Ja zie, ik verdacht de buurvrouw alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:30 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ms was het een tikfout en zijn het 2 kinderen. Of 3 of 4.
Nee helaas....quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
huup: 1:2
innepin: 1:2
kleurdoos: 1:2
GWS: 1:3
FTA: 1:3
Estrys: 1:3
kim: 1:8 (wegens totaal andere manier van schrijven)
vivi: 1:5
Diaan: 1:9
miss_sly: 1:312
yppy: 1:567
de kip van lady_wrb: 1:6
de hond van Danny: 1:4
pinquit: 1:38
de poes van miss_d: 1: 7
We bookmarken deze wel!quote:
Nee die was niet zwanger maar gewoon dikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik moet aan het werk... maar ik kan me er niet toe zetten... nadeel is ook nog dat ik vandaag de hele dag alleen zit.
oeke kan ook nog!!
Dan heb ik wel een kind maar geen man, all bets are off.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja zie, ik verdacht de buurvrouw al
[..]
Nee helaas....
Dan had ik het ook wel gewoon gemeld, met deze kloon uiteraard
Ow, dan zou ik het wel kunnen zijn. Straks eens testen thuisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef Estrys het volgende:
Geloof me nou echt maar op mijn bruine ogen.
Ow je en kloondinges zei dat ze tijdens de vorige zwangerschap niet misselijk is geweest. Dus ik val sowieso afIk heb 30 weken boven de pot gehangen
Die heeft niet eens aangekondigd dat ze een vent aan de haak geslagen heeft danquote:
Dan is het niet moeilijk raden.. of zal ik het ook doen dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Estrys het volgende:
Ow ja en ik heb zojuist besloten dat wanneer ik weer zwanger ben (nu nog niet dus) ik het dan ook onder een kloon aan kom kondigen. Ik lach me ziek hier
ohquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die heeft niet eens aangekondigd dat ze een vent aan de haak geslagen heeft dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef Estrys het volgende:
Pinq is het niet hoor, it takes two to tango![]()
Nee hoor.. zelfinseminatiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef Estrys het volgende:
Pinq is het niet hoor, it takes two to tango![]()
Die leuke wel ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
en je weet het the postman always rings twice pinqie
quote:
Misschien wil ie een keer wat meer brengen dan alleen de post?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef pinquit het volgende:
[..]oeh, dan krijg ik wel knappe kindjes.
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben een nieuwe medewerkster en haar voorletters zijn K.I. Elke keer als ik het zie moet ik aan kunstmatige inseminatie denken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:35 schreef YPPY het volgende:
Maar ms is het beter dat we afwachten. Tenslotte heeft ze onder een kloon gepost, dat is niet voor niks.
dus ik ga voor E.T. wonderwijke 4e zwangerschap.
of een pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....
Nou, ze is getrouwd en de naam van haar partner begint wel met een Lquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar achternaam niet met een L begint....
Schrijven leer je pas in groep 3 héquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef Vicky het volgende:
Ze zijn bij Amber op school heel erg bezig met de Olympische spelen. De kinderen maken tekeningen enzo. Nu hangt er al een tijdje een hele mooie verftekening op het raam, maar de tekst eronder is om je voor te schamen!!
[ afbeelding ]
dit heeft een JUF geschreven!!
Dan kan het ook de stiefdochter van Tico zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef pinquit het volgende:
je vergeet in het lijstje; de stiefdochter van innepin
En ik moet bij Davinia altijd aan hoogrendements ketel denken. En ze heeft me al uitgelegd dat het nieet zo is, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]we hebben een nieuwe medewerkster en haar voorletters zijn K.I. Elke keer als ik het zie moet ik aan kunstmatige inseminatie denken.
En kom je dan gezellig in Eindhoven wonenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
We hebben nog een bezichtiging vandaag! om 17 uur en om 17:30 uur komen er dus mensen kijken. En mijn moeder is mijn huis aan het poetsen en die had ook al een auto zien stoppen om te kijken
Nou nee, en ik zal ook veel minder in Eindhoven komen denk ik. Mijn zus ligt in scheiding en die woont nu in Den Bosch. Hoewel de broer van mijn man woont in het centrum, in de 'Lichttoren' (oude Philipsgebouw).quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
En kom je dan gezellig in Eindhoven wonen??
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
huup: 1:2
innepin: 1:2
kleurdoos: 1:2
GWS: 1:3
FTA: 1:3
Estrys: 1:3
kim: 1:8 (wegens totaal andere manier van schrijven)
vivi: 1:5
Diaan: 1:9
miss_sly: 1:312
yppy: 1:567
de kip van lady_wrb: 1:6
de hond van Danny: 1:4
pinquit: 1:38
de poes van miss_d: 1: 7
de stiefdochter van innepin: 1:8
innepin en de stiefdochter van innepin tegelijk: 1:55745346
linda2205: 1: 4
serpente: 1:4
sorbootje: 1:4
En Easy mis ik ook...quote:
Das hier kei vlakbij!! Met een beetje rooksignalen kan ik wel contact leggen met hem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou nee, en ik zal ook veel minder in Eindhoven komen denk ik. Mijn zus ligt in scheiding en die woont nu in Den Bosch. Hoewel de broer van mijn man woont in het centrum, in de 'Lichttoren' (oude Philipsgebouw).
Ik voel een meeting aankomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das hier kei vlakbij!! Met een beetje rooksignalen kan ik wel contact leggen met hem.
in een scheiding liggen, is dat nou een typische brabantse uitdrukking of wordt die in de rest van nederland ook gebruikt??
Nog eentje, wat goed en snel!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:30 schreef Estrys het volgende:
We hebben nog een bezichtiging vandaag! om 17 uur en om 17:30 uur komen er dus mensen kijken. En mijn moeder is mijn huis aan het poetsen en die had ook al een auto zien stoppen om te kijken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal uik het dan maar verklappen..ik ben het
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Bedankt dat je bliksemafleider wil zijn voor mij!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk! Ik ben benieuwd, hopelijk ben ik thuis als de postbode komt, wil vanmiddag de reisdraagdoek nog gaan posten. Spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Oxymoron het volgende:
YPPY!!!! Status: driver is on the way!!
De laatsten staan erbij!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:32 schreef YPPY het volgende:
Ja ja, place your bets:
E.T.: 1:1287
easy-going: 1:2
stiefdochter van Ticootje: 1:8
Merel: 1:2
dochter van just me: 1:2
PM: onmogelijk (dat zou ik dan wel weten)
Echt waar?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |