wie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet dan NIEMAND dat dat een man is?
Ziet er vanaf deze hoek redelijk vrouwelijk uit, moet ik zeggen....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Google te moeilijk voor je?
[ afbeelding ]
Dat is slechts een plastic penis. Het is niet die van haar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Google te moeilijk voor je?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ziet dan NIEMAND dat dat een man is?
Nou, nou,nou... Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet echt heel zeker dat het een man is.
Het is sowieso geen wijf. Ik meen het hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Sofia Valentine is echt geen lekker wijf
Dan hebben ze het daar beneden wel knap gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is sowieso geen wijf. Ik meen het hoorik was gisteravond LekkerLive aan het kijken met vrienden en toen kwam ik erachter dat het een man is.
Moet je maar eens kijken naar die handen, kaaklijn, neus etc.
Dat hebben ze bij Kelly ook gedaan. Dat zegt dus niets.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan hebben ze het daar beneden wel knap gedaan
Bahbah.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk naar dat lichaam links hier bijvoorbeeld.. Die bouw is gewoon mannelijk met hele dunne beentjes en neptieten want van een kont is geen sprake.
I know, maar tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij Kelly ook gedaan. Dat zegt dus niets.
Jij heet ook Sofia Valentine?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |