abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78711225
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik ben van plan woensdag een dag naar Londen te gaan. Daarom hebben we geen baggage bij dus dat is lekker handig. Nu zag ik dat je 15 dagen van te voren al online kunt inchecken, is het dan mogelijk dat we dus voor zowel de heen- als terugvlucht online inchecken en dan 40 minuten voor de vlucht door de douane heen lopen en gewoon meteen meekunnen? Dat spaart ons een hoop tijd in Londen namelijk.
Ja, dat kan. Dat is zelfs het hele idee erachter.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_78711285
Ja, dat kan.
pi_78711446
Overigens zou ik 40 minuten voor het boarden gaan en niet voor de vlucht.

Mijn enige ervaring met London was wel dat het naar het vliegveld komen best een gestress was: airport-bussen die stuk voor stuk volzaten zodat we niet mee konden en daarna ook nog eens lang vastgezeten in het verkeer. Ook de beveiliging was daar strenger (schoenen uit, bakje patat moest zelfs door de scanner). Dus ik zou het niet al te krap maken als ik jou was. Maar goed dit was maar een eenmalige ervaring van mij, misschien was het een uitzondering.
pi_78714988
Het is me eindelijk gelukt

Na de 3e poging om een bankafschrift/creditcard afschrift in te scannen en te versturen hebben ze het eindelijk geaccepteerd

Daarna direct request a call gedaan om het te confirmen en klaar is kees

Toen maar ff de prepaid card aangevraagd en die was na 3 uur confirmed dus die is nu op de bus

Nogmaals dank voor de personen die me geholpen hebben (in geloof ik het vorige deeltje)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:51:01 #130
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78726749
Weet iemand of de prijzen na vandaag (laatste dag van de ¤6,- actie) de prijzen van reizen na de genoemde reisperiode (maa 15 mrt. 10 - vri 30 apr. 10) ook weer omhoog gaan? http://www.ryanair.com/nl(...)tsland-gdansk-polen.
Ik wil namelijk in juli een vlucht boeken en daar staat bij 'Geen Belasting' (en een tarief van ¤17,99 en ¤5,- voor het inchecken), is dat vanwege de aanbieding of is dat standaard? (dan weet ik of ik vandaag nog moet boeken of een paar dagen kan wachten)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:52:54 #131
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78726814
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:51 schreef maok het volgende:
Weet iemand of de prijzen na vandaag (laatste dag van de ¤6,- actie) de prijzen van reizen na de genoemde reisperiode (maa 15 mrt. 10 - vri 30 apr. 10) ook weer omhoog gaan? http://www.ryanair.com/nl(...)tsland-gdansk-polen.
Ik wil namelijk in juli een vlucht boeken en daar staat bij 'Geen Belasting' (en een tarief van ¤17,99 en ¤5,- voor het inchecken), is dat vanwege de aanbieding of is dat standaard? (dan weet ik of ik vandaag nog moet boeken of een paar dagen kan wachten)
Goedkoper zal 't niet worden...
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:56:16 #132
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78726910
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Goedkoper zal 't niet worden...
Nee dat verwacht ik ook niet, maar dan heb ik nog even iets meer bedenktijd. Maar als het zeker is dat het morgen veel duurder wordt boek ik wel vandaag.
pi_78727131
Lijkt me wel, dat het weer duurder wordt. Tenzij dit niet 1 van die prijzen van 6 euro was? Dan weet ik niet of de prijs aan die actie onderhevig is of niet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:14:52 #134
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78727644
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef gifkwal het volgende:
Lijkt me wel, dat het weer duurder wordt. Tenzij dit niet 1 van die prijzen van 6 euro was? Dan weet ik niet of de prijs aan die actie onderhevig is of niet.
De datum valt namelijk wel buiten de reisperiode van de actie, daarom twijfel ik.
pi_78727855
Oh, dan is het een ander verhaal en heeft het niks met de actie te maken. Ik zie dat je in juli wil vliegen, het kan zijn dat er dan over 1 of 2 maanden nog eens een actie komt voor die periode. Maar als ik jou was zou ik gewoon nu boeken, het is al heel goedkoop en juli is natuurlijk wel hoogseizoen. Ik denk dat de kans daarom groot is dat het alleen maar duurder wordt.
pi_78728036
Het heeft niet met de actie te maken, maar de prijzen veranderen naarmate je dichterbij de datum komt.
Het zou goedkoper kunnen worden, maar dat zou dan 10 euro per retour ofzo schelen, dus ik zou het risico niet nemen en nu voor die paar tientjes lekker boeken.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 4 maart 2010 @ 13:57:30 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_78729347
Ik wil eind augustus naar Edinburgh voor de Military Tattoo, vanaf Weeze.
25e heen, 27e terug.
Twee personen.
Als ik nu bestel betaal je 130 euro.
Wordt dit lager als ik later pas bestel? Dus in ongeveer begin juli?

Uiteindelijk zal het hotel duurder worden dan de vliegtickets
(Weet iemand nog goed(koop) hotelletje in Edinburgh?)
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:10:30 #138
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78729850
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:20 schreef gifkwal het volgende:
Oh, dan is het een ander verhaal en heeft het niks met de actie te maken. Ik zie dat je in juli wil vliegen, het kan zijn dat er dan over 1 of 2 maanden nog eens een actie komt voor die periode. Maar als ik jou was zou ik gewoon nu boeken, het is al heel goedkoop en juli is natuurlijk wel hoogseizoen. Ik denk dat de kans daarom groot is dat het alleen maar duurder wordt.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef bambino het volgende:
Het heeft niet met de actie te maken, maar de prijzen veranderen naarmate je dichterbij de datum komt.
Het zou goedkoper kunnen worden, maar dat zou dan 10 euro per retour ofzo schelen, dus ik zou het risico niet nemen en nu voor die paar tientjes lekker boeken.
Nee daar ga ik ook niet op wachten, ik vind de prijs zo wel prima (volgens mij zijn er nooit acties in het hoogseizoen trouwens)

Maar dan kan ik nog wel een paar dagen wachten met boeken iig.
  donderdag 4 maart 2010 @ 14:13:51 #139
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78729965
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef Pino112 het volgende:
Ik wil eind augustus naar Edinburgh voor de Military Tattoo, vanaf Weeze.
25e heen, 27e terug.
Twee personen.
Als ik nu bestel betaal je 130 euro.
Wordt dit lager als ik later pas bestel? Dus in ongeveer begin juli?

Uiteindelijk zal het hotel duurder worden dan de vliegtickets
(Weet iemand nog goed(koop) hotelletje in Edinburgh?)
Ik heb nog nooit een actie gezien die in het hoogseizoen was volgens mij. Zeker in Augustus niet. Zonder actie worden de prijzen alleen maar hoger.
pi_78730839
Over 2 weekjes van Brussel naar Zaragoza. 50 euro retour alles erop en eraan:)
En dan de Wedstrijd Real Zaragoza - FC Barcelona kijken. Heb er zin in!
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_78731987
Topic van Ryanair
Ik kwam er via via achter dat ik bij Ryanair een retourtje kan boeken naar London voor 50 euro (aangezien ik ook een koffer meeneem). Echt top dat dit zo goedkoop wordt aangeboden!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:14:42 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78770891
Je weet dat je teveel met ryanair vliegt als de steward je herkennen: "oh, i remember you! how are you!"

Wat een vlucht gister, trouwens. Een spaanse groep studenten die de hele vlucht gezongen hebben, een Iraanse familie met een hele oude vrouw die de hele vlucht ophef maakten, en waarvan de vrouw halverwege de vlucht zo ziek werd dat er gevraagd werd of er een dokter aan boord was, en toen we aankwamen de ambulance al klaar stond...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 13:16:46 #143
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78770978
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef AKnynke het volgende:
Je weet dat je teveel met ryanair vliegt als de steward je herkennen: "oh, i remember you! how are you!"

Wat een vlucht gister, trouwens. Een spaanse groep studenten die de hele vlucht gezongen hebben, een Iraanse familie met een hele oude vrouw die de hele vlucht ophef maakten, en waarvan de vrouw halverwege de vlucht zo ziek werd dat er gevraagd werd of er een dokter aan boord was, en toen we aankwamen de ambulance al klaar stond...
Ah, dat zijn de 'betere' vluchten .
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:52:51 #144
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_78790745
quote:

Heheh, ligt dat niet aan jou? Vlieg vrijwel maandelijks dezelfde route en hoewel ik het personeel begin te herkennen, spreken ze me er niet op aan.
The best firms advertise the least...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 21:03:07 #145
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78791308
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef edcetera het volgende:

[..]

Heheh, ligt dat niet aan jou? Vlieg vrijwel maandelijks dezelfde route en hoewel ik het personeel begin te herkennen, spreken ze me er niet op aan.
Ja, ik ben vrij lang voor een vrouw, en daar maakte hij de eerste keer een opmerking over, toen ik bijna m'n hoofd stootte met het binnen lopen in het vliegtuig..Vandaar natuurlijk...Maar toch, ik vond het toch gek dat hij me herinnerde..En ik herkende hem ook wel (en andere stewards inderdaad ook, vlieg ook vrij vaak dezelfde route..)
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78794075
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:03 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, ik ben vrij lang voor een vrouw, en daar maakte hij de eerste keer een opmerking over, toen ik bijna m'n hoofd stootte met het binnen lopen in het vliegtuig..Vandaar natuurlijk...Maar toch, ik vond het toch gek dat hij me herinnerde..En ik herkende hem ook wel (en andere stewards inderdaad ook, vlieg ook vrij vaak dezelfde route..)
Haha grappig:p. In de tijd dat ik veel vloog herkende ik ook mensen, maar zei mij nooit helaas
pi_78794223
quote:

De hele vlucht (uit)zingen lijkt me bij Ryanair de enige goede oplossing.

Zelf ben ik ook keimelig op die vluchten. Veetransport. Maar wel lekker goedkoop.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78830004
Ik ben op zoek naar een retourtje naar Faro. Nu kost deze ongeveer 120 per persoon, met vertrek in juni en terug in juli. Zou dit nog goedkoper worden? Of zijn er meestal geen goedkopere aanbiedingen in deze maanden?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:35:05 #149
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_78830206
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef joycep het volgende:
Ik ben op zoek naar een retourtje naar Faro. Nu kost deze ongeveer 120 per persoon, met vertrek in juni en terug in juli. Zou dit nog goedkoper worden? Of zijn er meestal geen goedkopere aanbiedingen in deze maanden?
Hmja, dat zijn de vakantiemaanden, dus ga niet bij voorbaat uit van flinke aanbiedingen...
pi_78930203
Vandaag een reisje geboekt (April) naar Sardinie, heenreis 5 euro p.p., geen taxen en incheckkosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')