wie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet dan NIEMAND dat dat een man is?
Ziet er vanaf deze hoek redelijk vrouwelijk uit, moet ik zeggen....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Google te moeilijk voor je?
[ afbeelding ]
Dat is slechts een plastic penis. Het is niet die van haar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Google te moeilijk voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet dan NIEMAND dat dat een man is?
Nou, nou,nou... Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet echt heel zeker dat het een man is.
Het is sowieso geen wijf. Ik meen het hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Sofia Valentine is echt geen lekker wijf
Dan hebben ze het daar beneden wel knap gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is sowieso geen wijf. Ik meen het hoorik was gisteravond LekkerLive aan het kijken met vrienden en toen kwam ik erachter dat het een man is.
Moet je maar eens kijken naar die handen, kaaklijn, neus etc.
Dat hebben ze bij Kelly ook gedaan. Dat zegt dus niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar beneden wel knap gedaan
Bahbah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar dat lichaam links hier bijvoorbeeld.. Die bouw is gewoon mannelijk met hele dunne beentjes en neptieten want van een kont is geen sprake.
I know, maar tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij Kelly ook gedaan. Dat zegt dus niets.
Jij heet ook Sofia Valentine?quote:
Hmmm, ik had Sofia verwachtquote:
'sofia valentine'quote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar beneden wel knap gedaan
Alleen valentinequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
'sofia valentine'?
Ur goffik ?
Het zou me weer niets verbazen. En dat terwijl er zoveel lekkere chicks te vinden zijn voor dit soort acties.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb trouwens een raar gevoel bij deze thread. Ik voel een fok! promotie-stunt aankomen voor Valentijn.
Nou heb ik gelijk
SMS Sofia aan naar FOK!
En WIN een 1nite stand met Sofia Valentine!
mijn schoonbroer ziet precies het zelfde uit als hij als travestiet gaatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand dan pics posten waar dat duidelijk is? Ik vind haar echt niets mannelijks hebben hoor. Normaal zie je dat wel aan de kaaklijn en/of benen, maar ik zie 't echt niet.
http://i46.tinypic.com/2rgm3vb.jpgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Smart_ass het volgende:
Kan iemand dan pics posten waar dat duidelijk is? Ik vind haar echt niets mannelijks hebben hoor. Normaal zie je dat wel aan de kaaklijn en/of benen, maar ik zie 't echt niet.
Ze is raar gesoept, maar zie niks mannelijks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef BRooster het volgende:
[..]
http://i46.tinypic.com/2rgm3vb.jpg
Zo wel duidelijk?
Nee. En aan haar stem kan ik het ook niet afleiden. Toch ook een belangrijke factor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef BRooster het volgende:
[..]
http://i46.tinypic.com/2rgm3vb.jpg
Zo wel duidelijk?
ja joh, hormonenpreparaten doen namelijk niets met stemgeluidquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. En aan haar stem kan ik het ook niet afleiden. Toch ook een belangrijke factor.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, hormonenpreparaten doen namelijk niets met stemgeluid
onwetenden hier
Dat komt omdat ze zo mager is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Fascination het volgende:
Hier ziet het gebied rond haar geslachtsdeel er wel wat apart uit moet ik zeggen. Die lijnen op haar benen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
ik noem je niet achterlijk, ik noem je onwetend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Ik ben niet achterlijk hoor. Maar vaak hoor je dan toch nog iets. In ieder geval een lage stem, bij Kelly ook bijvoorbeeld.
Maar misschien dat jij er meer van weet, want ik vind jouw hoofd er mannelijker uitzien dan dat hele lichaam van Sofia Valentine. No offence verder.
Je kan hormonen slikken wat je wilt. Je stem blijft mannelijk, ookal is het verwijfd mannelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja joh, hormonenpreparaten doen namelijk niets met stemgeluid
onwetenden hier
Ik ben magerder en heb dat niet, ik dacht eerder dat het spieren warenquote:
Nee, dat is het niet.quote:
Dat dus. Je hoort het altijd wel in iemands stem, alleen door hormonen krijg je echt niet zo'n stem als zij heeft. En ja, op sommige foto's ziet het er vreemd uit, maar ik geloof ook niet dat het een vent is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je kan hormonen slikken wat je wilt. Je stem blijft mannelijk, ookal is het verwijfd mannelijk.
Sofia Valentine is geen man. Ik ruk niet op mannen.
Ook niet op Sofia Valentine... hmmm misschien toch.
bron graag, aangezien je het zo zeker weetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat dus. Je hoort het altijd wel in iemands stem, alleen door hormonen krijg je echt niet zo'n stem als zij heeft. En ja, op sommige foto's ziet het er vreemd uit, maar ik geloof ook niet dat het een vent is.
Je ging toch zoveel om met homo's, omgebouwde mannen etc. etc.? Daar is het namelijk algemeen bekend dat één van de problemen bij ombouwen is dat de stem nooit helemaal vrouwelijk te krijgen is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bron graag, aangezien je het zo zeker weet
ah, een kennerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je ging toch zoveel om met homo's, omgebouwde mannen etc. etc.? Daar is het namelijk algemeen bekend dat één van de problemen bij ombouwen is dat de stem nooit helemaal vrouwelijk is.
Moet je even youtuben ofzo. Ik heb haar weleens gehoord op tv en vond dat ze een redelijk hoge stem had.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bron graag, aangezien je het zo zeker weet
deze had ik nog niet gelezen, zie bovenstaande zinquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb jij een bron dat het wél een man is dan?
thanx, ik ga nu lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=stem+transseksuelen
Mm, ik denk dat het ook moeilijk is om met een bron te komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga luisteren![]()
nu kan dat even niet![]()
nogmaals: ik heb alleen tot nu toe gezegd dat ik denk dat Breathtaking gelijk heeft en praat over mijn vermoedens.
Heb nooit beweerd dat ik het als feit erken dat het een vent is. Dan kwam ik namelijk met een bron
[..]
deze had ik nog niet gelezen, zie bovenstaande zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De stem verandert niet door de hormonen bij een man-naar-vrouw transseksueel die wel de puberteit door gemaakt heeft. Door logopedie kan men moeizaam leren met een vrouwelijkere stem en intonatie te spreken.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm, ik denk dat het ook moeilijk is om met een bron te komen.Maar ik moet zeggen dat het bij andere omgebouwden echt wel te horen is aan de stem. Zoals hierboven ook gezegd is blijft er altijd wel iets van een mannelijke ondertoon achter.
nja de bron die net gegeven werd (googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is ook BS, aangezien er diverse bronnen zijn die zeggen dat het op bepaalde manieren dus wel mogelijk is om een totaal vrouwelijke stem te krijgen, echter is dat na de puberteit idd erg moeilijk. Maar niet onmogelijk. Ook kan met logopedie veel bereikt worden
maar ik moet haar stem nog horen.
En sowieso kan ik hier niet objectief zijn, aangezien ik sexuele pics snel moet weg klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Jaloers hoef je alleen te zijn op de centen die ze maakt. Als ze politicus was geweest hadden we haar allemaal lelijk gevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef gnilrednoz het volgende:
imo geen tranny. ladylike, no offense, ik vind jou bijv. dan meer een tranny lijken(iig op die enige fotoboek foto)
edit: rest vd vrouwen in dit topic die geen foto's in hun FoBo hebben moeten hier foto's posten anders is het gewoon jaloezie imohaha
dat ben ik dus net aan het typenquote:
heeel goed puntquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jaloers hoef je alleen te zijn op de centen die ze maakt. Als ze politicus was geweest hadden we haar allemaal lelijk gevonden.
Heet jij btw toevallig James of Jaymz ofzo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Jaloers hoef je alleen te zijn op de centen die ze maakt. Als ze politicus was geweest hadden we haar allemaal lelijk gevonden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja de bron die net gegeven werd (google) is ook BS, aangezien er diverse bronnen zijn die zeggen dat het op bepaalde manieren dus wel mogelijk is om een totaal vrouwelijke stem te krijgen, echter is dat na de puberteit idd erg moeilijk. Maar niet onmogelijk. Ook kan met logopedie veel bereikt worden
maar ik moet haar stem nog horen.
En sowieso kan ik hier niet objectief zijn, aangezien ik sexuele pics snel moet weg klikken.Ah ja precies. Want als je de foto's bekijkt.. ik weet niet, maar als ze echt omgebouwd is dan is dat wel heel knap gedaan. Vooral daar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is misschien ook wel zo, maar volgens mij gebeuren die operaties en het ombouwen zelf zeg maar meestal wel na de puberteit. Dus dat zal wel een reden zijn waarom ik nog nooit een transseksueel heb gehoord met echt een vrouwelijke stem.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:36 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Heet jij btw toevallig James of Jaymz ofzo?
Kijk eens op mijn fotoboekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat heb ik eraan als ik het wel ben?
Welke fotoboek fotoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef gnilrednoz het volgende:
imo geen tranny. ladylike, no offense, ik vind jou bijv. dan meer een tranny lijken(iig op die enige fotoboek foto)
edit: rest vd vrouwen in dit topic die geen foto's in hun FoBo hebben moeten hier foto's posten anders is het gewoon jaloezie imohaha
Die op haar profiel? Of is ze dat nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke fotoboek foto?
En ik zweer het, als dit een vrouw is dan weet ik het niet meer hoor..
Ik moet zeggen dat je het op die foto's enzo niet goed ziet, maar bij LekkerLive gisteren was het echt extreem obvious gewoon.
Waarom zou ik een foto moeten laten zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:29 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Die op haar profiel? Of is ze dat niet
Anyway, laat jij eens een foto van jezelf zien dan
Ik geloof je graag, maar misschien ben je wel heel lelijk en jaloers dat een tranny er beter uitziet dan jijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto moeten laten zien? Ik ben geboren als vrouw, ik ben nog steeds een vrouw en ik zie er ook uit als een vrouw.
In tegenstelling tot Sofia Valentine.
Geloof me, dat is het niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:31 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik geloof je graag, maar misschien ben je wel heel lelijk en jaloers dat een tranny er beter uitziet dan jij
Jawel man, ze praat met zo'n kutte neppe piepstemquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. En aan haar stem kan ik het ook niet afleiden. Toch ook een belangrijke factor.
Ja daar is ze toch wel behoorlijk vrouwelijk ja.. Pff ik kan geen beeldmateriaal vinden van Lekkerlive van gisteravond, daar was het toch serieus echt net een man.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:13 schreef Bravebart het volgende:
BeeldmateriaalIk zeg: vrouw.
Maar wie ben ik
Ja, vrouwelijk dus. Bij dat filmpje hierboven hoor het ook weer. Echt geen man hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel man, ze praat met zo'n kutte neppe piepstem!
Misschien kwam het gewoon doordat ik heel stoned was dat ik dacht dat het een man wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja, vrouwelijk dus. Bij dat filmpje hierboven hoor het ook weer. Echt geen man hoor, echt niet.
Pics?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:09 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahah. Waarschijnlijk komt het daardoor. Qua gezicht en kapsel lijkt ze trouwens best veel op een vriendin van mij.In dat spuiten en slikken filmpje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |