WHZquote:Op maandag 8 februari 2010 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Niks belangrijkers dan op de WC zitten.
Vooral in de baas z'n tijd.
Oh, dat verandert de zaak.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
De baas.... mijn eigen tijd en geld dus
quote:From: @rdw.nl
You may not know this sender.Mark as safe|
Mark as junk
Sent: Mon 2/08/10 8:17 AM
To:
Goedemorgen,
Er is een afspraak voor u gepland op 25 februari om 09.15 uur.
U ontvangt hier een bevestiging en eendagskenteken voor thuisgestuurd.
Met vriendelijke groeten,
Marijke RDW Veldhoven
Dan alleen hopen dat je het pasje ook krijgt.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:54 schreef Marco001 het volgende:
lekker zeg:
Ben je net eindelijk lekker bezig met het stage-project: komt de manager eraan: you gotta move to a other office now, we get you a office with cardlock..
Nouja, kaart slot(met pasje) is beter als sleutelslot zonder sleutel....
misschien even dat email adres verwijderen?quote:
Wij hebben hier de verwarming uit staan, en hier is het ook iets onder 0quote:Op maandag 8 februari 2010 12:19 schreef Marco001 het volgende:
Njah, i kga ervan uit dat we die gewoon krijgen...
In ieder geval hebben we nu ook een kantoor met werkende verwarming, wat hie rin Finland wel fijn is met iets van -4 atm...
Staat volgens mij ook gewoon in plain tekst op hun site, mgoed, weggehaald.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
misschien even dat email adres verwijderen?
Ik moest lachen. Helaas had ik net een slok sap genomen. Nu auw in m'n neusquote:Op maandag 8 februari 2010 11:50 schreef Chanty het volgende:
Zie je wel! besluit je om toch maar snel even naar de wc te gaan, gaat je telefoon afKun je weer als een tornado je broek optrekken en naar de telefoon stormen
Probeer het eens met Colaquote:Op maandag 8 februari 2010 13:22 schreef fFarl het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Helaas had ik net een slok sap genomen. Nu auw in m'n neus
quote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
Oh God, ik hoop zo dat je het echt geprobeerd hebt...
Lijkt me ideaal als je verkouden bent. Daarna kan je weer 2 uur vrij ademenquote:Op maandag 8 februari 2010 14:11 schreef RonaldV het volgende:
Oh God, ik ben zo bang dat je het echt geprobeerd hebt...
Zijn we weer een user kwijt.quote:
Dan kan een update van de 50D toch ook niet ver meer zijn...?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:18 schreef EchnaDarr het volgende:
We krijgen er weer een nieuwe Canon bij, de EOS 550D: [Centraal] Canon Topic - deel 10
Mwoah, ik denk het niet gezien de 3 cijfers. Een minor update van de 50D wordt een 55D of zo. Ik denk dat ze een body zochten om fullHd in te proppen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan kan een update van de 50D toch ook niet ver meer zijn...?
Dan moeten ze nog zeker 3 dagen wachten. Die mogen ze pas introduceren als ik de 50D minimaal een jaar hebquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dan kan een update van de 50D toch ook niet ver meer zijn...?
Nouja, van de xxxD-serie is bekend dat die met stappen van 50 geupdate. En de 50D is ook al van aug. 2008. En gemiddeld update Canon die xxD-reeks ook wel met 1,5 jaar...quote:Op maandag 8 februari 2010 18:58 schreef freud het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk het niet gezien de 3 cijfers. Een minor update van de 50D wordt een 55D of zo. Ik denk dat ze een body zochten om fullHd in te proppen.
Toch gelukt?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:14 schreef Chanty het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa eerste twee klassen zijn binnen
Dan heb ik 'm ook gemist.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef RonaldV het volgende:
Best stil vandaag... Of eigenlijk de afgelopen dagen. Heb ik een rel gemist?
nee hoor, ik had het gewoon wat druk...quote:Op maandag 8 februari 2010 20:58 schreef RonaldV het volgende:
Best stil vandaag... Of eigenlijk de afgelopen dagen. Heb ik een rel gemist?
Wat was de primeur? Had je voordien altijd begeleiding? En wat viel er tegen? (zo proef ik dat tenminste)quote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef RonaldV het volgende:
Dan ga ik gewoon verder met de resultaten van mijn eerste zelfstandige studio sessie doorkijken. Niet onaardig (voor de modellen dan), maar fotografisch geen hoogstandjes.
Maar als je dat plaatje opblaast, dan krijg je toch een hele groffe korrel? Is dat wel mooi?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik heb een nieuwe wallpaper![]()
(maar dan op 1920x1080)
[ afbeelding ]
Dat valt enorm mee met de korrel. Bedenk wel dat het origineel 4752x3168 is en bij het croppen verdwijnt ook een groot deel van de grove korrel. Natuurlijk zie je nog steeds korrel, maar op 800 ISO mag dat best.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar als je dat plaatje opblaast, dan krijg je toch een hele groffe korrel? Is dat wel mooi?
Psst, PI'squote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat valt enorm mee met de korrel. Bedenk wel dat het origineel 4752x3168 is en bij het croppen verdwijnt ook een groot deel van de grove korrel. Natuurlijk zie je nog steeds korrel, maar op 800 ISO mag dat best.
En hij ziet er nu in het klein enorm verzadigd uit, maar ook dat valt enorm mee
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef RonaldV het volgende:
Ow, ik dacht dat je dit plaatje opblies naar dat formaat!
[ afbeelding ]
Maar het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 8 februari 2010 22:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Meest overbodige toevoeging. We hebben al smileys, dat is genoeg voor iedereen
Coolquote:Op maandag 8 februari 2010 21:43 schreef RonaldV het volgende:
Dan ga ik gewoon verder met de resultaten van mijn eerste zelfstandige studio sessie doorkijken. Niet onaardig (voor de modellen dan), maar fotografisch geen hoogstandjes.
de eerste 27 kids heb ik, moet er minimaal 80, wil er zelf zeker 200quote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
de eerste 27 kids heb ik, moet er minimaal 80, wil er zelf zeker 200
1 schoolafdelingl heeft dus nu ja gezegd met twee klasjes.
1 schoolafdeling een vrijwel zeker ja, maar daar moet ik begin maart op gesprek.
1 schoolafdeling nee.
2 schoolafdelingen gaan in overleg.
1 schoolafdeling moet ik nog te pakken zien te krijgen.
Morgen weer een rits nieuwe lijntjes uitgooien en heb nog wat in mijn netwerk zitten dat hopelijk iets oplevert
Voordat ik me nu pas 2 dagen op het zoeken van respondenten heb gestort, ben ik best tevreden
Wat voor kids zoek je, en hoe ver mag het van je huis liggen?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
de eerste 27 kids heb ik, moet er minimaal 80, wil er zelf zeker 200
1 schoolafdelingl heeft dus nu ja gezegd met twee klasjes.
1 schoolafdeling een vrijwel zeker ja, maar daar moet ik begin maart op gesprek.
1 schoolafdeling nee.
2 schoolafdelingen gaan in overleg.
1 schoolafdeling moet ik nog te pakken zien te krijgen.
Morgen weer een rits nieuwe lijntjes uitgooien en heb nog wat in mijn netwerk zitten dat hopelijk iets oplevert
Voordat ik me nu pas 2 dagen op het zoeken van respondenten heb gestort, ben ik best tevreden
2e- jaars VMBO Basis Beroepsgerichte Leerweg en 2e-jaars VWO leerlingen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat voor kids zoek je, en hoe ver mag het van je huis liggen?
Laat me in het laatste geval even weten, dan probeer ik je hier wel twee of drie scholen binnen te kletsen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
2e- jaars VMBO Basis Beroepsgerichte Leerweg en 2e-jaars VWO leerlingen.
In eerste instantie zoek ik gewoon hier in de regio, maar als dat naar mijn zin te weinig oplevert ga ik gewoon desnoods het hele land afbellen
Ik weet evt. ook nog wel wat scholen waar je een goeie kans maakt mocht het zo ver komenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
2e- jaars VMBO Basis Beroepsgerichte Leerweg en 2e-jaars VWO leerlingen.
In eerste instantie zoek ik gewoon hier in de regio, maar als dat naar mijn zin te weinig oplevert ga ik gewoon desnoods het hele land afbellen
Koffie goed, neusreiniger en peniciline mag je houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef EchnaDarr het volgende:
Hoi, ja, koffie, neusreiniger en peniciline
WHZquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Koffie goed, neusreiniger en peniciline mag je houden.
That sucks.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:57 schreef Puala het volgende:ik haat het dat iedereen mijn online posts meeleest en dat ik daar ook nog eens zo ongeveer wekelijks vanaf totaal onverwachte kanten (lees: manager stage, cvb school
) mee geconfronteerd wordt.
Ik denk dat je daar heel erg blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
That sucks.
Gelukkig weet niemand van m'n werk wie ik online ben.
Athans, nog niet.
Gelukkig vinden mij collega's dat ze al meer dan genoeg van me weten, die willen echt niet in fora en op andere social media gaan zoeken naar mijn gedragingenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:02 schreef Netsplitter het volgende:
That sucks.
Gelukkig weet niemand van m'n werk wie ik online ben.
Athans, nog niet.
Tja, hier op kantoor is het ook niet te zuipen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:35 schreef Marco001 het volgende:
Gadverdamme, wat hebben ze hier ranzige koffie bij de lokale broodjeszaak... Smaakt nog erger als slootwater...
Tijd voor een nieuwe user?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:57 schreef Puala het volgende:
ik haat het dat iedereen mijn online posts meeleest en dat ik daar ook nog eens zo ongeveer wekelijks vanaf totaal onverwachte kanten (lees: manager stage, cvb school
Daarom hou ik m'n account hier ook maar zoveel mogelijk gescheiden van andere accounts of real-life dingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:57 schreef Puala het volgende:ik haat het dat iedereen mijn online posts meeleest en dat ik daar ook nog eens zo ongeveer wekelijks vanaf totaal onverwachte kanten (lees: manager stage, cvb school
Heb je je echte naam ingevuld in je profiel? Dan is het namelijk heel makkelijk om je te vinden via google. Zelf heb ik dat dus niet gedaan, ook op andere fora doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:57 schreef Puala het volgende:ik haat het dat iedereen mijn online posts meeleest en dat ik daar ook nog eens zo ongeveer wekelijks vanaf totaal onverwachte kanten (lees: manager stage, cvb school
Nou, in jouw geval laat het zich ook niet al te moeilijk raden eerlijk gezegd...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Heb je je echte naam ingevuld in je profiel? Dan is het namelijk heel makkelijk om je te vinden via google. Zelf heb ik dat dus niet gedaan, ook op andere fora doe ik dat niet.
Weet je wel hoeveel mensen Kemers als achternaam hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, in jouw geval laat het zich ook niet al te moeilijk raden eerlijk gezegd...
Ja, maar dan moet je dus eerst kijken van welk domein het komt en dan gaan kijken van wie de site is. Dat vraagt al heel wat meer moeite dan even een naam google'en.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die een foto heeft gepost die vanaf z'n eigen domain komt kan getraced worden.
Het ligt er alleen aan wie je domein geregistreerd heeft en of houder van het domein wordt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen die een foto heeft gepost die vanaf z'n eigen domain komt kan getraced worden.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Blijkbaar ben ik gewoon interessantquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:05 schreef Chanty het volgende:
@ RonaldV & Puala: Tnx I'll keep that in mind![]()
Puala, waarom vindt iedereen het zo interessant om je posts te lezen dan?
Misschien is het tijd voor een fanclub en dat je wekelijks een nieuwsbrief de deur uit doetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Blijkbaar ben ik gewoon interessant
Euh, je hebt toch je Flickr-account in je profiel opgegeven? Het kan aan mij liggen, maar ik had je voor + achternaam in 5 seconden gevonden in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen Kemers als achternaam hebben
[..]
Ja, maar dan moet je dus eerst kijken van welk domein het komt en dan gaan kijken van wie de site is. Dat vraagt al heel wat meer moeite dan even een naam google'en.
En op je site staat ie ookquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:58 schreef Kremers het volgende:
Dat is zo, maar die link is één richting opM.a.w: Daar kom je alleen achter als je op fok zit, toevallig mijn usernaam voorbij ziet komen en dan op de flickr link klikt.
Kans dat dat gebeurt bij iemand die expliciet naar mij zoekt is wel heel klein
*eens is*quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:36 schreef Cryothic het volgende:
Zo, ik heb geen zin meer.
En met het uitzicht op nog zo'n saaie (of nog saaiere) dag morgen is de motivatie even kwijt.
Ideaal is dat er genoeg mensen zijn met mijn naam dus ik ben niet te vinden op de eerste tig bladzijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:31 schreef Kremers het volgende:
Daar wil ik juist dat mensen mij kunnen vinden als ze mij naam in Google intypenIk heb de site juist zelf opgegeven bij Google.
Fora zijn een ander verhaal.
Welkom, ex-lurckert!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:54 schreef Apoc2003 het volgende:
Laat ik hier ook maar eens gaan posten ipv meekijken
Fotos moeten altijd wat nabewerkt worden. Da's altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.quote:Openbaring afgelopen dagen (als beginner): foto's worden gemakkelijk veeeel mooier door een klein beetje te pielen met contrasten/helderheid en door te croppen! Leek me altijd zo veel werk, maar met Lightroom is het echt een fluitje van een cent. Leuk dit soort dingen!
Moeten wij anders even langs komen om je in te stoppen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
Huiswerk is weer gemaakt, nu nog even afwassen dan slapen. Helemaal alleenRob is voor een conferentie naar Lissabon vier dagen. Afgelopen nacht schrok ik elk uur wakker om vervolgens te constateren dat ik alleen in bed lag
bah
je heb toch een teddybeerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Chanty het volgende:
Huiswerk is weer gemaakt, nu nog even afwassen dan slapen. Helemaal alleenRob is voor een conferentie naar Lissabon vier dagen. Afgelopen nacht schrok ik elk uur wakker om vervolgens te constateren dat ik alleen in bed lag
bah
Het zou wel verklaren waarom PdeHoog nog niet gepost heeftquote:
Nohhhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom PdeHoog nog niet gepost heeft
Nog een paar te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:41 schreef RonaldV het volgende:
oeh, er zit een nieuwe TT in mijn hoofd!
Ik zorg wel dat je de lapo hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:41 schreef RonaldV het volgende:
oeh, er zit een nieuwe TT in mijn hoofd!
You're evil!quote:
Nee, niet waar, althans volgens de genen die niet weten hoe je een fotobewerkingsprogramma gebruikt dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:23 schreef RonaldV het volgende:
Fotos moeten altijd wat nabewerkt worden. Da's altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |