Leuk zo'n Grand Canyon op je hoofd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:52 schreef Devvie het volgende:
Mn moeder deed mn haar met de tondeuzemaar 1streep over het midden van mn hoofd is korter dan de rest
een soort omgekeerde hanekam dus
![]()
![]()
Gelukkig niet het kortste kammetje, morgen even bijwerkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk zo'n Grand Canyon op je hoofd.
Juist ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LITHIIIIIIIIIIIIIIUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
soad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:28 schreef Zotheid het volgende:
I CRYYYYYYYYYYY WHEN ANGELS DESERVE TO DIEEEEEEE
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:28 schreef Zotheid het volgende:
Als ik dat nummer hoor moet ik altijd aan die versie van Avril Lavigne denken. Helaas.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
WAKE UP
WHY DONT YOU PUT UP A LITTLE MAKE UP
In de wat? En wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
ARGH eindelijk na heel veel dagen zwoegen voor een prijsje in de FreerollIk heb prijs.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik dat nummer hoor moet ik altijd aan die versie van Avril Lavigne denken. Helaas.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
LITHIIIIIIIIIIIIIIUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!
Poker... dinges.quote:
Exclusive Freeroll $100. Vanaf de 360ste plek gingen ze tellen voor geld, kleine bedragen. Ik werd 280ste en kreeg $0,09.quote:
ANGELS DESERVE TO DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:28 schreef Zotheid het volgende:
quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Exclusive Freeroll $100. Vanaf de 360ste plek gingen ze tellen voor geld, kleine bedragen. Ik werd 280ste en kreeg $0,09.Het is niet veel, maar G, ik kan nu geld toernooien spelen en dan money maken.
Wil je ook niet weten, online pokeren is superpopulair bij jongeren. De ex van mijn nichtje en zijn beste vriend waren helemaal verslaafd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok.
Maar nu heb ik nog geen idee waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
WAKE UP
WHY DONT YOU PUT UP A LITTLE MAKE UP
Ik dacht dat online pokeren verboden was in Nederland trouwens. Of trap ik nu een open deur in?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je ook niet weten, online pokeren is superpopulair bij jongeren. De ex van mijn nichtje en zijn beste vriend waren helemaal verslaafd.
Die vriend heeft nu een schuld van 30000,-
Haar ex deed het wel goed, dus je kan er wel lekker mee winnen...
Poker met m'n vader.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok.
Maar nu heb ik nog geen idee waar je het over hebt
Ah ok. Pokeren moet je gewoon met je vrienden doen aan een tafel met veel drank erbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wil je ook niet weten, online pokeren is superpopulair bij jongeren. De ex van mijn nichtje en zijn beste vriend waren helemaal verslaafd.
Die vriend heeft nu een schuld van 30000,-
Haar ex deed het wel goed, dus je kan er wel lekker mee winnen...
Zwart werken en drugs verkopen ook, dus dat zal dan ook wel nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat online pokeren verboden was in Nederland trouwens. Of trap ik nu een open deur in?
Mjoah, daarom is het ook nog niet geblokkeerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat online pokeren verboden was in Nederland trouwens. Of trap ik nu een open deur in?
D'r is wel meer niet geblokkeerd wat ook niet mag. Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah, daarom is het ook nog niet geblokkeerd natuurlijk.
Het mag wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
D'r is wel meer niet geblokkeerd wat ook niet mag. Vroeg het me gewoon af.
Vandaar m'n open deur opmerking.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zwart werken en drugs verkopen ook, dus dat zal dan ook wel nooit gebeuren.
Bedoel je dat als leuk scrabble woord, of als iets wat je nooit hardop moet roepen in achterstandswijken als je oud wilt worden?quote:
In de achterstandswijken verstaat men je dan toch nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bedoel je dat als leuk scrabble woord, of als iets wat je nooit hardop moet roepen in achterstandswijken als je oud wilt worden?
Ik ben niet helemaal meer bij met het politiek jargon. Het zijn vast kanswijken, maar niet door er eens per paar maanden ballonnen neer te gaan hangen, waar die lui niet op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de achterstandswijken verstaat men je dan toch niet![]()
Bovendien, zijn het kanswijken.
Dat moet je toch wel weten, Lamon.
De middelste?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal meer bij met het politiek jargon. Het zijn vast kanswijken, maar niet door er eens per paar maanden ballonnen neer te gaan hangen, waar die lui niet op zitten te wachten.
Maar ik wil niet eens een mening geven over de politiek van de afgelopen jaren.
Vanaf het moment dat ze geloofden dat politiek geregisseerde marktwerking zinvol kon zijn, ben ik afgehaakt.
Van de NS, die wel zelf hun geld moeten verdienen maar niet mogen bepalen waar de sporen aangelegd worden, tot de verzekeraars die de ziektezorg uit het slop konden gaan helpen door te gaan concurreren, maar wel met een verplicht basispakket die 98% van de kosten bedraagt en die van een ziekenfonds van 25,- naar 110,- zijn gegaan in enkele jaren, terwijl de zorg verslechtert en ze niet eens echt winst maken.
Als je erachter komt dat alle mogelijke bestuurders ooit dommer zijn dan je zelf bent, kun je 3 dingen doen:
-zelf de politiek in gaan..
-schreeuwen dat het land naar de klote gaat..
-gewoon negeren en je eigen plan trekken, en je niets aantrekken over dat wat ze gisteren dachten, vandaag niet bleek te kloppen..
Raad eens voor welke optie ik gegaan ben?
Ik hoop voor je dat het de Director's Cut was, want dan heb je de juiste beslissing genomen onbewust. Meestal is het omgekeerd, maar bij Richard Kelly is het maar goed dat de maatschappij hem vertelt wanneer het tijd is om in zijn films te gaan knippen..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef Smart_ass het volgende:
Dacht ik leuk Donnie Darko te gaan kijken, val ik in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |