lieve fokkers
het is tijd voor een metamorphose. Ik wil twee grotere terrassen achter mijn woonkamer( de open deuren slaan altijd tegen de stoelen aan als je met 4 mannekes er zit) en achter ook vergroot zodat ik langer en met meer personen in de zon kan zitten.
ik heb een dik hoofd van :\ ben de hele dag al onderweg geweest om een geschickte tegel voor mijn tuin te vinden :sip
daarom vroeg ik me af, wat voor tegels liggen in jullie tuin en waarom heb je juist hiervoor gekozen ?
lagen ze er al en ben je tevreden, zo ja waarom?
heb je veel werk om het schoon te houden ?
snel groene aanslag of onkruid ertussen ?
wat gebeurd met de kleur van je tegels( weersinvloeden ed ) ?
zou je een andere kleur/structuur tegel willen hebben als je genoeg geld zou hebben om iets anders te kiezen en zoja waarom?
deze is een aanbieding ( kuch kuch euro 32.50 per m2) chinees hardsteen
![]()
voordel is, lijkt gebruikt en is duurzaam. voelt ook prettig aan
zou grijs passen bij mijn tuin? is wel lekker licht, ik hoef niet zo gauw rood/bruine tegels. mijn muren zijn wit dus grijs past wel bij alles.
maat 60x60
hier ook nog een foto van mijn tuin , ca 2 jaar geleden, de indeling wordt vrijwel hetzelfde
![]()
![]()
![]()
dit terras wordt verlaagt, gelijk vloers en vergroot
![]()
foto is van 2006 , net dat ik er een jaar woonde..
nu hebben jullie een beetje een indruk ....
ooh ja en drie bomen gaan er uit, de sering, de boom helemaal achter ( groen-geel) en de prikboom gelijk naast het terras bij de woonkamer en nog wat verrotte wortels her en der
wordt echt een megaklus
gazon wordt ook vernieuwd en er komt een schildpat om het af te grazen :bloos
indeen?!