abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:47:07 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77669966
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Orea het volgende:
Ja hij ook: moet dit zo? Zij: JA WEET IK VEEL IK BEN NET MOEDER HOOR!!!

En zij dan even later: nou maar snel een broertje erbij hè?

Maar waar is de kraamhulp??
Die heb je als kersverse moeder gewoon keihard nodig, vooral die tieners lopen maar een beetje te prutsen en lijken geen flauw idee te hebben hoe en wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 5 februari 2010 @ 14:49:21 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_77670058
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook wel lief hoe Opa dat even uitlegde aan Papa, dat hij haar maar even een beetje met rust moest laten.
Ja

En dat taalgebruik, er zullen ook wel zat volwassenen zijn die zo praten.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77670217
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Ja

En dat taalgebruik, er zullen ook wel zat volwassenen zijn die zo praten.
Wat is er zo erg aan hun taalgebruik dan?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:54:17 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77670292
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:00:00 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77670529
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het wel met haar te doen! Wijdbeens, ontplofte mol, een vriend die het ook allemaal niet weet en je schoonmoe die steeds in de nek staat te hijgen. Ga er maar aan staan!
Dat wel, het is geen kind wat zo even je hart wint, maar ze heeft het (zichzelf) ook niet makkelijk (gemaaakt).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77673975
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:08 schreef Orea het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik van het programma moet vinden... Weet alleen dat ik zat te brullen bij die bevallingen.... hoezo hormonaal
tja... hormonen...
maarre... ik brul bij elke bevalling die ik zie ... de ene keer meer opvallend dan de andere keer
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_77675559
Hier ook, bij elke bevalling/pas geboren baby's, flinke tranen.
pi_77675726
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Dat brulde die
Hij had nog net geen spandoek bij zich
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:51:03 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77676865
Ik heb ook even traantjes gelaten hoor.
net zoals elke zondagmorgen als ik naar de verloskundigepraktijk kijk.

Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm
pi_77677121
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ook even traantjes gelaten hoor.
net zoals elke zondagmorgen als ik naar de verloskundigepraktijk kijk.

Die knallen inderdaad. Het verbaasde me dat Desiree niet gewoon zo een vuist tegen zn oog knalde.
ik heb mijn lief wel een por gegeven na de zoveelste je kunt het en ga door ga door gadoor, maar ik voelde me direct schuldig dus ik heb maar gezegd dat ik uitschoot met mn arm

Whaha, J. Zei vertelde me steeds te "persen " want ik stopte steeds omdat het zo zeer deed, ik zuchtte ze steeds weg
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77677550
quote:
Maar je zal ook maar puberhormonen en kraamvrouwhormonen in 1 keer op je dak krijgen Ik vond het ook wel een beetje triestig. En waar de kraamhulp was vroeg ik me ook af.

Ben ik de enige die de schoonouders wel bewonderenswaardig vind? Ze zorgen toch maar mooi voor een stel pubers met een baby en zijn nog geduldig ook.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:23:54 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_77677648
Nah, wat moet je anders?? Je kind en kleinkind op straat zetten terwijl je weet dat ze nergens terecht kunnen?

Ik zou ook niet staan te springen als mijn zoon en zijn vriendin (ook 18 en 19) zouden vertellen dat ze een kind verwachten, maar ik zou ze zeker niet op straat zetten.
Het leven komt zoals het komt en negeren (op straat zetten) helpt daar niet aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_77678363
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef amaranta het volgende:

Ik heb al zo'n hekel aan het woord knallen , laat staan met veel pijn tijdens een bevalling
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77678466
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
Nah, wat moet je anders?? Je kind en kleinkind op straat zetten terwijl je weet dat ze nergens terecht kunnen?

Ik zou ook niet staan te springen als mijn zoon en zijn vriendin (ook 18 en 19) zouden vertellen dat ze een kind verwachten, maar ik zou ze zeker niet op straat zetten.
Het leven komt zoals het komt en negeren (op straat zetten) helpt daar niet aan.
Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 18:53:48 #65
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77678497
Wat een heerlijk programma
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:15:50 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77679249
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:52 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nou ik bedoelde eigenlijk meer de opmerkingen hier jegens de opa/oma van die kleine. Misschien niet het meest stijlvolle stel mensen, maar ik vind echt dat ze er wel goed mee omgaan.
Vind ik ook hoor! Ze doen hun best, ook hoe opa die jongen weer een beetje moed inpraatte was tof
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:34:45 #67
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77679859
quote:
Maar ze gaf wel borstvoeding, dat had ik dus écht niet verwacht. Ik ben toch een beetje bevooroordeeld, wat dat betreft...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77680066
Begreep ik nou goed dat ze zich op een wachtlijst gingen zetten in Amsterdam, zodat ze dan over 8 jaar een woninkje hebben? Die moeder zei het op een manier alsof ze tot die tijd daar bleven wonen?! Poeh! Maar verder leken het me redelijke en vriendelijke mensen, opa en oma. Opa had het goed begrepen, zo leek het.
pi_77680158
Ben ik nou de enige die medelijden had met dat kindje? Ligt daar maar in dr blote niksie op de commode terwijl papa en mama ruzie maken over rompertjes...na de bevalling heb je d'r geen seconde meer bij d'r moeder gezien. Nouja, zal wel aan mij liggen, maar ik vond het wat sneu.

En GWS, dat verbaasde mij ook inderdaad!

Na de laatste 2 bevallingen ben ik mn Lief nog veel meer gaan waarderen...mijn god wat een eikels. Gewoon in je nest blijven liggen terwijl je vrouw bevalt...
Lotte!
Noah!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:54:03 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_77680494
Dat vond ik ook wel Linda Kindje lag maar bloot op de commode, of bij oma..heb haar alleen bij moeder gezien toen ze in bad ging en over moeder heen plaste
Hoop dat ze na die onwennige eerste dagen snel wat soepeler met het meiske om gaan
pi_77680587
Mja, niks over hun kwaliteiten als ouders hoor, want misschien worden ze ooit heel goed met d'r. Maar zo'n pas geboren wurmpje. Ik kon alleen maar aan Lotte denken en hoe die lekker de hele dag bij mij of bij papa mocht liggen, in bed, lekker warm en gezellig. En dan zie je later terug dat je ouders zo deden... nouja, kreeg er een beetje een knoop van in mn maag
Lotte!
Noah!
pi_77680722
Haha die trucker was net bij DWDD
pi_77681031
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat vond ik ook wel Linda Kindje lag maar bloot op de commode, of bij oma..heb haar alleen bij moeder gezien toen ze in bad ging en over moeder heen plaste
Hoop dat ze na die onwennige eerste dagen snel wat soepeler met het meiske om gaan

Ik hoop het, ik vond het ook een beetje zielig Wie weet is ze na een paar dagen een beetje van "de schrik" bekomen.
pi_77682380
Het is natuurlijk ook niet zo dat er 24/7 gefilmd wordt he

Wat dat betreft vind ik alle stellen lichtelijk tenenkrommend....
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_77684161
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:56 schreef Linda2205 het volgende:
Mja, niks over hun kwaliteiten als ouders hoor, want misschien worden ze ooit heel goed met d'r. Maar zo'n pas geboren wurmpje. Ik kon alleen maar aan Lotte denken en hoe die lekker de hele dag bij mij of bij papa mocht liggen, in bed, lekker warm en gezellig. En dan zie je later terug dat je ouders zo deden... nouja, kreeg er een beetje een knoop van in mn maag
Ik dacht hetzelfde. Net als dat geruzie boven dat kindje d'r koppie, nou, zou mijn ding echt niet zijn.
Maar goed, er wordt inderdaad niet 24/7 gefilmd, dus misschien vallen ze best mee

Ik vind eigenlijk alle stellen tenenkrommend, en dan vooral dat yuppenstel en die zweefteef.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fuente op 05-02-2010 22:58:33 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:38:33 #76
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77687545
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Fuente het volgende:

Ik vind eigenlijk alle stellen tenekrommend, en dan vooral dat yuppenstel en die zweefteef.
Als het niet wat met je doet, dan is het natuurlijk geen goeie teevee.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77688160
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Als het niet wat met je doet, dan is het natuurlijk geen goeie teevee.
Klopt! Dus volgende keer maar weer braaf kijken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_77688286
Ja ik vond het ook zo sneu voor dat kindje, de hele tijd dat geschreeuw eromheen en dan ook nog zo lang in dr blootje liggen wachten tot dr vader bedacht had wat een rompertje was en waar dat dan zou liggen... Ik vond dat echt heel triest om te zien. Hoop echt dat ze snel er beter mee leren omgaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 februari 2010 @ 07:37:07 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77695007
Nou, ik ben weer bij... Zomg! Dat "kijk ons eens lol hebben in het leven en geweldig kwalitatief goed bezig" en dat hormoongestuurde meisje met al die honden en gelukkig bij zijn ouders... Ik denk dat die jongen echt een leuke vader gaat zijn !!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77695774
Ja en die vader van die jongen (opa dus ) was ook best een lieve vent geloof ik!
Sara
Merel
Ukje
pi_77696345
Vond ik ook Fuente...echt zo een waarvan dat meiske straks helemaal weg gaat zijn
Lotte!
Noah!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:41:46 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77697613
Ja, doe opa is echt lief en geduldig! Die Dijana hè Ik hoop dat het de hormonen zijn maar allemensen die is duidelijk nog te jong hè, nog zo enorm met zichzelf bezig. En die jongen zo heel zorgzaam, het is glad en kijk uit. Ik vind dat hij het gezien de omstandigheden goed doet...

Ik moet erg lachen om mijnheer zweef. Met zijn bommetje. Ik vind het wel leuk. En ook al die idealen rondom opvoeding en hoe het gaat zijn. Bij hen en familie oh kijk ons eens leuk en geslaagd en énorme lol hebben samen Het lijkt zo'n enorm "kunstje voor de camera", kan het niet helpen Ik zit gewoon te wachten tot ze uit haar rol valt.

Die idealen herken ik dan, maar weet ondertussen dat je ook gewoon een mens bent.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_77697903
Vind die lui ook een beetje gemaakt...hihihihi kijk eens wat een lol we hebben omdat ik m'n schoenen niet meer aankrijg

Of was ik gewoon een hele sjaggo zwangere, dat ik niet gierend van de lach op dr trap zat als zoiets niet ging?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:56:32 #84
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77697998
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:52 schreef Linda2205 het volgende:
Vind die lui ook een beetje gemaakt...hihihihi kijk eens wat een lol we hebben omdat ik m'n schoenen niet meer aankrijg

Of was ik gewoon een hele sjaggo zwangere, dat ik niet gierend van de lach op dr trap zat als zoiets niet ging?
Ja, dat ja. Of vol verbazing dat haar skibroek niet meer past. Joh en een skibroek? Er ligt 5 cm sneeuw.

ik geloof niet dat ik superchagerijnig was hoor, maar ik kreeg mijn schoenen ook met moeite aan. Tja, comes with the job dacht ik dan.
pi_77698146
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, dat ja. Of vol verbazing dat haar skibroek niet meer past. Joh en een skibroek? Er ligt 5 cm sneeuw.
ik geloof niet dat ik superchagerijnig was hoor, maar ik kreeg mijn schoenen ook met moeite aan. Tja, comes with the job dacht ik dan.
Vast 10 hoor...of 11. Laten we de liniaal pakken. Oh kijk eens, zelfs bijna 12
Lotte!
Noah!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:09:44 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77698322
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:02 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, op de heg, op de stoep lag 5 cm. Maar idd, dán moet je een skibroek aan, en een debiele muts.
pi_77698404
Nouja... ze moest wel huilen toen de baby er was...dat had ik dan weer niet verwacht Misschien krijgt de baby wel een kleedje op de bank, naast de kat. En ze mag vast naar een tweetalig kinderdagverblijf
Lotte!
Noah!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:22:03 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77698614
Van haar mag poes alles hè, van hem moet ie op het kleed. En ze "nemen"er maar één gelukkig, want dat is wel zo praktisch
Nou ja, goed, ik heb daar compleet naïef helemaal nooit over nagedacht.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:25:05 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_77698682
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel. Als hun leven maar door kan gaan, mag het kind er ook bij zijn. En het moet natuurlijk wel succesvol worden he?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:28:01 #90
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77698757
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef cattie het volgende:
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel. Als hun leven maar door kan gaan, mag het kind er ook bij zijn. En het moet natuurlijk wel succesvol worden he?
Ja! En daar gaan we aan werken! Je kan alles, als je het maar wil

Dan vind ik de "ik reis met mijn kind mee door het leven" echt veel sympatieker. Of meer aansluiten bij hoe ik het zelf zie.
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 12:28:23 #91
240917 Mula
pi_77698765
Volgens mij gaat de vrouw van het yuppenstel vooral erg mee in zijn gedachtengang over dat alles wel hetzelfde moet blijven na de geboorte van het kind. Krijg een beetje het idee dat aangezien hij geen kind wou, zij nu heel erg haar best doet om aan zijn wensen tegemoet te komen.
pi_77698791
quote:
Dat dus. En langs de lijn staand bij het skiklasje (er moet natuurlijk wel geoefend worden, voor er op vakantie gegaan wordt) leer je vast nog meer succesvolle mensen kennen. Is goed voor je netwerk
Lotte!
Noah!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:29:48 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_77698804
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat de vrouw van het yuppenstel vooral erg mee in zijn gedachtengang over dat alles wel hetzelfde moet blijven na de geboorte van het kind. Krijg een beetje het idee dat aangezien hij geen kind wou, zij nu heel erg haar best doet om aan zijn wensen tegemoet te komen.
Nou, hij is anders best al een beetje gewend aan het idee

En ben ik de enige die hem vervelend graaierig vind? Jemig, steeds in haar tetten te knijpen...
pi_77698834
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja! En daar gaan we aan werken! Je kan alles, als je het maar wil

Dan vind ik de "ik reis met mijn kind mee door het leven" echt veel sympatieker. Of meer aansluiten bij hoe ik het zelf zie.
En ze wordt boos. Maar wel met argumenten, gooide ze er nog snel achteraan. Voor de zekerheid he, je weet maar nooit wat mensen van je denken als je zegt dat je boos kan worden op je kind
Lotte!
Noah!
pi_77705745
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:02 schreef tessie het volgende:
Ja ik vond het ook zo sneu voor dat kindje, de hele tijd dat geschreeuw eromheen en dan ook nog zo lang in dr blootje liggen wachten tot dr vader bedacht had wat een rompertje was en waar dat dan zou liggen... Ik vond dat echt heel triest om te zien. Hoop echt dat ze snel er beter mee leren omgaan.
Tja, kwestie van plannen, dingen klaarzetten etc. Moest ik ook allemaal leren in het begin, dat gaat echt niet vanzelf. Dus in dat opzicht... ben je zelf waarschijnlijk ook weer een beetje vergeten hoe onwennig het allemaal in het begin ging.
pi_77705855
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:33 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Tja, kwestie van plannen, dingen klaarzetten etc. Moest ik ook allemaal leren in het begin, dat gaat echt niet vanzelf. Dus in dat opzicht... ben je zelf waarschijnlijk ook weer een beetje vergeten hoe onwennig het allemaal in het begin ging.
Schreeuwen en dingen leren plannen zijn 2 dingen.
pi_77705893
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:02 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

!
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 16:42:07 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_77706000
quote:
Ik vind het yuppenstel echt een "kind als accessoire" stel.
"Kleurt leuk bij onze inrichting, dus laten we het maar doen dan "

En dat tettenknijpen viel mij ook al op, van mij had ie óf een klap voor zn harses gehad, of ik kneep eens in zijn ballenbak..
pi_77706156
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:42 schreef moussy het volgende:

[..]

"Kleurt leuk bij onze inrichting, dus laten we het maar doen dan "

En dat tettenknijpen viel mij ook al op, van mij had ie óf een klap voor zn harses gehad, of ik kneep eens in zijn ballenbak..
Ze zijn allebei geobsedeerd door die tetten. Zij maakt steeds van die opmerkingen dat ze zóó groot zijn
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  † In Memoriam † zaterdag 6 februari 2010 @ 16:49:16 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_77706197
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 16:47 schreef geppie het volgende:

[..]

Ze zijn allebei geobsedeerd door die tetten. Zij maakt steeds van die opmerkingen dat ze zóó groot zijn
nou! je zou ze haast als een sjaal om je nek slaan, zó groot!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')