Ja zie, ik verdacht de buurvrouw alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ms was het een tikfout en zijn het 2 kinderen. Of 3 of 4.
Nee helaas....quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
huup: 1:2
innepin: 1:2
kleurdoos: 1:2
GWS: 1:3
FTA: 1:3
Estrys: 1:3
kim: 1:8 (wegens totaal andere manier van schrijven)
vivi: 1:5
Diaan: 1:9
miss_sly: 1:312
yppy: 1:567
de kip van lady_wrb: 1:6
de hond van Danny: 1:4
pinquit: 1:38
de poes van miss_d: 1: 7
We bookmarken deze wel!quote:
Nee die was niet zwanger maar gewoon dikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik moet aan het werk... maar ik kan me er niet toe zetten... nadeel is ook nog dat ik vandaag de hele dag alleen zit.
oeke kan ook nog!!
Dan heb ik wel een kind maar geen man, all bets are off.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja zie, ik verdacht de buurvrouw al
[..]
Nee helaas....
Dan had ik het ook wel gewoon gemeld, met deze kloon uiteraard
Ow, dan zou ik het wel kunnen zijn. Straks eens testen thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef Estrys het volgende:
Geloof me nou echt maar op mijn bruine ogen.
Ow je en kloondinges zei dat ze tijdens de vorige zwangerschap niet misselijk is geweest. Dus ik val sowieso afIk heb 30 weken boven de pot gehangen
Die heeft niet eens aangekondigd dat ze een vent aan de haak geslagen heeft danquote:
Dan is het niet moeilijk raden.. of zal ik het ook doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ik heb zojuist besloten dat wanneer ik weer zwanger ben (nu nog niet dus) ik het dan ook onder een kloon aan kom kondigen. Ik lach me ziek hier
ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die heeft niet eens aangekondigd dat ze een vent aan de haak geslagen heeft dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef Estrys het volgende:
Pinq is het niet hoor, it takes two to tango![]()
Nee hoor.. zelfinseminatiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef Estrys het volgende:
Pinq is het niet hoor, it takes two to tango![]()
Die leuke wel ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
en je weet het the postman always rings twice pinqie
quote:
Misschien wil ie een keer wat meer brengen dan alleen de post?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
[..]oeh, dan krijg ik wel knappe kindjes.
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben een nieuwe medewerkster en haar voorletters zijn K.I. Elke keer als ik het zie moet ik aan kunstmatige inseminatie denken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef YPPY het volgende:
Maar ms is het beter dat we afwachten. Tenslotte heeft ze onder een kloon gepost, dat is niet voor niks.
dus ik ga voor E.T. wonderwijke 4e zwangerschap.
of een pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....
Nou, ze is getrouwd en de naam van haar partner begint wel met een Lquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....
Schrijven leer je pas in groep 3 héquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Vicky het volgende:
Ze zijn bij Amber op school heel erg bezig met de Olympische spelen. De kinderen maken tekeningen enzo. Nu hangt er al een tijdje een hele mooie verftekening op het raam, maar de tekst eronder is om je voor te schamen!!
[ afbeelding ]
dit heeft een JUF geschreven!!
Dan kan het ook de stiefdochter van Tico zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef pinquit het volgende:
je vergeet in het lijstje; de stiefdochter van innepin
En ik moet bij Davinia altijd aan hoogrendements ketel denken. En ze heeft me al uitgelegd dat het nieet zo is, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben een nieuwe medewerkster en haar voorletters zijn K.I. Elke keer als ik het zie moet ik aan kunstmatige inseminatie denken.
En kom je dan gezellig in Eindhoven wonenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
We hebben nog een bezichtiging vandaag! om 17 uur en om 17:30 uur komen er dus mensen kijken. En mijn moeder is mijn huis aan het poetsen en die had ook al een auto zien stoppen om te kijken
Nou nee, en ik zal ook veel minder in Eindhoven komen denk ik. Mijn zus ligt in scheiding en die woont nu in Den Bosch. Hoewel de broer van mijn man woont in het centrum, in de 'Lichttoren' (oude Philipsgebouw).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kom je dan gezellig in Eindhoven wonen??
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
huup: 1:2
kleurdoos: 1:2
GWS: 1:3
FTA: 1:3
Estrys: 1:3
kim: 1:8 (wegens totaal andere manier van schrijven)
vivi: 1:5
Diaan: 1:9
miss_sly: 1:312
yppy: 1:567
de kip van lady_wrb: 1:6
de hond van Danny: 1:4
pinquit: 1:38
de poes van miss_d: 1: 7
de stiefdochter van innepin: 1:8
innepin en de stiefdochter van innepin tegelijk: 1:55745346
linda2205: 1: 4
serpente: 1:4
sorbootje: 1:4
En Easy mis ik ook...quote:
Das hier kei vlakbij!! Met een beetje rooksignalen kan ik wel contact leggen met hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou nee, en ik zal ook veel minder in Eindhoven komen denk ik. Mijn zus ligt in scheiding en die woont nu in Den Bosch. Hoewel de broer van mijn man woont in het centrum, in de 'Lichttoren' (oude Philipsgebouw).
Ik voel een meeting aankomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das hier kei vlakbij!! Met een beetje rooksignalen kan ik wel contact leggen met hem.
in een scheiding liggen, is dat nou een typische brabantse uitdrukking of wordt die in de rest van nederland ook gebruikt??
Nog eentje, wat goed en snel!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
We hebben nog een bezichtiging vandaag! om 17 uur en om 17:30 uur komen er dus mensen kijken. En mijn moeder is mijn huis aan het poetsen en die had ook al een auto zien stoppen om te kijken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal uik het dan maar verklappen..ik ben het
Bedankt dat je bliksemafleider wil zijn voor mij!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd, hopelijk ben ik thuis als de postbode komt, wil vanmiddag de reisdraagdoek nog gaan posten. Spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Oxymoron het volgende:
YPPY!!!! Status: driver is on the way!!
De laatsten staan erbij!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
E.T.: 1:1287
easy-going: 1:2
stiefdochter van Ticootje: 1:8
Merel: 1:2
dochter van just me: 1:2
PM: onmogelijk (dat zou ik dan wel weten)
Echt waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kwam blijkbaar heel overtuigend overquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:nee stel malloten
Doe mij maar een kindje in zo`n rieten mandje..voor m`n deur weet je wel
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nee stel malloten
Ik wist het!! Ik geloofde het ook nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nee stel malloten
als je dit al rellen noemtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef chacama het volgende:
Ik voel een reldel-award nominatie voor TF aankomen.....
Jaja, en jij denkt hier minder verdacht door te worden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:20 schreef huuphuup het volgende:
whehehe TF![]()
vandaar dat maagzuur!![]()
En streep mij ook maar van het lijstje hoor! Voor Mei hoeft men van mij niets te verwachtenen daarna ga ik ook niet onder een kloon. pm-en daarentegen doe k nie ingewikkeld over...
Joh, zo koud is het niet hoor!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik ben aan het twijfelen... zal ik nog even in de pauze de stad inlopen/kou trotseren en bij de Prenatal dat ontzettend gave jasje/vestje voor Lennon kopen of blijf ik binnen...
heerlijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:03 schreef cattie het volgende:
We hebben net met zijn 3-en een uur geslapen. Fee werd toen wakker, ik dus ook, maar Ive slaapt nog.
Dat zei ze in het tweede streepjes topic, geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:14 schreef Raissa het volgende:
De kloon was nu toch zwanger van de tweede? Of is dat er ergens bij bedacht?
ahuh. en iedereen verdenkt jouquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:19 schreef innepin het volgende:
*binnenvalt*
*OP leest*
Holy shit ik mis ook weer eens een bankje of twee zeg
Goeie poging, maar neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:19 schreef innepin het volgende:
*binnenvalt*
*OP leest*
Holy shit ik mis ook weer eens een bankje of twee zeg
Ja, iedereen kan zeggen dat ze het niet zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
er missen zoveel mensen in de OP en de helft heeft al aangegeven het niet te zijn
mclaura,joshua,nummer_zoveel, tinuviel,soepstengel,zweefvliegje,koningin,nijna urla etc..
Yppyquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
de stiefdochter van innepin: 1:8
innepin en de stiefdochter van innepin tegelijk: 1:55745346
zwanger ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef pinquit het volgende:
*snottersnottersnuifblafkuchhoest*![]()
waarom wordt ik altijd verkouden wanneer mijn vorige verkoudheid nog niet over is![]()
die staat al in t Z&G topicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:34 schreef innepin het volgende:
Hahahaha
Maar dat is nog steeds geen Nee.
Het was inderdaad niet zo koud. En ik heb het vestje/jasje gewoon gekocht!! Nu met 15% kortingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Joh, zo koud is het niet hoor!
althans, hier dan..
Nohhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:33 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb echt 20 pm's moeten beantwoordenen een nazi-achtige taartjesfee op mijn msn
das mijn gokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
er missen zoveel mensen in de OP en de helft heeft al aangegeven het niet te zijn
mclaura,joshua,nummer_zoveel, tinuviel,soepstengel,zweefvliegje,koningin,nijna urla etc..
Moe ben je altijd hè, zo de eerste periodequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
Moet ik nog zoeken ook....
*zucht*
En wat als kloondinges nu gewoon iemand is die genomineerd wil worden als reldel, en niet eens zwanger is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
De echte Kloondinges heeft nu denk ik pret voor 10![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Moe ben je altijd hè, zo de eerste periode
nijna en urla hebben al 2 kinders.. die zijn het dus niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is waar. Ze doet het natuurlijk voor ons!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wij hebben volgens mij nu ook pret voor tien, denk ik. Ik vermaak me iig best.
Leuk oxy! Dat lijkt me ook wel leuk om een keer te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:44 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ga zo, naar kookles om een 5-gangen diner te maken, voor papa, mama en broer.
Zelf makreel roken, en dan een toetje maken, en dan de andere dingen.. in 2 uur een heel diner!
Het regent en er is niks op tvquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
maar euh, er is toch wel vaker een kloon geweest? waarom dan nu die hysterie
Verveling?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Kleurdoos het volgende:
maar euh, er is toch wel vaker een kloon geweest? waarom dan nu die hysterie
leuk en niet duur!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tof shirtje bij H&M, Breton streepje, voor maar 2,95!
Ja gewoon normaal. Ik hield het nooit bij zeg maar, maar was vlgs mij altijd gewoon 36,7 oid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef freecell het volgende:
BE: das wel maf natuurlijk? Wat was je temp. 's morgens normaal dan? Of weet je dat niet?
En ik het ook nog zijn natuurlijkIk heb al een kind tenslotte!
Nou, als je het zou zijn, dan krijg je dat juist niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
dan kreeg ik eindelijk eens pm's...
Mijn zus mailde me of ik mee wilde doen met haar bestelling, scheelt weer verzendkosten.quote:
Ah, vandaar! Ik denk al, hoe kom je daar achter?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja gewoon normaal. Ik hield het nooit bij zeg maar, maar was vlgs mij altijd gewoon 36,7 oid.
Ik kwam er achter omdat ik voor Sasha de oorthermometer gebruik als indicatie zeg maar, en toen ging ik bij mezelf kijken om te ijken en toen was het wat hoger en bij F. niet. Volgende dag weer etc. etc.
Oh nou wacht eens even. Dat niet nee, maar ik heb wel maandenlang getempt toen ik zwanger probeerde te raken van Sasha en toen zat ik altijd precies keurig zoals het hoort idd gewoon rond de 36,7 en dan wat omhoog en omlaag al naar gelang het moment in de cyclus zeg maar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Ik denk al, hoe kom je daar achter?
(ja, van mezelf weet ik het ook vrij precies, maar dat komt door de NFP en volgens mij deed jij daar niet aan)
Ik ben er ooit achter gekomen dat ik altijd een heel lage bloedsuikerspiegel hebOok omdat ze het apparaatje bij ons op het werk even moesten testen en toen zat ik op 1,8 een uurtje na mijn ontbijt
Dat zonder die komma kreeg ik toch al niet...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, als je het zou zijn, dan krijg je dat juist niet.
Leuk !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
Tof shirtje bij H&M, Breton streepje, voor maar 2,95!
Call me stupid, maar wat is NFP?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Ik denk al, hoe kom je daar achter?
(ja, van mezelf weet ik het ook vrij precies, maar dat komt door de NFP en volgens mij deed jij daar niet aan)
Ik ben er ooit achter gekomen dat ik altijd een heel lage bloedsuikerspiegel hebOok omdat ze het apparaatje bij ons op het werk even moesten testen en toen zat ik op 1,8 een uurtje na mijn ontbijt
Ah! Dankjewel! (sorry, was te lui om te googelen).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
natural Family Planning.
Anticonceptiemethode met onder andere temperaturen
Sorry, ik moet even heel hard lachen nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ah! Dankjewel! (sorry, was te lui om te googelen).
Doen jullie dat vanwege je geloofsovertuiging?
En werkt het goed?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, ik moet even heel hard lachen nu.
Ik twijfelde of ik er serieus bedoeld achter moest zetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry, ik moet even heel hard lachen nu.
Idem. Maar tips zijn welkom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb geen tips BE, sorry, hier is dat ook met faaaaseeee's!
Huisartsen denken wel vaker dat ze op basis van iemands figuur al een conclusie kunnen trekken, zo moest bij mij een keer m'n cholesterol gemeten worden, en toen de uitslag kwam, bracht de huisarts het lekker subtiel: Je hebt voor jouw figuur een verbazingwekkend laag cholesterol.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
maar ik kreeg toch wel een klein beetje het gevoel dat hij het oa ook aan mijn postuur af las.![]()
Ach ja joh! Zolang ze mijn bloed maar checken!
Nou, het is bij iedereen wel een beetje anders dus zal mezelf even als voorbeeld gebruiken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
heb je een hogere temp. dan = )ben er niet bekend mee, dat tempen
Nou daar loop ík echt niet warm voor een muffe warme slaapkamerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef pessie het volgende:
Oh ja, de verwarming een beetje aan in de slaapkamer. Wil ook wel helpen.
kloptquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:24 schreef Macka66 het volgende:
Je kunt NFP dus ook gebruiken om juist wél zwanger te worden. Een vriendin van me werkt als NFP consulent, en ik heb van haar geleerd dat het een erg betrouwbare methode kan zijn als je zorgvuldig bent met invullen van je ritme kaarten. Het werkt met kaarten veel beter dan alleen met temperaturen. http://www.nfp-nederland.nl
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Raissa het volgende:
Iemand tips and tricks voor het klaarmaken van witlof in ham en kaas?
Ik kook ze als stronk eerst ff voor en dan snij ik ze in delen en rol er ham en kaas omheen dan even in de ovenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Raissa het volgende:
Ik ga het voor het eerst doen namelijk
Neh, maar wel mogelijk abortief, dus die valt voor mij dan weer af...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de Mirenaspiraal, voor sommige mensen lidiboverlagend, maar eigenlijk heb ik daar geen last van voor zover ik weet.
Ik vind witlof gewokt erg lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Raissa het volgende:
Heldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet ik doe het niet.....
De kerel wil het uit de oven en het zal mij echt een rotzorg zijn want ik moet het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik vind witlof gewokt erg lekker.
Ehhhh.. wat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Abortief? Je bedoelt daarmee dat als zaadje en eitje samenkomen het niet kan nestelen? Zo heb ik het nooit bekeken eigenlijk. Ik vind het een voordeel dat je cyclus juist op normale manier doorgaat en niet kunstmatig zoals met de pil wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, maar wel mogelijk abortief, dus die valt voor mij dan weer af...
Kan ie het zelf niet dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
De kerel wil het uit de oven en het zal mij echt een rotzorg zijn want ik moet het niet
Vast wel, maar ik wil graag met zn 3en tegelijk eten en als hij nog moet gaan koken als ie thuis komt ligt Mila al op bedquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef Soneal het volgende:
[..]
Huisartsen denken wel vaker dat ze op basis van iemands figuur al een conclusie kunnen trekken, zo moest bij mij een keer m'n cholesterol gemeten worden, en toen de uitslag kwam, bracht de huisarts het lekker subtiel: Je hebt voor jouw figuur een verbazingwekkend laag cholesterol.
Je zag hem ook zo op het formuliertje kijken alsof hij het niet geloofde, terwijl ik weet dat ik ondanks mijn uitermate stevige (peer)vorm een perfect cholesterolgehalte heb.
Beetje jammer dat ze op voorhand al dingen bedenken of uitsluiten waarvan ze denken dat het wel niet zo zal zijn omdat er iemand voor ze staat die qua figuur niet in bepaalde plaatjes past.
Ah toe?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met het klaarmaken ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:38 schreef pessie het volgende:
Jarno, hier wordt ik nog nieuwsgieriger van dan van wie de kloon zou kunnen zijn...
Volgens mij is freecell de enige die 'm had. Nota bene! Ik wilde gewoon een heel flauwe woordspeling over het klaarmaken van witlof maken. Never mind.quote:
Mirena werkt toch niet alleen de innesteling tegen, maar ook een bevruchting toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Neh, maar wel mogelijk abortief, dus die valt voor mij dan weer af...
Met Bechamelsaus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij is freecell de enige die 'm had. Nota bene! Ik wilde gewoon een heel flauwe woordspeling over het klaarmaken van witlof maken. Never mind..
ow jammer, het is zoooo lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Raissa het volgende:
[..]
De kerel wil het uit de oven en het zal mij echt een rotzorg zijn want ik moet het niet
Info over mirenaspiraalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mirena werkt toch niet alleen de innesteling tegen, maar ook een bevruchting toch?
Over liefde gesproken, er zitten twee tortelduifjes op mijn terras, en ze zijn helemaal niet bang! Staan echt zo pal voor het raam me aan te kijken!![]()
"Uhhh ik lurk altijd heel veel maar durf nu pas mee te posten!"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef pinquit het volgende:
misschien moeten we toch yppy verdenken, jarno zit verdacht veel in OUD de afgelopen 2 dagen
aardappelpuree in ovenschaal, witlof overlangs doormidden gesneden en voorgekookt (goed uit laten lekken!) daar bovenop stapelen, in ham gerold. Bekertje creme (demi) fraiche er over uit smeren, daar kaas overheen raspen en dan in de oven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Raissa het volgende:
I feel your painquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef pinquit het volgende:
ik merk de laatste tijd dat ik ZO vergeetachtig ben! niet normaal meer zelfsmn moeder ging net werken en zei; ja zorg je nog even dat blabla? en de witte was staat aan, die kan straks in de droger en even de vuilniszak legen.
die laatste 2 herinner ik me, maar dat eerstewas gewoon al na een minuut weg
en ik heb dat echt zo vaak de laatste tijd
dat ik een rijtje in mn hoofd heb van wat ik allemaal wil gaan doen en gewoon de helft kwijt ben.
ik wordt vast dement
ikooknieikooknieikookniequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dus, sperma gaat abnormaal werken.quote:
Dat is wel gebleken ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Uhhh ik lurk altijd heel veel maar durf nu pas mee te posten!"
Is dat nog een geldig excuus nowadays?
Ow dat klinkt lekker... die van TF ook. Ik ga die even naar mezelf pm-en..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Over naar de belangrijke dingen des levens: Ik blancheer gehalveerde witlof (hart er uitsnijden, is bitter) en na goed uitlekken rol ik deze in ham, bechamelsaus erover (25 gr boter smelten, eetlepel bloem erbij, even roeren/bakken 400 ml melk in gedeeltes, even laten koken) en dan geraspte kaas.
Weet je zeker dat jij die kloondinges niet bent??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:06 schreef pinquit het volgende:
ik merk de laatste tijd dat ik ZO vergeetachtig ben! niet normaal meer zelfsmn moeder ging net werken en zei; ja zorg je nog even dat blabla? en de witte was staat aan, die kan straks in de droger en even de vuilniszak legen.
die laatste 2 herinner ik me, maar dat eerstewas gewoon al na een minuut weg
en ik heb dat echt zo vaak de laatste tijd
dat ik een rijtje in mn hoofd heb van wat ik allemaal wil gaan doen en gewoon de helft kwijt ben.
ik wordt vast dement
hm hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:12 schreef innepin het volgende:
[..]
I feel your painIk onthou ook niks meer, en ik had al niet het beste geheugen...
Nu ben ik al twee keer op rij vergeten de grijze kliko buiten te zetten ondanks drie reminders op de dag zelf.
En nou zitten we met een hele berg afval die nergens meer in past
p.s. ben je spontaan ook de basisregels Nederlandse spelling vergeten?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:18 schreef Soneal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij die kloondinges niet bent??![]()
![]()
Vergeetachtigheid hoort wel bij zwanger zijn...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:33 schreef pinquit het volgende:
[..]
en dat ik vervolgens vergeten ben dat ik zwanger was en gepost heb onder de naam kloondinges?
of bedoel je iets anders?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou daar loop ík echt niet warm voor een muffe warme slaapkamer
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
hm hoezo?waarom zet je in mn quote nouweer een T achter word
![]()
Je zou er bijna een clubje voor oprichten... maar dan vergeten we dat weer.quote:maar ben blij dat jij er ook last van hebtnouja, blij niet natuurlijk, maar herkenning is altijd fijn
Moet ik even invallen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:41 schreef Jarno het volgende:
Waar is ticcotje als je d'r nodig hebt..
slappe dingen in je mond houdt niemand van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moet ik even invallen?
Klaarmaken van witlof met kaas en ham: lapjes kaas en ham met ferme hand om de witlof schuiven. Van bovenaf helemaal naar onderaan de stronk. Witlof goed nat en heet maken. Maar niet te lang, anders wordt 'ie slap en dat is niet fijn in je mond.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moet ik even invallen?
Klaarmaken van witlof met kaas en ham: lapjes kaas en ham met ferme hand om de witlof schuiven. Van bovenaf helemaal naar onderaan de stronk. Witlof goed nat en heet maken. Maar niet te lang, anders wordt 'ie slap en dat is niet fijn in je mond.
Wat mag je buzzen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
wij eten iets japans vanavond.
en morgen komt mn buzzpakket
en ik ben geslaagd voor een kinderstoel woehoei!
alleen volgens mij heeft Amélie toch wat opgepikt van de heersende buikgriepgolfhoop dat t meevalt.
NaturNes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wat mag je buzzen?
Beterschap voor Amélie!
Handig! Gratis babyvoerrrquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
NaturNes.
Thnx, t zal wel loslopen verder maar ze spuugt vrijwel nooit dus ik sta altijd in alarmstand als ze dan wel spuugt
Ik heb laatst op een babyshower fruithapjes moeten proeven en ik vond ze echt geen van allen te eten..!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies!
en als die fruithapjes nou een beetje te eten zijn heb k nog een snack voor mezelf ook![]()
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk geheugenverlies, jij hoort erbij, jij hoort erbij! En ik ook trouwens, alzheimer light noemen we het hier.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:47 schreef innepin het volgende:
Je zou er bijna een clubje voor oprichten... maar dan vergeten we dat weer.
ik herinner me van vroeger dat ik ze best wel lekker vond, toen was ik 14 ofzo. Sindsdien niet meer op dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:48 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb laatst op een babyshower fruithapjes moeten proeven en ik vond ze echt geen van allen te eten..!
Jep. We hebben nu je onderkin gezien dus de rest kan ook wel!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik herinner me van vroeger dat ik ze best wel lekker vond, toen was ik 14 ofzo. Sindsdien niet meer op dus ik heb geen ideemaar ik denk dat ik het toch wel proef voor ik het aan Amélie geef dus ik ben benieuwd
Mef waaromik ben het echt niet hoor!
moet k een foto van mn maandverband maken?![]()
nee nee~!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:40 schreef mefke79 het volgende:
@ huup: er zijn grenzen![]()
moet je ook maar niet zeggen dat je pas in mei nieuws hebt....
Ik denk overigens, dat het niet een loopdoos was maar dat gewoon het bed nog heel vies was of kan ik die foto zo niet meer goedpratenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sliertjes en bonkjes!
@Amaranta, zegt de vrouw met de loopdoos
nah, niets praat die foto meer goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk overigens, dat het niet een loopdoos was maar dat gewoon het bed nog heel vies was of kan ik die foto zo niet meer goedpraten![]()
Serieus, niet goed bij je hoofd jijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Moet ik even invallen?
vorige z&g topicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:49 schreef mefke79 het volgende:
huup pm me dan maar![]()
o en loopdoos? ik heb echt wat gemist vandaag!
Dan ken je de mijne nog nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
aardappelpuree in ovenschaal, witlof overlangs doormidden gesneden en voorgekookt (goed uit laten lekken!) daar bovenop stapelen, in ham gerold. Bekertje creme (demi) fraiche er over uit smeren, daar kaas overheen raspen en dan in de oven.
De grootste witlofhater lust dit
Wow, zo snel na de bezichtiging al! Die willen het graag dus!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
Nu gaan we de onderhandeling starten
Ik haat warme witlof. En ham. Dus ik lust dit ook niet!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
aardappelpuree in ovenschaal, witlof overlangs doormidden gesneden en voorgekookt (goed uit laten lekken!) daar bovenop stapelen, in ham gerold. Bekertje creme (demi) fraiche er over uit smeren, daar kaas overheen raspen en dan in de oven.
De grootste witlofhater lust dit
whuuuuuuuut?!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
whaaaaaaaaaaaa wat gaaf!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
zo dan ! dat schiet lekker op !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
Hebben jullie al een nieuw huis?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:59 schreef Estrys het volgende:
Deze mensen willen het heel graag en ze hebben al een paar keer misgegrepen op een huis. Dus ben benieuwdNu moeten we nadenken over de opleveringsdatum
Morgen pas? Wat laat. Ik had hem vorige week zaterdag al.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef huuphuup het volgende:
wij eten iets japans vanavond.
en morgen komt mn buzzpakket
en ik ben geslaagd voor een kinderstoel woehoei!
alleen volgens mij heeft Amélie toch wat opgepikt van de heersende buikgriepgolfhoop dat t meevalt.
Wow wat gaaf zeg! Was het de Psychologie die het hem deed? ;-)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:46 schreef Estrys het volgende:
we hebben een bod![]()
![]()
![]()
ja kreeg vanmiddag een mailtje, morgen komt iequote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Morgen pas? Wat laat. Ik had hem vorige week zaterdag al.
En hier zat er geen fruithapje bij.
Ik dacht veel te kunnen uitdelen, wil bijna niemand iets. Nog maar aan 1 persoon kunnen uitdelen.
Wat goed! Succes!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:59 schreef Estrys het volgende:
Deze mensen willen het heel graag en ze hebben al een paar keer misgegrepen op een huis. Dus ben benieuwdNu moeten we nadenken over de opleveringsdatum
Nee want we konden pas wat kopen als we het verkocht hadden. En dat kon nog wel even durenquote:
Mijn ervaring is dat zo'n zuignap alleen werkt op een plastic blad, niet op hout. En dan nog rost Fee hem er zo af.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
hier ook nog maar ff dan. Ik heb een speeltje met een zuignap voor op het tafelblad van de kinderstoel maar de zuignap werkt gewoon niet >.<
Iemand enig idee? Ermee terug naar de winkel of heeft iemand zuignap tips?
hmmm misschien werken zuignappen gewoon niet op hout? geen idee...? doet ie t ook niet met nat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
hier ook nog maar ff dan. Ik heb een speeltje met een zuignap voor op het tafelblad van de kinderstoel maar de zuignap werkt gewoon niet >.<
Er even lekker op tuffenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
babydump. of park.quote:
ja, zonder openmaken zie je niet of ie het doet he!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
babydump. of park.
die ene in gouda.
maarja, verpakking is uiteraard wel al opengeknipt dus weet niet of ze hem terugnemen
Die zag ik idd wel, maar dacht dat het te erg voor de hand liggend was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij is freecell de enige die 'm had. Nota bene! Ik wilde gewoon een heel flauwe woordspeling over het klaarmaken van witlof maken. Never mind..
ja zal je zien dat ie het daar op hun kassadinges wel doetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, zonder openmaken zie je niet of ie het doet he!!!ik zou het op zn minst proberen
ze kunnen zelf zien dat ie het niet doet toch?
Dat dus!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja, zonder openmaken zie je niet of ie het doet he!!!ik zou het op zn minst proberen
ze kunnen zelf zien dat ie het niet doet toch?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef huuphuup het volgende:
babydump. of park.
die ene in gouda.
maarja, verpakking is uiteraard wel al opengeknipt dus weet niet of ze hem terugnemen
quote:
Het is onze uiterste prijs zeg maarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:24 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, dat is heel snel zeg! En is het bod in de richting van wat jullie willen? Dat zou super zijn natuurlijk![]()
Zuignappen doen het niet op hout vanwege de nerven.
Dan kun je er nog wat extra's uitslepen misschienquote:
Dat is onze makelaar ook zeker van plan en met de opleveringsdatum kunnen we nog wat spelen. Maar whaaaa, nu krijg ik stress. De onzekerheid van niet weten waar we gaan wonen en een huis kopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan kun je er nog wat extra's uitslepen misschien
Wel leuk, want dat is natuurlijk de leukst fase van de huizenmarkt!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:12 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee want we konden pas wat kopen als we het verkocht hadden. En dat kon nog wel even duren![]()
Maar we gaan volgende week toch maar eens starten met bezichtigeneen andere optie is nieuwbouw maar de oplevering daarvan is pas volgend jaar, dan gaan we denk ik maar even huren.
hmmm...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet huilen van een meisje bij xfactor
Toch hormonen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ja! Busted!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
laat je me even weten of het een film is om met Fleur naar toe te gaan of dat er nog wat typische 'net iets te spannende disney momenten' inzitten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja! Busted!
Wij kijken the princess and the frog.Geweldige film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |