quote:
Verhogen van het octaangetalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:57 schreef tomtomaat het volgende:
voor de benzine?
quote:
Toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef ScottTracy het volgende:
ABBA
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:26 schreef erkel het volgende:
Taylor Swift?
Mja, ik heb te weinig kennis van countrymuziek om daarover te kunnen oordelen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef erkel het volgende:
De echte countrysterren zullen zich wel bescheten voelen met deze winnares. Één pop/countryachtig hitje van haar gehoord, maar niks bijzonders zou ik zeggen.
Ik ook te weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mja, ik heb te weinig kennis van countrymuziek om daarover te kunnen oordelen...
Ja je beschrijft het wel grotendeels goed. Het is een kaart van de belangrijkste vegetatievormen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mja, soorten bodems ofzo? Zo van: geel = woestijn, blauw = berg? Kan 't niet omschrijven ofzo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef Yankee het volgende:
paramore?
Nou, er zijn mensen die daar anders over denken: Mannen die fan zijn van Paramorequote:
Tjah vandaar misschien een beetje dequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Nou, er zijn mensen die daar anders over denken: Mannen die fan zijn van Paramore
quote:
quote:
Saveloos +1quote:
Destiny's childquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:15 schreef slaveloos het volgende:
hoe heette het meidengroepje dat gelanceerd werd door Wycleff Jean, de voormalige frontman van the fugees?
Omdat de wonderen de wereld nog niet uit zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe kan het dat nightcowboy boven mij staat met 340 punten terwijl ik er 347 heb?
Wycleff deed mee in die eerste hit van Destiny's child.... No No No.....quote:
Ow ok. Ik zat te zoeken naar een groep die opgericht was door Wyclef, maar de vraag is anders inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wycleff deed mee in die eerste hit van Destiny's child.... No No No.....
Geef dat punt nu maar. Het is niet dat iemand je gaat doodslagen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Ow ok. Ik zat te zoeken naar een groep die opgericht was door Wyclef, maar de vraag is anders inderdaad.
Lijkt me goed dan, maar durf geen punt te geven.
Het is mijn vraag niet, wijsneus.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Geef dat punt nu maar. Het is niet dat iemand je gaat doodslagen.
met excuses voor de vertraging... werk enzo....quote:
ScottTracy +1quote:
Dat is inderdaad wel essentieel om op te merken jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wou Alain Boksic zeggen tot ik zag dat die voetbal een typische vorm had
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:28 schreef Yankee het volgende:
wilkinson oid?
quote:
Nee veel makkelijker....quote:
Nope ze hebben een duidelijke link ergens mee... (wel allen op hun eigen manier)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:23 schreef Terpentin07 het volgende:
allemaal in dezelfde stad/dorp geboren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |