abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77766245
Wij wachten ook hoor, maar ach, een beetje likken aan een stukje mango kan voor 1 keer vast geen kwaad. En stiekem vind ik het ook wel heel lief als ze gezellig bij ons aan tafel komt. Verder zal ze ook niet echt in de kinderstoel zitten, volgens mij stort ze in
Lotte!
Noah!
  maandag 8 februari 2010 @ 13:41:25 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77766592
het is gelukt om bij te lezen! wat fijn dat de zieke kinders weer beter zijn! nu thomas nog

trixie, wel heftig dat er dus echt iets vast lijkt te zitten bij stef... dus een voor fok en huup, hopelijk zijn jullie op tijd en kan eea nog recht getrokken worden!

bar en innepin, veel plezier bij de grote baby's

nweuser, isa is dus ook een sprongenkindje. wel handig dan fok. hebben we drie op een rij. als evie losgaat, kunnen we de dagen tellen tot onze dochters gaan muiten had ik ook met chris van deepfreeze. hij en eli gaan nog steeds erg gelijk op

verder weet ik uit het hoofd niet meer waar ik op wilde reageren, dus laten we het hierbij

aviva is een beetje in de war. geheel per ongeluk vergeet ze dat ze 's nachts wil drinken. nou dan help ik haar niet herinneren
verder is ze heel lief en heeft ze honger
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77766845
Lekker Davinia, als zulke dingen vergeten worden
Lotte!
Noah!
pi_77768916
quote:
Op maandag 8 februari 2010 13:41 schreef DaviniaHR het volgende:

nweuser, isa is dus ook een sprongenkindje. wel handig dan fok. hebben we drie op een rij. als evie losgaat, kunnen we de dagen tellen tot onze dochters gaan muiten had ik ook met chris van deepfreeze. hij en eli gaan nog steeds erg gelijk op

verder weet ik uit het hoofd niet meer waar ik op wilde reageren, dus laten we het hierbij

aviva is een beetje in de war. geheel per ongeluk vergeet ze dat ze 's nachts wil drinken. nou dan help ik haar niet herinneren
verder is ze heel lief en heeft ze honger
Zeker handig met die sprongetjes! Ik weet alleen nog niet of ze deze al gehad heeft. Gisterenavond was ze wel wat huileriger dan normaal, maar verder niets gemerkt.
Ze is duidelijk wel wat meer wakker nu zeg! Ze lag vanmorgen wel een half uur in de box te 'kletsen' met de mobile en een knuffel!! Ze moest ook steeds lachen. Zo schattig!!

En wat vervelend zeg, dat Aviva de nachtvoeding vergeten is!!
pi_77770294
voor de herstellende baby's!

Oh Bar en Innepin, gefeliciteerd met jullie grote baby;'s hoor! en tot over een paar maandjes in het volgende topic!

nog voor zieke Thomas...

voor Aviva die doorslaapt per ongeluk... zeker niet helpen herinneren zou ik zeggen (zolang je er zelf geen last van hebt?)

Hier na een druk weekend hadden we gisteren een meisje wat maar niet wilde gaan slapen zolang er bezoek was maar wel duidelijk uit haar doen was van de vele indrukken en nieuwe mensen die ze had gezien. Gisteren dus op tijd naar bed gedaan en vandaag ook veel bijgeslapen en nu ligt ze heerlijk in de wipper met de beestjes te spelen, babbelen en lachen.
pi_77770514
een voor Lars, hij verdient het. Ik duim voor je Karin dat er makkelijkere tijden aan gaan breken voor jullie.

Thomas is nu aan de nutrilon omneo. Ik had ff met cb overlegd, en die leken het ook het beste...Hopelijk wordt het allemaal snel beter. Ik hoor er goede en slechte ervaringen mee (maar dat is voor alles natuurlijk zo ) Ik had er ook maar een 3 standen speen bijgekocht, omdat het wat dikker is, maar daar weet hij zich nog geen raad mee, het komt er veel te snel uit, dus heb ik maar weer de 2 gaatjes erop gedaan, daar krijgt hij het ook doorheen, dus daar laat ik het maar even bij.
pi_77771077
Ben ik dan de enige die zo geniet van de nachtvoeding?

het is zeker onzin om ze wakker te gaan maken, dat snap ik, maar ik geniet zo van dat nachtelijke onderonsje
pi_77771174
Lekker genieten Lily....!
Ik slaap toch liever.... de late voeding zit ik al te knikkebollen, maar dat warme lijfje tegen je aan is ook wel onbetaalbaar....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77771405
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:51 schreef lily het volgende:
Ben ik dan de enige die zo geniet van de nachtvoeding?

het is zeker onzin om ze wakker te gaan maken, dat snap ik, maar ik geniet zo van dat nachtelijke onderonsje
Om nou te zeggen dat ik ervan geniet. Ik vind wel dat ze er altijd zo leuk uitziet, die grote oogjes in het schemer! Maar een keer doorslapen lijkt mij ook weleens weer lekker! Gelukkig kan ik, tot nu toe, wel goed tegen de gebroken nachten!

[ Bericht 0% gewijzigd door NieuweUser op 08-02-2010 16:06:22 ]
pi_77771493
Ik vind het zalig
Ik heb er dus ook totaal geen last van (van de gebroken nachten). Maar goed; ik heb nog verlof heh. Eenmaal aan het werk is het wel een ander verhaal.
pi_77771678
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:00 schreef lily het volgende:
Ik vind het zalig
Ik heb er dus ook totaal geen last van (van de gebroken nachten). Maar goed; ik heb nog verlof heh. Eenmaal aan het werk is het wel een ander verhaal.
nee hoor ik geniet er ook van
We leggen Amélie heel bewust op haar eigen kamertje omdat ik anders echt geen oog dicht doe. Maar des te gezelliger vind ik het als ze dan 's nachts eventjes bij me ligt, kan ik even naar haar kijken en door dr haartjes gaan enzo

Ik slaap ook altijd zo weer. Het zou wat anders zijn als ik een uur bezig ben haar weer in slaap te krijgen ofzo, maar dit gaat altijd zo in half-slaap stand, knuffelmodus zeg maar, en daarna ben ik zo weer vertrokken dus ik heb er ook niet echt last van gelukkig.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77772129
Lotte heeft net aan een mango gelikt...
Lotte!
Noah!
pi_77772532
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte heeft net aan een mango gelikt...
ik ben in shock!
pi_77772660
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ik ben in shock!

Lotte zelf ook

Lotte!
Noah!
pi_77772737
alleen nu Lotte nog overtuigen...yikes!
pi_77773555
haha, Lotte
quote:
Op maandag 8 februari 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
...kan ik even naar haar kijken en door dr haartjes gaan enzo
doe ik dan ook, alleen al gewoon kijken
alleen wij tweetjes
pi_77774463
haha Lotte Dat is wel eventjes wat anders dan melk he!

Ik had je berichtje helemaal over het hoofd gezien Claudia en ik dacht de hele dag hoe het met je gaat en of je toch nog naar je werk gegaan was. Gelukkig heeft Ivan goed geslapen! Hoe was je eerste werkdag? Zeker alleen maar over Ivan geluld

Ik vind de nachtvoeding ook niet erg hoor, ik vind het lekker knus. Maar toch vind ik het wel heel erg vermoeiend.
Wat ik niet leuk vind is 's nachts verschonen. Vannacht is het experiment "'s nachts niet verschonen" mislukt Vanmorgen was de plas doorgelekt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77774684
Lotte
lief en ik hebben ontzettend gelachen om dat filmpje

haha toen Lotte naar papa keek die mango at --> seriously?! eet je dat nou gewoon op? gewoon... in je mond? omg.

ze is zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77775336
quote:
Op maandag 8 februari 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:
Lotte
lief en ik hebben ontzettend gelachen om dat filmpje

haha toen Lotte naar papa keek die mango at --> seriously?! eet je dat nou gewoon op? gewoon... in je mond? omg.

ze is zo leuk
wat papa deed was ook veel interessanter als zelf doen. Normaal gaat alles richting mond, maar na 1x die fout te hebben gemaakt met de mango, was alleen kijken ook wel ok
Lotte!
Noah!
pi_77775749
Lotte Die blik

Dag dames Wij verhuizen naar het volgende topic...
En geheel tegen mijn verwachtingen in heb ik toch een beetje boel last van het "OMG niet zo snel opgroeien!"-syndroom
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77775820
Dag innepins en Willow! Veel plezier bij de grote baby's en tot snel!
Lotte!
Noah!
pi_77776083
Wat gaat de tijd snel! is ze al echt een halfjaar.

En lotte
  maandag 8 februari 2010 @ 18:17:05 #148
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_77776986
Lotte hilarische foto!!!! geweldig!!!!

Karin, om nog terug te komen op jou:

Alexa's schema was met vijf flessen:
0800 180
1030 120
1400 120
1800 120
2230 180

Die tijd kunnen schelen per dag, want we deden ook met de fv voeden op verzoek van mevrouw.

Maar we merkten dat we Alexa steeds vaker uit een diepere slaap moesten halen voor de laatste fles. We zijn toen overdag meer gaan geven (alle flessen 180), en al snel liet Alexa daardoor meer tijd tussen flessen. Na een week de laatste fles bij wijze van experiment eraf gehaald. Dat ging goed en toen werd het schema langzaamaan:

0700 180
1130 180
1530 180
1930 180

We geven verder nog geen fruithapmuk, wel twee schepjes rijstebloem bij de laatste fles.

Hopelijk heb je hier wat aan?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 8 februari 2010 @ 18:32:13 #149
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77777731
Lotte heeft al veel uitdrukkingen zeg <3

Jeetje Takkembah, daar zit bijna 12 uur tussen! Is dat niet heel erg veel? Ben wat flesvoeding echt een noob hoor, maar voor zo'n kleintje, is dat normaal ivm suikerpieken e.d.?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77778395

Rienk heeft prikjes gehad en heeft nu echt heel veel pijn aan zn beentjes, we zijn nu beide heel erg aan het huilen, hij heeft geen koorts, maar zou een zetpil hier nou tegen helpen? Ik kan het echt niet meer aanzien
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')