Optie 1 ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal meer bij met het politiek jargon. Het zijn vast kanswijken, maar niet door er eens per paar maanden ballonnen neer te gaan hangen, waar die lui niet op zitten te wachten.
Maar ik wil niet eens een mening geven over de politiek van de afgelopen jaren.
Vanaf het moment dat ze geloofden dat politiek geregisseerde marktwerking zinvol kon zijn, ben ik afgehaakt.
Van de NS, die wel zelf hun geld moeten verdienen maar niet mogen bepalen waar de sporen aangelegd worden, tot de verzekeraars die de ziektezorg uit het slop konden gaan helpen door te gaan concurreren, maar wel met een verplicht basispakket die 98% van de kosten bedraagt en die van een ziekenfonds van 25,- naar 110,- zijn gegaan in enkele jaren, terwijl de zorg verslechtert en ze niet eens echt winst maken.
Als je erachter komt dat alle mogelijke bestuurders ooit dommer zijn dan je zelf bent, kun je 3 dingen doen:
-zelf de politiek in gaan..
-schreeuwen dat het land naar de klote gaat..
-gewoon negeren en je eigen plan trekken, en je niets aantrekken over dat wat ze gisteren dachten, vandaag niet bleek te kloppen..
Raad eens voor welke optie ik gegaan ben?
Slapenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga 2 heerlijke weekenden tegemoet![]()
Iemand anders nog leuke plannen voor het weekend?
Uhm dat klinkt als een geweldige bezigheidquote:
Ja, maar dat was te voor de hand liggend.quote:
Nuttig is het welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat klinkt als een geweldige bezigheid
Dat is zekers waar.quote:
Ieder zo zn dingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dat klinkt als een geweldige bezigheid
Maar goed, dat ga jij dus niet doen ?quote:
Jij had toch geen msn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef Lamon. het volgende:
Over nuttig gesproken, ik heb nuttige info nodig, als je op msn iemand een offline berichtje stuurt, komt dat met de nieuwste windows live versie dan ALTIJD aan, of hangt het van de instellingen van degene naar wie je het verzendt af?
smaken verschillen enzquote:
Nope ik ga naar de stripclubquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar goed, dat ga jij dus niet doen ?
dat wil je echt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Devvie het volgende:
wAT IS JE MAIL LAMON, DAN TESTEN WE HET EVEN
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Devvie het volgende:
alsvarkenskunnenvliegen@hotmail.comquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:42 schreef Devvie het volgende:
Ik heb geen idee welke het was, gewoon de tv versie zeg maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het de Director's Cut was, want dan heb je de juiste beslissing genomen onbewust. Meestal is het omgekeerd, maar bij Richard Kelly is het maar goed dat de maatschappij hem vertelt wanneer het tijd is om in zijn films te gaan knippen..
Dat is net zoiets alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
alsvarkenskunnenvliegen@hotmail.com
HMMMMMMquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat is net zoiets al
hounietvanduiven@hotmail.com
Te cute gewoonquote:
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.quote:
Ja gek he, dat deden ze bij mij ook..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.
Users die Harajuku op hun msn hebben.
De triestheid was killing me.
It wasn't me.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.
Users die Harajuku op hun msn hebben.
De triestheid was killing me.
Dat zal betekenen dat Donnie Darko afgelopen is...quote:
Die zag ik laatst ergens liggen voor 5 euro... drie keer raden wat ik niet had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zal betekenen dat Donnie Darko afgelopen is...
Ik had trouwens nog niet verteld dat the directors cut, ondanks dat ie veel minder is, op dvd (want ik moest allebei gewoon hebben) wel een supercoole cover heeft waar je zo'n ouderwets tweefoto ding hebt, als je van links kijkt zie je Donnie en als je dan de dvd langzaam draait verschijnt het konijn.
Fucking freaky!
Richard Kelly is ook geniaal, hij bedenkt dat soort dingen bijna allemaal zelf, hij heeft voor zijn 2-de film zelfs 6 graphic novels geschreven om de film te begeleiden (Southland Tales), maar de film was een complete flop.quote:
Het is een heel vriendelijke clubjequote:
Ik geloof je directquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een heel vriendelijke clubje
Neh, doe maar iets waar ik snel dood door ga.quote:
Waarom post je dan iets als:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neh, doe maar iets waar ik snel dood door ga.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |