sommige dingen heb je niet in de hand.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is z'n ejaculaat aan het bestuderen.
quote:
Nadenken voordat je iets post is te moeilijk? In dat geval kunnen wij er ook iets aan doen hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
sommige dingen heb je niet in de hand.
coolquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is z'n ejaculaat aan het bestuderen.
Nee, dat is niet nodig, ik ben weer rustig.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadenken voordat je iets post is te moeilijk? In dat geval kunnen wij er ook iets aan doen hoor
Tofquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig, ik ben weer rustig.
Die kan ik wel gebruiken.quote:
ik moet nog ff snel nieuwe kratjes halen morgenquote:
Ik zag het pas vandaag maar ik had geen zin om met een krat naar huis te moeten lopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik moet nog ff snel nieuwe kratjes halen morgende 2 van maandag zijn al op
![]()
ik hoef maar 2 min, dat scheeltquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zag het pas vandaag maar ik had geen zin om met een krat naar huis te moeten lopen.
Ja, ik 5. Maar om nou op een vrijdagavond door de stad te moeten lopen met een krat bier. En het is ook echt lopen, niet met de fiets oid, die heb ik hier niet meer staan.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoef maar 2 min, dat scheelt
tenzij ik voor t stoplicht moet wachten, dan komt er nog 2 min wachttijd bij
Vandaag was ik ook nogal brak dus echt behoefte aan tillen had ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:12 schreef swarmahoer het volgende:
2 kratjes, dan ben je in evenwicht
en liever savonds, dan sochtends nadat de krat leeg is
begrijpelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 03:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaag was ik ook nogal brak dus echt behoefte aan tillen had ik niet.
Wat verwacht je? Er zijn iets van 8 mensen gebanned, PHP relt niet meer, ik "rel" niet meer en het is zaterdagochtend.quote:
Dat zijn pas gesprekspartners die iets spannends te vertellen hebben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:08 schreef Crack_ het volgende:
En ik ben gisteren in slaap gevallen terwijl ik met iemand in gesprek was.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Er zijn iets van 8 mensen gebanned, PHP relt niet meer, ik "rel" niet meer en het is zaterdagochtend.
Alle ingredienten voor een verstilde slowchat.![]()
En het is mistig buiten, wat er verder niets mee te maken heeft.
Het is hier heel erg mistig, en ik hoor helemaal niets op straat, het lijkt die beginscene uit 28 days later wel, behalve dan dat ik nog geen zombies gezien heb.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh gisteravond was het ook mistig zeg, kon op de snelweg nog geen 100 meter verder kijken
En welke bevindingen heb je uit je ejaculaat gehaald?quote:
Van wie niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je mag toch niet op je postcount geilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |