abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80188457
Ze zong goed. Snap niet waarom ze bij de laatste drie zat.

michelle21, thanks voor de info. Gelukkig zingt ze er niet minder om.
Liej
pi_80188601
quote:
Op zondag 11 april 2010 @ 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mollig OMG En ik me afvragen waarom zoveel meisjes Anorexia hebben, door figuren zoals jij!

Ze is helemaal niet mollig, dik, vet en vadsig.
Het is gewoon een volslanke meid, met een mooi gezichtje en supermooie ogen!

Ze kan ook erg goed zingen, Cheryl zegt niet voor niets: That's my girl

Cheryl
Vind haar überhaupt niets van dat alles. Niet eens volslank. Ze is gewoon slank, zoals mooi werd gevonden voordat maat klerenhanger ineens in werd (God knows why).
Liej
pi_80188956
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef Leigh het volgende:

[..]

Vind haar überhaupt niets van dat alles. Niet eens volslank. Ze is gewoon slank, zoals mooi werd gevonden voordat maat klerenhanger ineens in werd (God knows why).
Inderdaad! Ze is nu ook nog eens op dieet. Jammer want ik vind haar prima zoals ze is.
Maar goed, iemand die niets zinnigs te melden heeft valt een ander al snel aan op het uiterlijk. Dat zegt meer over diegene zelf natuurlijk...
pi_80193133
nee juist ze zingt er beter door daarom gebruikt ze het, onzekerheid he dan maar even snuiven en dan zijn we vol van ons zelfffffffff....... boeiend verder allemaal ze zingt lekker daar gaat het toch om jongens soms is de waarheid hard en nee zit niet meer op school en ja ik ben zkr 21, er mogen hier goeie dingen gezegd worden maar ook minder en dat is er een van haaar
pi_80193507
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef michelle21 het volgende:
nee juist ze zingt er beter door daarom gebruikt ze het, onzekerheid he dan maar even snuiven en dan zijn we vol van ons zelfffffffff....... boeiend verder allemaal ze zingt lekker daar gaat het toch om jongens soms is de waarheid hard en nee zit niet meer op school en ja ik ben zkr 21, er mogen hier goeie dingen gezegd worden maar ook minder en dat is er een van haaar
Soms is de waarheid hard? Eh denk je nou dat we nu allemaal diepteleurgesteld aan het wenen zijn? Ze zal niet de eerste en zeker niet de laatste zijn. Dus waar jij je zo druk om maakt
pi_80196947
Idd lekker boeiend zeg. Ik heb ook wel eens wat geslikt, ow en ik heb ook wel eens spacecake op. Damn ben ik nu slecht

Geloof dat iedere artiest wel wat gebruikt
pi_80197108
quote:
pi_80198748
quote:
En jij bent der dealer? Doe is een 06 nummertje dan!
pi_80198946
quote:
Op zondag 11 april 2010 @ 16:05 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Inderdaad! Ze is nu ook nog eens op dieet. Jammer want ik vind haar prima zoals ze is.
Maar goed, iemand die niets zinnigs te melden heeft valt een ander al snel aan op het uiterlijk. Dat zegt meer over diegene zelf natuurlijk...
Is ze op dieet gegaan? Wat ontzettend jammer... hoeveel mooie vrouwen die naamsbekendheid krijgen gaan wel niet op dieet om vervolgens zo mager ten tonele te verschijnen dat het eng is
Hele verkeerde ontwikkeling als je het mij vraagt!

Ze is een mooie vrouw, zingt goed. Laten we ons daar nu op concentreren!
Liej
pi_80200136
Misschien voelde Danielle zich zelf wel wat lekkerder met wat minder lichaamsgewicht . Kan me goed voorstellen dat als je op televisie komt en alles breed wordt uitgemeten je liever een slanke indruk maakt.
pi_80200302
quote:
Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Het stoorde mij juist omdat ik haar als zangeres niet veel bijzonders vind.

Het uiterlijk van Dony stoort mij totaal niet.
pi_80203721
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef zoutestengel het volgende:

[..]

Het uiterlijk van Dony stoort mij totaal niet.
Haha maar Mathijs noem je veel te vadsig?
pi_80208760
Dit was slecht. Ze redt het op lef, maar binnen 3 weken exit.
pi_80216260
quote:
Op zondag 11 april 2010 @ 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien voelde Danielle zich zelf wel wat lekkerder met wat minder lichaamsgewicht . Kan me goed voorstellen dat als je op televisie komt en alles breed wordt uitgemeten je liever een slanke indruk maakt.
Misschien is dat zo. Al die slanke meiden om je heen op tv, kan me er iets bij voorstellen dat ze daar bij wil horen.
Aan de andere kant komt zelfverzekerheid natuurlijk niet van een klein maatje alleen.
Liej
pi_80230998
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef Oidale het volgende:
Dit was slecht. Ze redt het op lef, maar binnen 3 weken exit.
het was niet goed, maar echt slecht? mwa, niet echt toch?
pi_80231528
Ik vond het niet slecht hoor, zeker haar tweede optreden niet!
Denk ook niet dat ze het gaat halen hoor...
pi_80231774
Ik denk ook, dat de reden is, dat Danielle bij de laatste 3 zat deze aflevering, omdat ze als eerste moest en hierna nog 11 moesten en daardoor een beetje is vergeten ofzo?
pi_80234361
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef Leigh het volgende:

[..]

Is ze op dieet gegaan? Wat ontzettend jammer... hoeveel mooie vrouwen die naamsbekendheid krijgen gaan wel niet op dieet om vervolgens zo mager ten tonele te verschijnen dat het eng is
Hele verkeerde ontwikkeling als je het mij vraagt!

Ze is een mooie vrouw, zingt goed. Laten we ons daar nu op concentreren!
Het is juist wel een mooie stimulans om af te vallen als je dit liveshow-avontuur aangaat. Wat Shining zegt, ze voelt zich er denk ik prettiger bij en zal ook wel blij zijn dat het haar zo goed afgaat. Bij artiest zijn hoort ook gezond leven, is een vorm van topsport. Dat kun je beter aangaan zonder overgewicht. Dat overgewicht paste ook niet zo bij haar als je het mij vraagt.
That's all folks!
pi_80247250

Als ik het zo terug luister, dan vind ik het eigenlijk wel meevallen hoor
quote:
Op 4:48 zei Eric van Tijn het volgende:
Ik zie in jou wel een potentiele winnares..
En deze noteren we ff
pi_80256216
Ik dacht dat een Eric van Tijn kloon ronddwaalde.
That's all folks!
pi_80297651
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:

Als ik het zo terug luister, dan vind ik het eigenlijk wel meevallen hoor
[..]

En deze noteren we ff
Zeiden ze bijna bij elk optreden
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_80301635
Ik ben er nu helemaal op afgeknapt doordat michelle zegt dat ze snuift..
pi_80301867
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:11 schreef Deceit het volgende:
Geloof jij ook nog in kabouters?
pi_80301903
quote:
Ik ook.. Ben bang dat Michelle ervoor gezorgd heeft dat ze er Vrijdag uitvliegt!
pi_80315127
quote:
Michelle snuift zelf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')