En straks misschien ook mijn gebiedquote:
Ik kan toch nooit op zaterdag ernaar toequote:Op maandag 15 februari 2010 21:36 schreef daNpy het volgende:
Jup alleen lastiger als je op zaterdag gaat kopen en de verzekering dan geen "kantoor-uren" heeft.
Dan kun je hem vrijdags al onder voorbehoud verzekeren en maandag annuleren/verzekeren.
Vriend zo, "Als je hem koopt, moet je er zwarte blokjes op plakken. Heb je een taxiquote:
Werkplaatshandboek was ik al van plan. Vast nog wel eentje van Haynes te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef daNpy het volgende:
Oja, mocht je hem kopen, koop gelijk op marktplaats een werkplaatshandboek. Kost ca 40 euro, maar eigenlijk wel een 'must have'.
En natuurlijk lid worden van DCN voor 35e/jaar
Misschien krijgt ie wel een beetje een rally uitstralingquote:Op maandag 15 februari 2010 21:38 schreef daNpy het volgende:
Ik denk dat die "vriend" nog even de oren gewassen moeten worden.
Knappe velgenquote:Op maandag 15 februari 2010 21:41 schreef daNpy het volgende:
Dit is rally uitstraling:
[ afbeelding ]
Blokkentapepff!
Hoe duur is even sparen?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:44 schreef daNpy het volgende:
Mooi he
[ afbeelding ]
Ga maar vast sparen
Zie btw mn projecttopic voor de remmen-upgrade die ik afgelopen weekend heb gedaan, met oa Goodridge RVS remslangen
Ik geloof zelfs 2 weken. Echter geld dit ook als de eigenaar de verzekering gewoon heeft opgezegd, dus dat zou betekenen dat de verzekering de aansprakelijke isquote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef PeuRac het volgende:
Een auto blijft tot 7 dagen na het overschrijven nog verzekerd bij de oude verzekering. Alleen lopen ze daar niet echt mee te koop.
Ik was ontevreden met de remmerij en meen me te herinneren dat hij net na aanschaf beter remde. Nu heb ik nog niet goed kunnen testen ivn sneeuwquote:Op maandag 15 februari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoe duur is even sparen?![]()
Zo'n remmenupgrade, zeker wel aan te raden met een B14.4?
Jij rijd er ook rally ritten mee? Of is het meer omdat het kan?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik was ontevreden met de remmerij en meen me te herinneren dat hij net na aanschaf beter remde. Nu heb ik nog niet goed kunnen testen ivn sneeuwMaar ik herinnerde me gisteren dat er ook nog iets af te stellen valt.
Een van de remklauwen was iig niet helemaal lekker, dus nu zitten er nieuwe klauwen op, de RVS slangen en geheel nieuwe remvloeistof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |