quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In rio komt het met een berg Reais vast goed
Natuurlijk wel, spreek je portugees?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
is er ook een optie No garotas de programmas
alleen de basic zinnen..quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, spreek je portugees?
Omdat de meesten geen engels sprekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
alleen de basic zinnen..Por que?
Dat probleem heb ik nu nooit in Braziliequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat de meesten geen engels spreken
In Sao Paulo is het beter met het engels gesteld dan in Rioquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik nu nooit in Brazilie
Ook in Rio ligt er maar net aan waar je naartoe gaat, maar de plekken waar de meeste buitenlanders naartoe gaan zal vooral de taal van de reais zijn die praat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Sao Paulo is het beter met het engels gesteld dan in Rio
Ik vind het in heel Brazilië onder de maat, ook mensen die gestudeerd hebben spreken vaak belabberd engelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ook in Rio ligt er maar net aan waar je naartoe gaat, maar de plekken waar de meeste buitenlanders naartoe gaan zal vooral de taal van de reais zijn die praat.
Ik heb de eer gehad om die te leren kennen helaasquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
discotheek Help kennen jullie dat nog?? bestaat volgens mij allang niet meer.. maar wat is nu de nieuwe "Help" om het zo maar te zeggen..
maar wat is nu de nieuwe "Help" in Rio als ik vragen mag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb de eer gehad om die te leren kennen helaas
THE balcony in copa, mijn God wat was me dat lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
discotheek Help kennen jullie dat nog?? bestaat volgens mij allang niet meer.. maar wat is nu de nieuwe "Help" om het zo maar te zeggen..
Vertel..quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
THE balcony in copa, mijn God wat was me dat lol
In ipanema heb je de emporio bar, mix van expats, toeristen , locals en golddiggers :p
Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef BramKVO het volgende:
Ach een openluchtbar die 24/24 open is. Het wemelt er van de prostituees , sommige lekker, maar andere echt lelijk. Komt dan naast je zitten alsof ze een 'gewone' meid is, maar na tien minuten vraagt 'wanna have à good time' haha. Of ze proberen je drugs (ronduit troep trouwens, vriend van me kocht iets) te verkopen.
heb jij nog tips voor hangoutplekken (om dames te ontmoeten)?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggen
Ik zat daar niet echt graag hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak zullen we maar zeggen
Hangt er vanaf welke dames hè ... Sowieso ontmoet je in de hostels al dames. Emporio bar in ipanema vind ik wel fun en Lapa natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb jij nog tips voor hangoutplekken (om dames te ontmoeten)?
Metro zelf is veilig, lopen kan anders zijn, maar goed als je eenmaal met een lokaal iemand bent zal diegene dat allemaal wel aangeven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:31 schreef EL_Presidente het volgende:
is de metro daar een beetje veilig in Rio?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niks is veilig in Rio, een 5 sterren hotel komt het dichtst in de buurt
Veel plezier
Nee niet nodig je krijgt 3 maanden bij aankomstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
![]()
moet je een visum hebben voor Brazilië??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |