Dan klik je op 1 maand, want als het nog 2 maanden leeft, leeft het ook nog 1 maand. Maar geen half jaar meer, zeg maar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het antwoord dat ik wil geven '2 maanden' er niet bij staan.
Bij mijn weten is het 3 maanden proef en dan kijken of ze er mee doorgaan toch?
je moet gewoon beter nadenken over je antwoorden, koempel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan klik je op 1 maand, want als het nog 2 maanden leeft, leeft het ook nog 1 maand. Maar geen half jaar meer, zeg maar.
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het antwoord dat ik wil geven '2 maanden' er niet bij staan.
Bij mijn weten is het 3 maanden proef en dan kijken of ze er mee doorgaan toch?
Als ze niet eens een andere oplossing kunnen vinden voor de stream dan zegt dat toch genoeg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.
Dit nav het voortschrijdend inzicht van Johan, vanavond bij Tabula Rasa.
Die termijn van 3 maanden werd idd genoemd, dat daarna de streamsponsor stopt.
Dat is het probleem in één zin samengevat denk ik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:21 schreef Gert het volgende:
Ze hebben het nooit écht geprobeerd. Durven investeren. Johan is gewoon een dromer, en nu valt het 'm allemaal toch wat tegen.
Het was geen voortschrijdend inzicht. Toen ik die post plaatste was mij ook al bekend dat de streamsponsor er per 1 april mee zou stoppen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou best wel eens kunnen zijn dat je met deze posting gelijk gaat krijgen.
Dit nav het voortschrijdend inzicht van Johan, vanavond bij Tabula Rasa.
Die termijn van 3 maanden werd idd genoemd, dat daarna de streamsponsor stopt.
Een kinderhand...quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is serieus mijn beste topic ooit
Het is wel zonde, die naïviteit. Er is nu een hoop tijd en geld in gaan zitten, maar het komt totaal niet van de grond. Een internetzender zét je niet gewoon maar even op, met wat vrijwilligers. Maar ja: het schrijven van een businessplan en praten met financiers, da's niet gezellig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb respect. Zo doet hij het al z'n leven lang, en ja soms lukt het, en soms niet.
Maar hij durft wél.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja Ian_Nick.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
De vraag is niet óf, maar wannéér de stekker eruit gaat. Als je vanuit zo'n onderschatting, zo ongeorganiseerd en onvoorbereid, denkt een zender op te kunnen zetten, dan is het wachten op frustratie, financiële problemen en een definitieve fail.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik het goed heb begrepen is de uitzending om 16.30 al afgelopen vandaag. Gaat goed daar!
Klopt wat mij betreft wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De vraag is niet óf, maar wannéér de stekker eruit gaat. Als je vanuit zo'n onderschatting, zo ongeorganiseerd en onvoorbereid, denkt een zender op te kunnen zetten, dan is het wachten op frustratie, financiële problemen en een definitieve fail.
Het was best een tijdje vermakelijk though. Maar de lol om het geklungel daar is er al een tijdje af, en bij steeds meer users hier.
En wat dacht je van dit forum!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dan hebben we heul geen "RLS" meer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |