quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:54 schreef marcodej het volgende:
13 in een dozijn-zangeresje. Niet slecht, maar verder ook niets bijzonders aan.
True, vliegt er, net als Maaike, al vrij snel uit straks.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:54 schreef marcodej het volgende:
13 in een dozijn-zangeresje. Niet slecht, maar verder ook niets bijzonders aan.
Stond ook al in de OPquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:52 schreef Toky het volgende:
mmm ,ik ben niet echt volledig overtuigd door haar...dit schijnt van haar te zijn, al is ze natuurlijk wel gegroeid...
Als je het zo bekijkt wel iddquote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vind haar niet zo goed
Ik vind haar trouwens op Lindsay Lohan lijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo hatert, ga jij nog maar even naar school...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef michelle21 het volgende:
ze zit in de buurt waar lindsey eindigd
wie zegt dat? Een jaloerse kip?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:20 schreef michelle21 het volgende:
ze zit in de buurt waar lindsey eindigd
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al vrienden met haar?
Spam!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef xnatas het volgende:
Danielle is geweldig!
Word allemaal lid van haar fanhyve www.daniellexfactor.hyves.nl, maak zoveel mensen lid, en hopen op de grootste Danielle fanhyve!
Die ogen... Daaaaaaaamn....quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:59 schreef Mellebelleke het volgende:
Zij is genadeloos lekker hoor
dat ze überhaupt in de liveshows staat.quote:
Maar dat moet ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ze is denk ik iets te standaard om echt een artiest te zijn. Ik begin Romy nu toch wel te missen.
Dat mensen serieus 'schoonheid' als argument aanhalen dat ze moet blijven. Dan moeten Sumera en Sarina ook standaard blijven
Neej das waar... dat had Kim moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
dat ze überhaupt in de liveshows staat.
Dat dacht Angela ook. Toch denk ik dat ze volgende week er alsnog uitvliegt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:21 schreef sinadO het volgende:
Maar kijk toch hoe mooi ze is... Die mag er echt nog niet uit.
Dit...quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:59 schreef UltraR het volgende:
Gaat volgende week met Mathijs 4 Granted uitmaken wie eruit vliegt verwacht ik.
in de sing-off was ze zeker veel beter. Ze moest natuurlijk openen en dat is nooit gunstig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef Michellee het volgende:
Ik vond haar optreden de eerste keer echt dramatisch, heel vlak. Maar in de singoff vond ik het stukken beter..
Ja idd. Volgens mij ging het toch echt over die Alexandra....quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef UltraR het volgende:
Volgens mij koos Cheryl helemaal niet Danielle. Ze zei "that's my girl" over Alexandra Burke, naar aanleiding van de opmerking dat ze al twee keer X-factor UK als jurylid had gewonnen. Toen verwees ze naar het nummer dat Danielle zong, dat van "haar meisje" was.
4 Granted gaat er nog lang niet uit hoor. Niet omdat ze goed kunnen zingen, maar alleen om het feit dat tienersletjes heel hun sms bundel leeg smsen op 1 avond tijd.quote:
Nou volgens mij zei Cheryl Cole het ook over Alexandra en helemaal niet over Danielle...quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef UltraR het volgende:
Volgens mij koos Cheryl helemaal niet Danielle. Ze zei "that's my girl" over Alexandra Burke, naar aanleiding van de opmerking dat ze al twee keer X-factor UK als jurylid had gewonnen. Toen verwees ze naar het nummer dat Danielle zong, dat van "haar meisje" was.
zo kwam het ook bij mij over hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:06 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou volgens mij zei Cheryl Cole het ook over Alexandra en helemaal niet over Danielle...
Moeilijk he, Stacey, engels!
'Volslank'quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
MolligOMG En ik me afvragen waarom zoveel meisjes Anorexia hebben, door figuren zoals jij!
Ze is helemaal niet mollig,
Het is gewoon een volslanke meid,
Maar gelukkig gaat het om het zingenquote:Op zondag 11 april 2010 13:06 schreef Stefkeeh het volgende:
Haar praatstem is zo verschrikkelijk irritant.
Ik had liever Fierce door zien gaan..
Ligt het aan mij of bedoelde Cheryl met haar opmerking dat "haar" meisje van X-factor (oftewel, zij was haar coach) dat Bad Boys-nummer heeft uitgebracht?quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ze kan ook erg goed zingen, Cheryl zegt niet voor niets: That's my girl![]()
Cheryl
Ik ben er vrij zeker van dat ze dat bedoelde ja.quote:Op zondag 11 april 2010 13:24 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of bedoelde Cheryl met haar opmerking dat "haar" meisje van X-factor (oftewel, zij was haar coach) dat Bad Boys-nummer heeft uitgebracht?
Ben ik het mee eens. Ze viel in de liveshow behoorlijk tegen. Ik was niet verbaasd dat Angela voor haar ging en niet voor Janna. Vocaal was Janna beter bezig, maar ik denk dat Daniëlle een groter publiek aan kan spreken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:48 schreef Michellee het volgende:
Ik vond haar optreden de eerste keer echt dramatisch, heel vlak. Maar in de singoff vond ik het stukken beter..
Ik denk dat Danielle qua zang ook meer kan groeien dan Janna..quote:Op zondag 11 april 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ze viel in de liveshow behoorlijk tegen. Ik was niet verbaasd dat Angela voor haar ging en niet voor Janna. Vocaal was Janna beter bezig, maar ik denk dat Daniëlle een groter publiek aan kan spreken.
Vind haar überhaupt niets van dat alles. Niet eens volslank. Ze is gewoon slank, zoals mooi werd gevonden voordat maat klerenhanger ineens in werd (God knows why).quote:Op zondag 11 april 2010 @ 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
MolligOMG En ik me afvragen waarom zoveel meisjes Anorexia hebben, door figuren zoals jij!
Ze is helemaal niet mollig, dik, vet en vadsig.
Het is gewoon een volslanke meid, met een mooi gezichtje en supermooie ogen!
Ze kan ook erg goed zingen, Cheryl zegt niet voor niets: That's my girl![]()
Cheryl
Inderdaad! Ze is nu ook nog eens op dieet. Jammer want ik vind haar prima zoals ze is.quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef Leigh het volgende:
[..]
Vind haar überhaupt niets van dat alles. Niet eens volslank. Ze is gewoon slank, zoals mooi werd gevonden voordat maat klerenhanger ineens in werd (God knows why).
Soms is de waarheid hard? Eh denk je nou dat we nu allemaal diepteleurgesteld aan het wenen zijn? Ze zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn. Dus waar jij je zo druk om maaktquote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef michelle21 het volgende:
nee juist ze zingt er beter door daarom gebruikt ze het, onzekerheid he dan maar even snuiven en dan zijn we vol van ons zelfffffffff....... boeiend verder allemaal ze zingt lekker daar gaat het toch om jongens soms is de waarheid hard en nee zit niet meer op school en ja ik ben zkr 21, er mogen hier goeie dingen gezegd worden maar ook minder en dat is er een van haaar
quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef michelle21 het volgende:
nee juist ze zingt er beter door daarom gebruikt ze het, onzekerheid he dan maar even snuiven en dan zijn we vol van ons zelfffffffff....... boeiend verder allemaal ze zingt lekker daar gaat het toch om jongens soms is de waarheid hard en nee zit niet meer op school en ja ik ben zkr 21, er mogen hier goeie dingen gezegd worden maar ook minder en dat is er een van haaar
En jij bent der dealer? Doe is een 06 nummertje dan!quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef michelle21 het volgende:
Is ze op dieet gegaan? Wat ontzettend jammer... hoeveel mooie vrouwen die naamsbekendheid krijgen gaan wel niet op dieet om vervolgens zo mager ten tonele te verschijnen dat het eng isquote:Op zondag 11 april 2010 @ 16:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze is nu ook nog eens op dieet. Jammer want ik vind haar prima zoals ze is.
Maar goed, iemand die niets zinnigs te melden heeft valt een ander al snel aan op het uiterlijk. Dat zegt meer over diegene zelf natuurlijk...
Het stoorde mij juist omdat ik haar als zangeres niet veel bijzonders vind.quote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze is nu ook nog eens op dieet. Jammer want ik vind haar prima zoals ze is.
Maar goed, iemand die niets zinnigs te melden heeft valt een ander al snel aan op het uiterlijk. Dat zegt meer over diegene zelf natuurlijk...
Haha maar Mathijs noem je veel te vadsig?quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef zoutestengel het volgende:
[..]
Het uiterlijk van Dony stoort mij totaal niet.
Misschien is dat zo. Al die slanke meiden om je heen op tv, kan me er iets bij voorstellen dat ze daar bij wil horen.quote:Op zondag 11 april 2010 @ 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien voelde Danielle zich zelf wel wat lekkerder met wat minder lichaamsgewicht. Kan me goed voorstellen dat als je op televisie komt en alles breed wordt uitgemeten je liever een slanke indruk maakt.
het was niet goed, maar echt slecht? mwa, niet echt toch?quote:Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef Oidale het volgende:
Dit was slecht. Ze redt het op lef, maar binnen 3 weken exit.
Het is juist wel een mooie stimulans om af te vallen als je dit liveshow-avontuur aangaat. Wat Shining zegt, ze voelt zich er denk ik prettiger bij en zal ook wel blij zijn dat het haar zo goed afgaat. Bij artiest zijn hoort ook gezond leven, is een vorm van topsport. Dat kun je beter aangaan zonder overgewicht. Dat overgewicht paste ook niet zo bij haar als je het mij vraagt.quote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef Leigh het volgende:
[..]
Is ze op dieet gegaan? Wat ontzettend jammer... hoeveel mooie vrouwen die naamsbekendheid krijgen gaan wel niet op dieet om vervolgens zo mager ten tonele te verschijnen dat het eng is
Hele verkeerde ontwikkeling als je het mij vraagt!
Ze is een mooie vrouw, zingt goed. Laten we ons daar nu op concentreren!
En deze noteren we ffquote:
Zeiden ze bijna bij elk optredenquote:Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
Als ik het zo terug luister, dan vind ik het eigenlijk wel meevallen hoor
[..]
En deze noteren we ff
Geloof jij ook nog in kabouters?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Deceit het volgende:
Ik ben er nu helemaal op afgeknapt doordat michelle zegt dat ze snuift..
Ik ook.. Ben bang dat Michelle ervoor gezorgd heeft dat ze er Vrijdag uitvliegt!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Deceit het volgende:
Michelle snuift zelf...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Deceit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |