quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is serieus mijn beste topic ooit
Ja Ian_Nick.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is serieus mijn beste topic ooit
De vraag is niet óf, maar wannéér de stekker eruit gaat. Als je vanuit zo'n onderschatting, zo ongeorganiseerd en onvoorbereid, denkt een zender op te kunnen zetten, dan is het wachten op frustratie, financiële problemen en een definitieve fail.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Als ik het goed heb begrepen is de uitzending om 16.30 al afgelopen vandaag. Gaat goed daar!
Klopt wat mij betreft wel ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De vraag is niet óf, maar wannéér de stekker eruit gaat. Als je vanuit zo'n onderschatting, zo ongeorganiseerd en onvoorbereid, denkt een zender op te kunnen zetten, dan is het wachten op frustratie, financiële problemen en een definitieve fail.
Het was best een tijdje vermakelijk though. Maar de lol om het geklungel daar is er al een tijdje af, en bij steeds meer users hier.
En wat dacht je van dit forum!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dan hebben we heul geen "RLS" meer![]()
Nee, daar is er juist genoeg van. Vlemmix is enthousiast en zijn vrijwilligers ook. Dat kan Johan namelijk goed, mensen enthousiast maken. Er is gebrek aan de wil om te investeren. In goede mensen, in goede streams, regie, talent. Vooral dat laatste is er niet. Jaap, Peter N, etc. Er is niks. Wil je leuke tv dan moet je mensen betalen om bij je te komen werken.quote:Op maandag 1 maart 2010 02:17 schreef akveor het volgende:
Er is gewoon gebrek aan gezond enthousiasme.
Nou ... nee.quote:
Met gezond enthousiasme bedoel ik dat mensen de SV voorop stellen. Dat mensen zelf creatief zijn en ook weten hoe ze die creativiteit over kunnen brengen om hun idee tot iets te laten uitgroeien ook al is er geen geld.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, daar is er juist genoeg van. Vlemmix is enthousiast en zijn vrijwilligers ook. Dat kan Johan namelijk goed, mensen enthousiast maken. Er is gebrek aan de wil om te investeren. In goede mensen, in goede streams, regie, talent. Vooral dat laatste is er niet. Jaap, Peter N, etc. Er is niks. Wil je leuke tv dan moet je mensen betalen om bij je te komen werken.
Het is niks en wordt niks meer. Zelfs TBO1 was professioneel vergeleken met SV.
Hoelang het nog loopt kan ik niet raden,maar ik hoop nog 30 sec na nu!quote:
Nou, wat win ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie het antwoord dat ik wil geven '2 maanden' er niet bij staan.
Bij mijn weten is het 3 maanden proef en dan kijken of ze er mee doorgaan toch?
Je mag samen met Liesbeth en Alsido op vakantiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, wat win ik?
2 maanden en 2 dagen nadat deze poll is geplaatst eindigt SV
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |