ik denk dat het geen kwaad kan om hem een zetpilletje te geven...kan me voorstellen dat dat wel wat verlichting geeft...quote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Vlindur het volgende:![]()
Rienk heeft prikjes gehad en heeft nu echt heel veel pijn aan zn beentjes, we zijn nu beide heel erg aan het huilen, hij heeft geen koorts, maar zou een zetpil hier nou tegen helpen? Ik kan het echt niet meer aanzien
ja gewoon geven. Een zetpil is ook een PIJNstiller hèquote:Op maandag 8 februari 2010 18:46 schreef Vlindur het volgende:![]()
Rienk heeft prikjes gehad en heeft nu echt heel veel pijn aan zn beentjes, we zijn nu beide heel erg aan het huilen, hij heeft geen koorts, maar zou een zetpil hier nou tegen helpen? Ik kan het echt niet meer aanzien
Ik heb een strikt 'geen internetten voor ontspanning'-beleid op m'n werk, dus ik lees hooguit in de trein wat bij. Vandaag moest ik in de trein natuurlijk uitgebreid met opa en oma telefoneren om te vragen hoe het was gegaan. (En het was héél goed gegaan!)quote:Op maandag 8 februari 2010 12:54 schreef Linda2205 het volgende:
Claudia, hoe bevalt het tot nu toe? Of kan je niet meelezen?
Fijn dat het werken meeviel! En wat betreft de voedingen, Ivan heeft heel erg lang kunnen genieten van fulltime mamamelk en als jullie vrede hebben met hoe het gaat vanaf nu, is dat het allerbelangrijkste!quote:Op maandag 8 februari 2010 21:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb een strikt 'geen internetten voor ontspanning'-beleid op m'n werk, dus ik lees hooguit in de trein wat bij. Vandaag moest ik in de trein natuurlijk uitgebreid met opa en oma telefoneren om te vragen hoe het was gegaan. (En het was héél goed gegaan!)
De werkdag is in ieder geval heel goed bevallen. Het was erg gezellig en interessant en gewoon fijn om weer mezelf te zijn. Ik moest wel even wat traantjes wegpinken toen ik de deur uitliep, maar ik heb geprobeerd om er maar snel niet meer over na te denken.
Ik had het al in het borstvoedingstopic gepost, maar we hebben hier een fikse dip. Ik denk dat we nu gauw op flesvoeding overstappen. Hij heeft vandaag een keurig schema gehad:
06:00 Drinken aan de borst
09:00 150 ml afgekolfde melk
11:45 150 ml afgekolfde melk
15:15 185 ml afgekolfde melk
19:00 Drinken aan de borst + 180 ml afgekolfde melk
Hij krijgt rond 22:15 uur zijn laatste voeding. Nu ligt hij nog even lekker te pitten. Maar oh, wat drinkt hij goed uit de fles! Ik ben er zo blij mee. Helaas kan ik tegen deze hoeveelheden niet opkolven. Ik vind het ook heel naar dat hij na een voeding van mij nog zoveel drinkt. Maar goed, het is niet anders. Ik wil niet vrijnemen van m'n werk om hem voortdurend aan te kunnen leggen en daarna nog onzeker zijn of hij wel goed gaat groeien. Hij is nu tevreden en ik ben blij.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
En ik juich ook nog even voor mezelf, want woensdag wordt de droger bezorgd.
Ivan gaat 2 dagen naar zijn opa en oma, mijn vriend heeft een papadag, ik heb een mamadag (dat moet ik formeel nog wel regelen en dat ga ik morgen meteen doen maar dat moet lukken) en we werken allebei 1 dag thuis waarop we de zorg delen. Dat laatste is niet ideaal, maar dat moet even omdat we zeker tot september geen plek hebben op een kinderdagverblijf. (In de verre toekomst zal hij 2 dagen naar het kinderdagverblijf gaan en 1 dag naar opa en oma.)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:45 schreef Stiemie het volgende:
Gaat Ivan elke dag naar opa en oma? Of gaat ie ook nog naar een gastouder/kinderopvang?
Ah jullie gaan het net zo doen als wij nu (allebei 1 dag thuis, 1 dag oma en 2 dagen opvang). Bevalt ons erg goed zo! Pff nog tot september wachten op een plekje, da's lang. Vreselijk he die wachtlijsten bij ons in de stad.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan gaat 2 dagen naar zijn opa en oma, mijn vriend heeft een papadag, ik heb een mamadag (dat moet ik formeel nog wel regelen en dat ga ik morgen meteen doen maar dat moet lukken) en we werken allebei 1 dag thuis waarop we de zorg delen. Dat laatste is niet ideaal, maar dat moet even omdat we zeker tot september geen plek hebben op een kinderdagverblijf. (In de verre toekomst zal hij 2 dagen naar het kinderdagverblijf gaan en 1 dag naar opa en oma.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |