quote:- En iedere vatandas; die ik vergeten ben,.
O, goedemorgen!quote:
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.quote:
Geçmiş olsun, liefje. Kusje d'rop.quote:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.
Je moet ook niet zoveel werken, is nergens goed voor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Arme jongen. Ik ben om 08.30 begonnen met werk en ben om 16.00 uur vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks can.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Geçmiş olsun, liefje. Kusje d'rop.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef IHVK het volgende:
Ik ga weer naar de studie, check jullie later
PM me dan.quote:
Gezellig, toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Man, wat haat ik kleding kopen als het uitverkoop is. Winkels zien eruit als oorlogsgebieden en mensen gedragen zich als een stelletje op hol geslagen hyena´s,
Wat een stomme TT. Goed dat ik de lapo had dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef Ayca het volgende:
linkdumpingk
zo wilde ik het volgende topic (dit topic dus) noemen![]()
Maar ik moest naar schoolen nu ben ik weer thuis
Veel plezier. Ik wacht al drie weken op m'n nieuwe simkaart.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef Ayca het volgende:
Uitverkoop![]()
ik ga morgen een nieuwe sim halen.kan ik eindelijk weer bellen.
en ik mag zelfs een nieuwe telefoon uitzoeken als ik dat wil
maar die ga ik weer verkopen denk ik
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik wacht al drie weken op m'n nieuwe simkaart.
En waarom zou je je telefoon verkopen?
Twee telefoons, wat een luxequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
[..]daarom ga ik ook gewoon naar de winkel
Ik heb al een telefoon?
Je kan niet zomaar naar de winkel gaan als je nummerbehoud hebt gedaan. Kennelijk duurt dat gewoon heel lang, maar dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ayca het volgende:
[..]daarom ga ik ook gewoon naar de winkel
Ik heb al een telefoon?
Hallo ik heb het geld nodig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar naar de winkel gaan als je nummerbehoud hebt gedaan. Kennelijk duurt dat gewoon heel lang, maar dat wist ik niet.![]()
O. En dan ga je die verkopen. Ben jij er zo één. Geef 'm dan weg aan iemand anders of zo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika, díé hebben het geld nodig.
tsk tskquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Ayca het volgende:
Er staat veel te weinig geld op mijn rekeningen ik wil zoveel dingen kopen.
stomquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
tsk tsk
Ik heb net een router van 55 euro gekocht, toen kwam ik er op internet achter dat hij daar maar 30 euro kost. En hij werkt ook nog eens niet naar behoren
. Zul je zien dat ik mijn geld niet terug kan krijgen omdat ik het plastic al van de verpakking heb gehaald.
Hmm dat is minder iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haalde met de router ongeveer de helft van mijn normale bekabelde snelheid. En die kerel maar zweren dat het perfect zou werken. Misschien had ik gewoon voor een fatsoenlijk merk moeten gaan.
Dat kun je veranderenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb een LinkSys, met een hele rare encryptiesleutel.
Conceptronicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm dat is minder iddwelke heb je dan gehaald?
"Dat kun je veranderen, wist je dat niet? Oh, my God. N00b!!!!!!!!"quote:
Met kabel is altijd snellerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik haalde met de router ongeveer de helft van mijn normale bekabelde snelheid. En die kerel maar zweren dat het perfect zou werken. Misschien had ik gewoon voor een fatsoenlijk merk moeten gaan.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
"Dat kun je veranderen, wist je dat niet? Oh, my God. N00b!!!!!!!!"
Whatever. I don't care. Ik kan gewoon op Internet.
Mazzelaar, ik niet. Het zal wel grappig zijn als ze naar ieder huishouden in Nederland zo'n ding zouden sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:56 schreef Ayca het volgende:
Hey borte had een paar dagen geleden toch ook zo'n m&m pakje gekregen, ik nu ook
Hé, je bent een arme Nederlandse student of je bent het nietquote:
Je mag de helftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hé, je bent een arme Nederlandse student of je bent het niet.
Nee 4,5, er zaten er maar 9 inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat lief van je. 10 hele M&M's voor mij
.
Er bloeit hier ietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ik wil hem best zakje m&m's sturen hoor als troost.
Mag ik dan ook watquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel iets sturen hoor, je hoeft niet meteen zo jaloers te worden.
Dankje, mousserende wijndruifquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel iets sturen hoor, je hoeft niet meteen zo jaloers te worden.
Heb je wel eens een knuckle sandwich geproefd?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef Julis het volgende:
[..]
IK WIL ALLES HEBBEN!!!! Mag ik dan ook wat van jou?
Neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een knuckle sandwich geproefd?
WACHT!!! EINZ!! Knuckle sandwich is heulemaal niet lekkerquote:
Wtfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
en dan, *pats*!
Ik neem die aardbei, dan mag jij de boterham houdenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
en dan, *pats*!
Haha, had ik je daar even tukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:25 schreef Julis het volgende:
[..]
WACHT!!! EINZ!! Knuckle sandwich is heulemaal niet lekker! Nee, ik wil geen knuckle sandwich.
Te laat![]()
Een gegeven knuckle sandwich niet in de bek kijken!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik neem die aardbei, dan mag jij de boterham houden
Wat vrijgevig. Als er witte M&M's waren had je die zeker gegeven in plaats van de gelequote:
rood-geel jwt galatasarayquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat vrijgevig. Als er witte M&M's waren had je die zeker gegeven in plaats van de gele.
Antalyaspor 2 - 1 Galatasarayquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:22 schreef Julis het volgende:
[..]
La la la la la la la la la ooooo Cim Bom Bom
Zijn ze al tot het platteland doordegrongen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een megabontkraagje in ons dorp. Hij had hardeee muziek aanstaan
Dat waren ze al een tijd, maar deze had echt een megabontkraagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn ze al tot het platteland doordegrongen?
Heb je hem op zijn fouten gewezen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat waren ze al een tijd, maar deze had echt een megabontkraag!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Antalyaspor 2 - 1 Galatasaray
Nee, ik ben geen bemoeialquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je hem op zijn fouten gewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |