quote:- En iedere vatandas; die ik vergeten ben,.
O, goedemorgen!quote:
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.quote:
Geçmiş olsun, liefje. Kusje d'rop.quote:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.
Je moet ook niet zoveel werken, is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks can.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Geçmiş olsun, liefje. Kusje d'rop.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
Ik ga weer naar de studie, check jullie later
PM me dan.quote:
Gezellig, toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Man, wat haat ik kleding kopen als het uitverkoop is. Winkels zien eruit als oorlogsgebieden en mensen gedragen zich als een stelletje op hol geslagen hyena´s,
Wat een stomme TT. Goed dat ik de lapo had dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
linkdumpingk
zo wilde ik het volgende topic (dit topic dus) noemen![]()
Maar ik moest naar schoolen nu ben ik weer thuis
Veel plezier. Ik wacht al drie weken op m'n nieuwe simkaart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef Ayca het volgende:
Uitverkoop![]()
ik ga morgen een nieuwe sim halen.kan ik eindelijk weer bellen.
en ik mag zelfs een nieuwe telefoon uitzoeken als ik dat wil
maar die ga ik weer verkopen denk ik
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik wacht al drie weken op m'n nieuwe simkaart.
En waarom zou je je telefoon verkopen?
Twee telefoons, wat een luxequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
[..]daarom ga ik ook gewoon naar de winkel
Ik heb al een telefoon?
Je kan niet zomaar naar de winkel gaan als je nummerbehoud hebt gedaan. Kennelijk duurt dat gewoon heel lang, maar dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
[..]daarom ga ik ook gewoon naar de winkel
Ik heb al een telefoon?
Hallo ik heb het geld nodig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar naar de winkel gaan als je nummerbehoud hebt gedaan. Kennelijk duurt dat gewoon heel lang, maar dat wist ik niet.![]()
O. En dan ga je die verkopen. Ben jij er zo één. Geef 'm dan weg aan iemand anders of zo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika, díé hebben het geld nodig.
tsk tskquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Ayca het volgende:
Er staat veel te weinig geld op mijn rekeningen ik wil zoveel dingen kopen.
stomquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
tsk tsk
Ik heb net een router van 55 euro gekocht, toen kwam ik er op internet achter dat hij daar maar 30 euro kost. En hij werkt ook nog eens niet naar behoren
. Zul je zien dat ik mijn geld niet terug kan krijgen omdat ik het plastic al van de verpakking heb gehaald.
Hmm dat is minder iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haalde met de router ongeveer de helft van mijn normale bekabelde snelheid. En die kerel maar zweren dat het perfect zou werken. Misschien had ik gewoon voor een fatsoenlijk merk moeten gaan.
Dat kun je veranderenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb een LinkSys, met een hele rare encryptiesleutel.
Conceptronicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm dat is minder iddwelke heb je dan gehaald?
"Dat kun je veranderen, wist je dat niet? Oh, my God. N00b!!!!!!!!"quote:
Met kabel is altijd snellerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haalde met de router ongeveer de helft van mijn normale bekabelde snelheid. En die kerel maar zweren dat het perfect zou werken. Misschien had ik gewoon voor een fatsoenlijk merk moeten gaan.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Dat kun je veranderen, wist je dat niet? Oh, my God. N00b!!!!!!!!"
Whatever. I don't care. Ik kan gewoon op Internet.
Mazzelaar, ik niet. Het zal wel grappig zijn als ze naar ieder huishouden in Nederland zo'n ding zouden sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Hey borte had een paar dagen geleden toch ook zo'n m&m pakje gekregen, ik nu ook
Hé, je bent een arme Nederlandse student of je bent het nietquote:
Je mag de helftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, je bent een arme Nederlandse student of je bent het niet.
Nee 4,5, er zaten er maar 9 inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat lief van je. 10 hele M&M's voor mij
.
Er bloeit hier ietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik wil hem best zakje m&m's sturen hoor als troost.
Mag ik dan ook watquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel iets sturen hoor, je hoeft niet meteen zo jaloers te worden.
Dankje, mousserende wijndruifquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel iets sturen hoor, je hoeft niet meteen zo jaloers te worden.
Heb je wel eens een knuckle sandwich geproefd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
IK WIL ALLES HEBBEN!!!! Mag ik dan ook wat van jou?
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een knuckle sandwich geproefd?
WACHT!!! EINZ!! Knuckle sandwich is heulemaal niet lekkerquote:
Wtfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
en dan, *pats*!
Ik neem die aardbei, dan mag jij de boterham houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
en dan, *pats*!
Haha, had ik je daar even tukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
WACHT!!! EINZ!! Knuckle sandwich is heulemaal niet lekker! Nee, ik wil geen knuckle sandwich.
Te laat![]()
Een gegeven knuckle sandwich niet in de bek kijken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik neem die aardbei, dan mag jij de boterham houden
Wat vrijgevig. Als er witte M&M's waren had je die zeker gegeven in plaats van de gelequote:
rood-geel jwt galatasarayquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat vrijgevig. Als er witte M&M's waren had je die zeker gegeven in plaats van de gele.
Antalyaspor 2 - 1 Galatasarayquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
[..]
La la la la la la la la la ooooo Cim Bom Bom
Zijn ze al tot het platteland doordegrongen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een megabontkraagje in ons dorp. Hij had hardeee muziek aanstaan
Dat waren ze al een tijd, maar deze had echt een megabontkraagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze al tot het platteland doordegrongen?
Heb je hem op zijn fouten gewezen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat waren ze al een tijd, maar deze had echt een megabontkraag!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Antalyaspor 2 - 1 Galatasaray
Nee, ik ben geen bemoeialquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je hem op zijn fouten gewezen?
Je bent geen meervoud?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent geen meervoud?
Was de bontkraag in kwestie van Turkse origine? Dan had je onder het mom van sociale controle hem af moeten zeiken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:
Ja, maar Turken kunnen ook blond zijn, toch Bortecinem?
is nog steeds duurquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:31 schreef Ayca het volgende:simonly(100 min.) + onbeperkt internet bij telfort is maar 8,45
8,45 pmquote:
Is het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
8,45 pmvalt me nog mee
dan maar geen nieuw toestel
nu hopen dat mn moeder het goed vind, want ze vind internet op je mobiel onzin.
Ja maar dat vind zij nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:34 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Is het niet, het kan heel handig zijn.
Moet je zeggen, wat als ik verdwaald ben en geen beltegoed heb en geen geld hoe moet ik iemand om hulp vragen?quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Moet je zeggen, wat als ik verdwaald ben en geen beltegoed heb en geen geld hoe moet ik iemand om hulp vragen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb toch een abo dan
dus dat gaat niet werken
112 bellen is altijd gratisquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:44 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
,, hmmm wat als je geen 112 kan bellen, jwz laatst storing bij een netwerk, waardoor je met mobiel niet 112 kon bellen. ( je kan daarmee een smoesje maken)
Nee, dat zijn Grieken, Armenen en Yugoslaven, like duh. Turken zien er alleen Mongools uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:
Ja, maar Turken kunnen ook blond zijn, toch Bortecinem?
Ik hou van jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Grieken, Armenen en Yugoslaven, like duh. Turken zien er alleen Mongools uit.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
Ik ga nu weg naar Rotterdam, ouzo proberen en hersencellen doden met vrienden, tot morgen, enjoy jullie avond/nacht/ochtend![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
Ik ga nu weg naar Rotterdam, ouzo proberen en hersencellen doden met vrienden, tot morgen, enjoy jullie avond/nacht/ochtend![]()
Klinkt zo verkeerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat zijn Grieken, Armenen en Yugoslaven, like duh. Turken zien er alleen Mongools uit.
Smurfenquote:
Kijk, grote heerser Kubilay Khan. De kleinzoon van Cengiz Han.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:50 schreef Squirrel.D het volgende:
Net een schooldag en werkdag achter de rug zo niks kan hier kapot
cool tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk, grote heerser Kubilay Khan. De kleinzoon van Cengiz Han.
[ afbeelding ]
Uhu.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
cool toch![]()
Was tenminste een heerser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Het betekent waterfee.
[ afbeelding ]Sorry ik vond het zo op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waterfee
Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Het betekent waterfee.
[ afbeelding ]of zit je nu mij te neppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aw gosh you got no Nuts.
Doeiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
Nee serieus. Zeliha is een verbastering van Zuleyha, wat weer waterfee betekent.
Maar ik ben weg, doei.
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:28 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wahah vond het te hard voor rookert![]()
![]()
Mijn zus beïnvloed mij te veelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
Misschien vond Rookert wel helemaal niet erg, weet jij veel.
Ik denk wel dat hij het erg zou vinden... Er zaten een aantal grove beledigingen tussen. Ik vond het eigenlijk écht niet kunnen. Maar ja, dat ben ik...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
Misschien vond Rookert wel helemaal niet erg, weet jij veel.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het erg zou vinden... Er zaten een aantal grove beledigingen tussen. Ik vond het eigenlijk écht niet kunnen. Maar ja, dat ben ik...
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:32 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Mijn zus beïnvloed mij te veel
Ik mocht mop niet van haar zetten
Kijk eens onderste boven 2 duimen omlaag!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Altijd handig zo een gedrag corrigerende zus.
Ik ook. Kader.quote:
je kent wel school school schoolquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Squirrel.D het volgende:
Maarja,, Ander onderwerp??
Hoe was jullie dag?
Hamachi fifa10?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:43 schreef Gratau het volgende:
[..]
je kent wel school school school
daarna potjes fifa10 gespeeld![]()
nu comp
straks half 11 lost seizon 6!!!!
Ow jammer konden we tegen elkaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:45 schreef Gratau het volgende:
[..]
hamachi? als je bedoelt online nee, gewoon bij vriend thuis
Goeie.quote:
Grapjas ben jij.quote:
haha ik ben nie zo goedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:46 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ow jammer konden we tegen elkaar
Zie je wat jouw antiquotegedrag ons aandoet?quote:
Ik ben niet antiquote, ik ben gewoon lui en ongeduldig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zie je wat jouw antiquotegedrag ons aandoet?
Dan leer je dat verdomme af!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben niet antiquote, ik ben gewoon lui en ongeduldig.
'Bla-bla'lama.quote:
Doeiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Squirrel.D het volgende:
Maarja, ik moet gaan later![]()
Onder deze lijn wil ik graag voor morgen 06:30 2 nieuwe topics zien of anders,,,,,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
eemn kieknquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef IHVK het volgende:
Ja er is een hele leuke discussie erover (niet dus) in NWS.
Ik denk niet dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:51 schreef Squirrel.D het volgende:
Maarja, ik moet gaan later![]()
Onder deze lijn wil ik graag voor morgen 06:30 2 nieuwe topics zien of anders,,,,,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rotterdam de gekste! Roffa RePrEzEnT1!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hou van je![]()
Slapen. Is beter voor je.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb zin in een film, maar ook zin in slaap. Wat zal het worden?
Maar ik heb het veel caffeine gehad, dus de slaap zal nog wel even op zich laten wachtenquote:
Slaap zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:22 schreef Ayca het volgende:
Slaapik ga iig slapen, even wat slaap inhalen
![]()
Oh, ga dan maar een film kijken. Dat is iig beter dan uren in je bed te liggen woelen en draaien.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik heb het veel caffeine gehad, dus de slaap zal nog wel even op zich laten wachten.
Hoi, slapen? Dat is gewoon een zwakte.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:03 schreef GenusButeo het volgende:
Ik begon te denken dat alle Turken al aan het slapen waren. Hoi, Mine!
Goed nummer, ja. Mooi eerbetoon. Zijn er blonde Turken onder ons?
Ja, hè. Slapen is voor mietjes!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:07 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hoi, slapen? Dat is gewoon een zwakte.![]()
Luister maar eens naar Bortecinem, die weet alles van blonde Turken.
Mmm begrijp wat je bedoelt. Als ik eens in een gekke bui besluit blond te willen zijn, zal ik na een bezoekje aan de kapper wel komen posten hier. Hebben we een blonde Turk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, hè. Slapen is voor mietjes!
Ik weet dat er genoeg blonde Turken zijn, maar of deze zich ook bevinden tussen de reguliere posters...
Wees in een gekke buik dan! Mij niet gezien, in ieder geval. Zo gay ben ik nog net niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mmm begrijp wat je bedoelt. Als ik eens in een gekke bui besluit blond te willen zijn, zal ik na een bezoekje aan de kapper wel komen posten hier. Hebben we een blonde Turk.
Ga je nou al die youtube liedjes waar ik nu een trauma aan heb overgehouden ook hier posten ?quote:
Doe maar gewoon mee, want ik ga nu. Houd Mine gezelschap!quote:
Doe ik al, maar niet hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe maar gewoon mee, want ik ga nu. Houd Mine gezelschap!
Zodat jullie om me kunnen lachen zeker hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wees in een gekke buik dan! Mij niet gezien, in ieder geval. Zo gay ben ik nog net niet.
Ik ben je goede smaak aan het bijbrengen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:18 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ga je nou al die youtube liedjes waar ik nu een trauma aan heb overgehouden ook hier posten ?
Bedankt voor het gezelschap. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe maar gewoon mee, want ik ga nu. Houd Mine gezelschap!
Lezen en daarna slapen. Fijne nacht.
Kijken vandaag geen sneeuw, beetje regen, iets groens?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:46 schreef Ayca het volgende:
Hmm ik weet niet wat ik aan moet trekken.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:47 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Kijken vandaag geen sneeuw, beetje regen, iets groens?
Komijnekaasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef Ayca het volgende:
En nu eet ik een meergranen broodje omelet met sucuk, komijnkaas en olijven
wees een goede dochter en haal vers brood voor je ouders (en voor jezelf nauutlrijk).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:05 schreef Ayca het volgende:
We hebben nog maar 1 sneetje brood in huis, wat is dit nou
Ik ben alleen thuis.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wees een goede dochter en haal vers brood voor je ouders (en voor jezelf nauutlrijk).
Hahahah wtfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen sneeuw? Geen probleem, de snelweg werkt ook.
Hun vertrektijd zegt geen ene moer. En hij gaat echt niet van Ridderkerk rechtstreeks naar jouw huis of zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:57 schreef IHVK het volgende:
Ik wacht op een pakket van TNT en de chauffeur is al een uur onderweg.
Ridderkerk is echt niet zo ver.
Ik heb er nog nooit farmville willen spelen, laat staan dat ik naar farmvilleliedjes ga luisterenquote:
Waarom niet, ik ben belangrijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hun vertrektijd zegt geen ene moer. En hij gaat echt niet van Ridderkerk rechtstreeks naar jouw huis of zo.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit farmville willen spelen, laat staan dat ik naar farmvilleliedjes ga luisteren.
Sowieso TNT.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
_! x 1000
als je pech hebt gooit hij gewoon een briefje van 'er is niemand thuis' in je bus, zonder aan te bellen en puur omdat hij te lui is.
Haha leuk.quote:
Watjesmuziek.quote:
Nou ja, ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sowieso TNT.![]()
Maar het is gelukkig aangetekend, dus als het 'kwijt' raakt kunnen ze me niets maken.
komt nog wel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad.
zwerver!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Rookert het volgende:
Beetje moe van afgelopen nacht, was om 7 thuis
Wat voor kleding?De winkels zijn open hoor
16-jarige meisjes en vrouwenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zwerver!
gewoon kleding.ja, maar de stad sluit zo en ik wil ook schoenen, dat red ik niet in een uur
We namen de trein van 5:05 uit Rotterdam, moest nog half uur wachten op Utrecht CS, gelukkig waren er net verse croissants gebakkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zwerver!
gewoon kleding.ja, maar de stad sluit zo en ik wil ook schoenen, dat red ik niet in een uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |