Uhh we hebben niet echt een schema eigenlijkquote:Op zondag 7 februari 2010 21:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En die Esmee die gewoon maar niet gaat slapen in de dierentuin, wil niks missen zeker! Hopelijk slaapt ze lekker bij vannacht. Stiemie, kun jij jullie voedingsschema eens vertellen hier? (en Mefke?)
Het is een kdv, ik denk dat ze het wel snappen als je vraagt of je even een flesje warm kan maken...quote:Op maandag 8 februari 2010 08:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
succes met de planning Lily; lijkt me erg lastig....
Mijn planning verliep ook anders dan verwacht... Evie heeft om 7 uur al de fles gehad en wij moeten om 10:30 uur naar het KDV. Had gehoopt dat ze zich of eerder of later had gemeld... want nu moet ik de volgende fles toch eigenlijk rond 9:30 uur gaan geven....(terwijl ze normaal om de 4 uur ongeveer drinkt) Want wil niet het risico lopen dat ik daar met een krijsende baby zit die enorme honger heeft...
ja dat zal wel een flesje extra worden denk ik.... nou dat is niet erg. Want Evie dronk tot 2 weken geleden vaak 7-8 flessen en de laatste week steeds 6.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:17 schreef NieuweUser het volgende:
Lastig is dat hé BJ! Ik zou dan ook idd eerder de fles geven, want als een afspraak uitloopt oid zit je inderdaad met een hongerige Evie! Het vervelende is dan wel dat het schema van de rest van de dag er ook anders uitziet! Of ze moet het vanzelf weer een beetje recht trekken.
We hebben deze gekochtquote:Op maandag 8 februari 2010 08:38 schreef Stiemie het volgende:
Joh op een kdv kan je gewoon een flesje geven tijdens een intakegesprek hoor weet ik uit ervaringEsmee heeft heerlijk gedronken tijdens het gesprek. Momenteel werk ik niet, maar als ik Linde en Esmee weg moet brengen naar de opvang of als we ergens heen moeten, dan maak ik gewoon de deur bij Esmee open en dan wordt ze vanzelf wakker van de geluiden. En zo niet, dan gaat er een fles warm water mee in zo'n warmhoud-ding van Avent en een flesje koud en dan meng ik het onderweg wel.
Dat voedingsschema is hier namelijk al zo'n 4,5 maanden zoek
Wat voor kinderstoel ga je kopen Linda?
Zeker handig met die sprongetjes! Ik weet alleen nog niet of ze deze al gehad heeft. Gisterenavond was ze wel wat huileriger dan normaal, maar verder niets gemerkt.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:41 schreef DaviniaHR het volgende:
nweuser, isa is dus ook een sprongenkindje. wel handig dan fok. hebben we drie op een rij. als evie losgaat, kunnen we de dagen tellen tot onze dochters gaan muitenhad ik ook met chris van deepfreeze. hij en eli gaan nog steeds erg gelijk op
verder weet ik uit het hoofd niet meer waar ik op wilde reageren, dus laten we het hierbij
aviva is een beetje in de war. geheel per ongeluk vergeet ze dat ze 's nachts wil drinken.nou dan help ik haar niet herinneren
verder is ze heel lief en heeft ze honger
Om nou te zeggen dat ik ervan geniet. Ik vind wel dat ze er altijd zo leuk uitziet, die grote oogjes in het schemer!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:51 schreef lily het volgende:
Ben ik dan de enige die zo geniet van de nachtvoeding?
het is zeker onzin om ze wakker te gaan maken, dat snap ik, maar ik geniet zo van dat nachtelijke onderonsje
nee hoor ik geniet er ook vanquote:Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef lily het volgende:
Ik vind het zalig![]()
Ik heb er dus ook totaal geen last van (van de gebroken nachten). Maar goed; ik heb nog verlof heh. Eenmaal aan het werk is het wel een ander verhaal.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte heeft net aan een mango gelikt...
doe ik dan ook, alleen al gewoon kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
...kan ik even naar haar kijken en door dr haartjes gaan enzo![]()
wat papa deed was ook veel interessanter als zelf doen. Normaal gaat alles richting mond, maar na 1x die fout te hebben gemaakt met de mango, was alleen kijken ook wel okquote:Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:
Lotte![]()
lief en ik hebben ontzettend gelachen om dat filmpje![]()
haha toen Lotte naar papa keek die mango at -->seriously?! eet je dat nou gewoon op? gewoon... in je mond? omg.
![]()
![]()
![]()
ze is zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |