Ja, dat kan. Dat is zelfs het hele idee erachter.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik ben van plan woensdag een dag naar Londen te gaan. Daarom hebben we geen baggage bij dus dat is lekker handig. Nu zag ik dat je 15 dagen van te voren al online kunt inchecken, is het dan mogelijk dat we dus voor zowel de heen- als terugvlucht online inchecken en dan 40 minuten voor de vlucht door de douane heen lopen en gewoon meteen meekunnen? Dat spaart ons een hoop tijd in Londen namelijk.
Goedkoper zal 't niet worden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef maok het volgende:
Weet iemand of de prijzen na vandaag (laatste dag van de ¤6,- actie) de prijzen van reizen na de genoemde reisperiode (maa 15 mrt. 10 - vri 30 apr. 10) ook weer omhoog gaan? http://www.ryanair.com/nl(...)tsland-gdansk-polen.
Ik wil namelijk in juli een vlucht boeken en daar staat bij 'Geen Belasting' (en een tarief van ¤17,99 en ¤5,- voor het inchecken), is dat vanwege de aanbieding of is dat standaard? (dan weet ik of ik vandaag nog moet boeken of een paar dagen kan wachten)
Nee dat verwacht ik ook niet, maar dan heb ik nog even iets meer bedenktijd. Maar als het zeker is dat het morgen veel duurder wordt boek ik wel vandaag.quote:
De datum valt namelijk wel buiten de reisperiode van de actie, daarom twijfel ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef gifkwal het volgende:
Lijkt me wel, dat het weer duurder wordt. Tenzij dit niet 1 van die prijzen van 6 euro was? Dan weet ik niet of de prijs aan die actie onderhevig is of niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef gifkwal het volgende:
Oh, dan is het een ander verhaal en heeft het niks met de actie te maken. Ik zie dat je in juli wil vliegen, het kan zijn dat er dan over 1 of 2 maanden nog eens een actie komt voor die periode. Maar als ik jou was zou ik gewoon nu boeken, het is al heel goedkoop en juli is natuurlijk wel hoogseizoen. Ik denk dat de kans daarom groot is dat het alleen maar duurder wordt.
Nee daar ga ik ook niet op wachten, ik vind de prijs zo wel prima (volgens mij zijn er nooit acties in het hoogseizoen trouwens)quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef bambino het volgende:
Het heeft niet met de actie te maken, maar de prijzen veranderen naarmate je dichterbij de datum komt.
Het zou goedkoper kunnen worden, maar dat zou dan 10 euro per retour ofzo schelen, dus ik zou het risico niet nemen en nu voor die paar tientjes lekker boeken.
Ik heb nog nooit een actie gezien die in het hoogseizoen was volgens mij. Zeker in Augustus niet. Zonder actie worden de prijzen alleen maar hoger.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil eind augustus naar Edinburgh voor de Military Tattoo, vanaf Weeze.
25e heen, 27e terug.
Twee personen.
Als ik nu bestel betaal je 130 euro.
Wordt dit lager als ik later pas bestel? Dus in ongeveer begin juli?
Uiteindelijk zal het hotel duurder worden dan de vliegtickets
(Weet iemand nog goed(koop) hotelletje in Edinburgh?)
Ah, dat zijn de 'betere' vluchtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
Je weet dat je teveel met ryanair vliegt als de steward je herkennen: "oh, i remember you! how are you!"
Wat een vlucht gister, trouwens. Een spaanse groep studenten die de hele vlucht gezongen hebben, een Iraanse familie met een hele oude vrouw die de hele vlucht ophef maakten, en waarvan de vrouw halverwege de vlucht zo ziek werd dat er gevraagd werd of er een dokter aan boord was, en toen we aankwamen de ambulance al klaar stond...
Heheh, ligt dat niet aan jou? Vlieg vrijwel maandelijks dezelfde route en hoewel ik het personeel begin te herkennen, spreken ze me er niet op aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
Je weet dat je teveel met ryanair vliegt als de steward je herkennen: "oh, i remember you! how are you!"
Ja, ik ben vrij lang voor een vrouw, en daar maakte hij de eerste keer een opmerking over, toen ik bijna m'n hoofd stootte met het binnen lopen in het vliegtuig..Vandaar natuurlijk...Maar toch, ik vond het toch gek dat hij me herinnerde..En ik herkende hem ook wel (en andere stewards inderdaad ook, vlieg ook vrij vaak dezelfde route..)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heheh, ligt dat niet aan jou? Vlieg vrijwel maandelijks dezelfde route en hoewel ik het personeel begin te herkennen, spreken ze me er niet op aan.
Haha grappig:p. In de tijd dat ik veel vloog herkende ik ook mensen, maar zei mij nooit helaasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrij lang voor een vrouw, en daar maakte hij de eerste keer een opmerking over, toen ik bijna m'n hoofd stootte met het binnen lopen in het vliegtuig..Vandaar natuurlijk...Maar toch, ik vond het toch gek dat hij me herinnerde..En ik herkende hem ook wel (en andere stewards inderdaad ook, vlieg ook vrij vaak dezelfde route..)
De hele vlucht (uit)zingen lijkt me bij Ryanair de enige goede oplossing.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
Wat een vlucht gister, trouwens. Een spaanse groep studenten die de hele vlucht gezongen hebben, een Iraanse familie met een hele oude vrouw die de hele vlucht ophef maakten, en waarvan de vrouw halverwege de vlucht zo ziek werd dat er gevraagd werd of er een dokter aan boord was, en toen we aankwamen de ambulance al klaar stond...
Hmja, dat zijn de vakantiemaanden, dus ga niet bij voorbaat uit van flinke aanbiedingen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef joycep het volgende:
Ik ben op zoek naar een retourtje naar Faro. Nu kost deze ongeveer 120 per persoon, met vertrek in juni en terug in juli. Zou dit nog goedkoper worden?Of zijn er meestal geen goedkopere aanbiedingen in deze maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |