Te cute gewoonquote:
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.quote:
Ja gek he, dat deden ze bij mij ook..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.
Users die Harajuku op hun msn hebben.
De triestheid was killing me.
It wasn't me.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Duh, ik had ooit n hotmail speel adres, en een stel FOK!kers zijn dat mailadres gaan aanmelden bij spamsites.
Users die Harajuku op hun msn hebben.
De triestheid was killing me.
Dat zal betekenen dat Donnie Darko afgelopen is...quote:
Die zag ik laatst ergens liggen voor 5 euro... drie keer raden wat ik niet had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat zal betekenen dat Donnie Darko afgelopen is...
Ik had trouwens nog niet verteld dat the directors cut, ondanks dat ie veel minder is, op dvd (want ik moest allebei gewoon hebben) wel een supercoole cover heeft waar je zo'n ouderwets tweefoto ding hebt, als je van links kijkt zie je Donnie en als je dan de dvd langzaam draait verschijnt het konijn.
Fucking freaky!
Richard Kelly is ook geniaal, hij bedenkt dat soort dingen bijna allemaal zelf, hij heeft voor zijn 2-de film zelfs 6 graphic novels geschreven om de film te begeleiden (Southland Tales), maar de film was een complete flop.quote:
Het is een heel vriendelijke clubjequote:
Ik geloof je directquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een heel vriendelijke clubje
Neh, doe maar iets waar ik snel dood door ga.quote:
Waarom post je dan iets als:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neh, doe maar iets waar ik snel dood door ga.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |