdorp?? Dat klinkt alsof het altijd regent...vind ik zo'n dooie buurt
Kom zelf dan ook eens met voorstellenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nootdorp?? Dat klinkt alsof het altijd regent...vind ik zo'n dooie buurt
Ik weet dat ze niet zoveel te doen heeft nu dus ik hou haar een beetje bezigquote:Op zondag 7 februari 2010 17:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Kom zelf dan ook eens met voorstellenZeemonster doet d'r best om er iets van te maken en jij schiet alles af
Wat een platte manier om te omschrijven dat ze je hart heeft gestolen.quote:Op zondag 7 februari 2010 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja maar wat dacht je van criminaliteit schat
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een platte manier om te omschrijven dat ze je hart heeft gestolen.
En we leefden nog lang en gelukkigquote:Op zondag 7 februari 2010 17:57 schreef Lovechild het volgende:
Gefeliciteerd, Zeemonster en Ronnie_Bravo. Wat fijn dat jullie liefde dan eindelijk tot bloei is gekomen
Daar ben ik nu aan het zoeken naar mn nieuwe paleisquote:
Dat valt nou weer tegen. Dat van het Wateringen dan hequote:Op zondag 7 februari 2010 17:44 schreef zeemonster het volgende:
Wateringen ... hell nozullen we dat woord gewoon maar niet meer uitspreken of opschrijven
.
Lat relatie dan maar?
Dat moet natuurlijk nog blijkenquote:Op zondag 7 februari 2010 18:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
En we leefden nog lang en gelukkig
Ratmen's Pornopaleisquote:Op zondag 7 februari 2010 18:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar ben ik nu aan het zoeken naar mn nieuwe paleis.
Ik denk dat ik een teken van "boven" krijg want ik heb allemaal echtscheiding add'squote:Op zondag 7 februari 2010 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat valt nou weer tegen. Dat van het Wateringen dan he
Een lat relatie, tja ach, die tien minuutjes rijden kunnen er ook wel bij
[..]
Dat moet natuurlijk nog blijken
De herinneringen.quote:
En ik over geheime liefdes.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik denk dat ik een teken van "boven" krijg want ik heb allemaal echtscheiding add's
Ehm, nee hoor, nee.quote:
Dat ik stiekem en heimelijk verliefd ben op Admiraal Anaal, mijn vriend aan de kant heb gezet voor jouw maar omdat je getrouwd bent, ik genoegen neem met R_B? Nee hoor er is niets wat ik je wil vertellenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik over geheime liefdes.Is er nog iets dat je mij wil vertellen toevallig?
Je kwam vaak in zijn Pornopaleis?quote:
Ik heb nu een inpakken en wegwezen add van ING , gaan we op vakantiequote:Op zondag 7 februari 2010 19:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg alleen maar hotel advertenties te zien
Wanneer? Komend weekend? Dan ben ik weer vrijquote:Op zondag 7 februari 2010 19:39 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb nu een inpakken en wegwezen add van ING , gaan we op vakantie?
Vannacht , geen werk morgen? Nog wat in de stad gevonden voor jequote:Op zondag 7 februari 2010 19:33 schreef Flappekz het volgende:
Zoooooooo, ben er weer
Vannacht SuperBowl kijken
Jawel, morgen gewoon werken. Maar nu kan ik vast oefenen voor de Olympische Spelenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Vannacht , geen werk morgen? Nog wat in de stad gevonden voor je
Ja, Molanie_the_moss?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeemonster en ronnie.... t moet niet gekker worden![]()
En RATMAN... voorburg?
Geef maar een kusjequote:Op zondag 7 februari 2010 21:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Argh heb ik het zo vaak goed gedaan!
Sorry pappie!
En ik maar denken dat ik 'speciaal' ben.....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef zeemonster het volgende:
Ach ik ben verliefd op de hele wereld. Maar A_A heeft mijn hartje gestolen
Ben je fullieft?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef zeemonster het volgende:
Dat ben je ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En ik maar denken dat ik 'speciaal' ben.....
Zo heb jij mijn hartje gestolenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef zeemonster het volgende:
Ja zeg, dat was ik toch voor jou? Of ook al niet?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik 'speciaal' ben.....
Haha, dat zou wel leuk zijn! Allemaal een kaartje...hoewel, allemaal...k weet niet eens wie hier allemaal zittenquote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ben je fullieft?
Krijg ik wel een valentijnskaartje van je?
Ik wil valentijnskaartjes van het hele Den haag topic!!!!
Probs voor jou man, netjes. Ik ken zat mensen die ervoor gekozen zouden hebben om thuis te blijven.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:20 schreef Flappekz het volgende:
Nou, het is me niet gelukt de hele SuperBowl te kijken. Ik werd vanmorgen op de bank wakker.... Heb het gehaald tot de rust
Ik zat wel weer gewoon om 7 uur op mn werk ... en zoals ik me nu voel is het eigenlijk maar goed dat ik niet de hele wedstrijd heb gezien
Hehe, het was dat ik geen vrij kon krijgen voor vandaagquote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Probs voor jou man, netjes. Ik ken zat mensen die ervoor gekozen zouden hebben om thuis te blijven.
@LC; maar je blijft ook speciaal voor me hoor
Ha gelúkkigquote:Op maandag 8 februari 2010 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
@LC; maar je blijft ook speciaal voor me hoor
Ik heb me net voor de zekerheid nog ff geknepen, maar ik ben echt echtquote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ha gelúkkig![]()
Ik weet niet waar ik last van had van het weekend, lang geleden dat ik me zo druk maakte om mensen in een forum. Jullie worden een beetje té echt voor me denk ik
Uh...ik ben ook echt hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ha gelúkkig![]()
Ik weet niet waar ik last van had van het weekend, lang geleden dat ik me zo druk maakte om mensen in een forum. Jullie worden een beetje té echt voor me denk ik
Dat dus.....quote:Op maandag 8 februari 2010 10:12 schreef Atreidez het volgende:
Bijna heel topic voorbij zonder post van mijNet op tijd dus!
Oh ziet er duidelijk uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:28 schreef Lovechild het volgende:
R_B: http://www.regio15.nl/act(...)aangereden-door-tram
We have something in commonquote:Op maandag 8 februari 2010 11:34 schreef becky27 het volgende:
Dat dus.....
Op de een of andere manier blijven mensen op een forum altijd abstract voor me. Ik wéét natuurlijk dat er echte mensen achter zitten. Hier, door te MSN-en met R_B en MtM, te Hyven met een paar, met een speeltuin-date voor onze 6-jarigen met Zeemonster, worden de mensen achter jullie nicks ineens zichtbaar.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb me net voor de zekerheid nog ff geknepen, maar ik ben echt echt
Overigens Zeemonster; ze popelt!quote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
met een speeltuin-date voor onze 6-jarigen met Zeemonster
Je bent nog niet helemaal geïntegreerd? is op dat vlak wel aan te raden! je maakt je druk om niksquote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Op de een of andere manier blijven mensen op een forum altijd abstract voor me. Ik wéét natuurlijk dat er echte mensen achter zitten. Hier, door te MSN-en met R_B en MtM, te Hyven met een paar, met een speeltuin-date voor onze 6-jarigen met Zeemonster, worden de mensen achter jullie nicks ineens zichtbaar.
En dan komt dus mijn oude (maar blijkbaar nooit slijtende onzekerheid) boven: als ze me maar aardig vinden.
Wat dat betreft zou ik graag wat meer van de (Haagse?) mentaliteit hebben dat het me niet uitmaakt wat mensen van me denken. Ik ben ik en goed genoeg zeg maar...
Mag jij gewoon de kleine van Zeemonster ontmoetenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef Lovechild het volgende:
Overigens Zeemonster; ze popelt!
Of ik nog niet helemaal geïntegreerd ben in Den Haag bedoel je? Volgens mij ben ik in het hele leven niet geïntegreerdquote:Op maandag 8 februari 2010 14:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal geïntegreerd? is op dat vlak wel aan te raden! je maakt je druk om niks
Oh vind je?quote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mag jij gewoon de kleine van Zeemonster ontmoetenWat een eer!
Wil je wat van mij, ik heb schijt aan de hele wereld en dat kan best wat minderquote:Op maandag 8 februari 2010 13:46 schreef Lovechild het volgende:
Wat dat betreft zou ik graag wat meer van de (Haagse?) mentaliteit hebben dat het me niet uitmaakt wat mensen van me denken. Ik ben ik en goed genoeg zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |