Zijn aanhang is zo verblind door haat dat ze alles wat hij zegt als zoete koek aannemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:41 schreef Karamsar het volgende:
[..]
Het was onder de kenners al langer bekend dat Wilders het een en ander verdraait voor politiek gewin, maar het blijft positief dat het nu algemeen bekend wordt. Een ander positief punt is dat er nu tegenwicht is in de rechtbank tegenover de "deskundigen" die Wilders wil oproepen (waaronder cabaratier Jansen).
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zijn aanhang is zo verblind door haat dat ze alles wat hij zegt als zoete koek aannemen.
Nee, ik neem het niet op voor fundamentalistische moslims. Die mensen houden er namelijk opvattingen op na die regelrecht indruisen tegen de beginselen van onze democratische rechtsstaat en die ook op veel fronten botsen met universele mensenrechten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
Neem je het dan ook voor fundamentalistische moslims op? Dat zou wel zo consequent zijn namelijk.
Tuurlijk de groep die tegen Wilders is, zit zo vol haatquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie dit fenomeen vaker bij tegenstanders van wilders.
En die denkbeelden zijn niet het resultaat van het manipuleren van een sprookjesboek?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:25 schreef Boldface het volgende:
[..]
Nee, ik neem het niet op voor fundamentalistische moslims. Die mensen houden er namelijk opvattingen op na die regelrecht indruisen tegen de beginselen van onze democratische rechtsstaat en die ook op veel fronten botsen met universele mensenrechten.
ja, correct. je kunt je smile weghalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tuurlijk de groep die tegen Wilders is, zit zo vol haat
Vooral een kwestie van selectief lezen, want de haatdragende passages staan er wel gewoon. Verder is de islam in de praktijk vervuild met allerlei Arabische invloeden, die doorsijpelen in bijvoorbeeld de Sharia en de manier waarop moslima's zich kleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
En die denkbeelden zijn niet het resultaat van het manipuleren van een sprookjesboek?
en nog meer wilderskenners.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:55 schreef Triggershot het volgende:
Wat zijn er veel Korankenners op FOK!
Valt me ook op dat steeds meer mensen die menen niet op Wilders te zullen stemmen wel vaker opkomen voor zijn persoon, partij en inhoudelijke mening dan anders.quote:
heeft misschien te maken met rechtvaardigheidsgevoel? underdogliefhebbers?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt me ook op dat steeds meer mensen die menen niet op Wilders te zullen stemmen wel vaker opkomen voor zijn persoon, partij en inhoudelijke mening dan anders.
Geen idee, ik ben geen politiek analist of gedragswetenschapper, wel een socioloog, sociologisch zou het verklaard kunnen worden aan de hand van populisme en wanprestaties van de huidige partijen aan de macht, maar de stemmers zullen nooit vooruit komen dat het gaat om zulke simpel te manipuleren kwesties, met name in de politiek. Dat deze mensen mentaal wel vaker hebben geflirt met de pvv lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heeft misschien te maken met rechtvaardigheidsgevoel? underdogliefhebbers?
Ik kom niet op voor Wilders partij, ik kom niet op voor de persoon Wilders en ik kom ook niet specifiek op voor zijn mening. Ik kom alleen op voor zijn RECHT om een mening te hebben en te geven, ook als die anderen niet welgevallig is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Triggershot het volgende:
Valt me ook op dat steeds meer mensen die menen niet op Wilders te zullen stemmen wel vaker opkomen voor zijn persoon, partij en inhoudelijke mening dan anders.
Dat mensen massaal weglopen met Wilders, heeft alles met zijn populistische inslag te maken. Dat was ook te zien bij Fortuyn. In het najaar van 2001, toen Paars zo'n beetje zeven jaar bezig was, kende dat kabinet nog een hoge populariteit. Toen begon ene Fortuyn met zijn charismatische uitstraling ineens van alles te roepen over de "puinhopen van Paars" en mensen liepen massaal achter hem aan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:13 schreef Triggershot het volgende:
Geen idee, ik ben geen politiek analist of gedragswetenschapper, wel een socioloog, sociologisch zou het verklaard kunnen worden aan de hand van populisme en wanprestaties van de huidige partijen aan de macht, maar de stemmers zullen nooit vooruit komen dat het gaat om zulke simpel te manipuleren kwesties, met name in de politiek. Dat deze mensen mentaal wel vaker hebben geflirt met de pvv lijkt me duidelijk.
Ik voel me aangesproken omdat je opmerking 'Wat zijn er veel korankenners op Fok' meteen na mijn post kwam, na een reactie van zoalshetis gevolgd door jouw constatering dat mensen die niet op Wilders zeggen te stemmen, wel voor hem opkomen. Daar reageer ik op, omdat ik dus één van die NIET-Wilders-stemmers ben, die toch voor zijn rechten opkomt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:22 schreef Triggershot het volgende:
Hoe komt het dat je je zo aangesproken voelt? Wil je er over praten?
Om eerlijk te zijn heb ik jouw reacties niet eens gelezen, laat staan dat ik me tot jou zou richten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:28 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken omdat je opmerking 'Wat zijn er veel korankenners op Fok' meteen na mijn post kwam, na een reactie van zoalshetis gevolgd door jouw constatering dat mensen die niet op Wilders zeggen te stemmen, wel voor hem opkomen. Daar reageer ik op, omdat ik dus één van die NIET-Wilders-stemmers ben, die toch voor zijn rechten opkomt.
En ja, ik wil erover praten, anders zat ik niet in het NWS-gedeelte van dit forum te posten en ging ik wel inhoudsloze oneliners in ONZ of KLB typen, om zo hoog mogelijk te eindigen in de dagcijfers.
Ik vind het best, kan je nu alleen even niet uitgebreid van repliek dienen want studie, trein, telefoon. Maar probeer later nog op terug te komen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef Boldface het volgende:
Dan is het puur toeval dat ik toevallig reageer op je opmerking (doe ermee wat je wilt).
Kan gebeuren he; dat je iets typt waar een ander vervolgens op ingaat. Risico van een discussieforum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |