"Haai, ik ben je broer! We lijken inderdaad op elkaar!"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef wonderer het volgende:
Heb je Sjors al een berichtje gestuurd?Ben echt benieuwd wat ie zou zeggen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Haai, ik ben je broer! We lijken inderdaad op elkaar!"
Wat een hoer!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.gaydar.nl/sjors_
De faker, as you asked
Doet het met iedereen van 18 tot en met 99! O wee als je honderd wordtquote:
Ligt er een beetje aan hoe groot het gat is waar het in moet.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe groot het gat is waar het in moet.
Is dat met auto's of met pruiken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zijn er VEEL deelnemers aan de nieuwe dragrace zeg!
Ja, maar hij schijnt op vakantie te zijn volgens de gever van de tip.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef wonderer het volgende:
Heb je Sjors al een berichtje gestuurd?Ben echt benieuwd wat ie zou zeggen.
hij is vast en zeker op vakantie in phantasialandquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar hij schijnt op vakantie te zijn volgens de gever van de tip.
Ik heb gezegd: Goh... wat een knappe jongen ben je!
quote:
Komen jullie snel genoeg achter schatjesquote:
Da's voor jou toch geen vraag meer?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:37 schreef oinaru_isan het volgende:
Bediscussiëren jullie hier nu de lengte van Ang3l zijn penis?
hij presenteerd het met een snor, afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 06:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rupaul is alles behalve een jeremy clarkson, dus met pruiken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden
quote:
goed zo,!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet ik me hier ook maar eens melden
Dank je... uit de kast was ik al effe... alleen nog nooit aan deze topicreeks meegedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en natuurlijk van harte welkom hier
Het is dan ook geen verplichting...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je... uit de kast was ik al effe... alleen nog nooit aan deze topicreeks meegedaan
Jij bent een Oetel als ik me niet vergis ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dank je... uit de kast was ik al effe... alleen nog nooit aan deze topicreeks meegedaan
Ik ben niet zo profielerig aangelegdquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent een Oetel als ik me niet vergis ?
Anders gebruik je gewoon de foto's van Ang3l.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo profielerig aangelegd
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:15 schreef PhalanX het volgende:
ik vraag ook niet om een profiel... ik wil foto's zien.
Post je foto maar dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef PhalanX het volgende:
jammer... want ik ben kei-single en kei gewillig
en kei lekker
Ik moet dan denken aan die foto van jou in Rotterdam waarbij je een karbonade aflikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef PhalanX het volgende:
jammer... want ik ben kei-single en kei gewillig
en kei lekker
ik kreeg vandaag anders het compliment dat ik best wel aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik moet dan denken aan die foto van jou in Rotterdam waarbij je een karbonade aflikt.
quote:
damn loop ik weer de boot misquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sowieso je doelgroep niet, heb al een half jaar een vriend dus ik mag niet buiten de deur neuken
Dat ik moet denken aan die karbonade betekent zegt ook niets over of jij wel of niet aantrekkelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag anders het compliment dat ik best wel aantrekkelijk ben.
sollyquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mwoah. Homo, en nog maar een half jaar een vriend.
Verdomme Vlarp, ik verdien ook liefde en geluk!quote:
Ga lekker naar gay.nl of gayromeo.com ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Verdomme Vlarp, ik verdien ook liefde en geluk!
Jij wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, heel [homo] heeft het toch al ooit met elkaar gedaan?
iedereen behalve ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
Dan heb ik die goede ouwe tijd gemistquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef Steve het volgende:
Nu kan iedereen lekker op zoek naar de tweede.
waar is HIW als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Post je foto maar dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen
je hebt je laten inspireren door een zachte G en een harde L ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is mij wederom geluk om de foutheid van vorige jaren ruimschoots te overtreffen in mijn carnavalsoutfit voor carnavalszondag
die foto met dat spleetjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar is HIW als je hem nodig hebt
er is vast nog wel iemand hier die desbetreffende foto van Phalanx wil posten
ik heb hem toen niet opgeslagen
ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt je laten inspireren door een zachte G en een harde L ?
wat is er gebeurt ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag... als ik de vorige eigenaar nog een keer zie dan maak ik 'm dood![]()
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Die indruk had ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te gaan doen vanavond
Daar moet ik nog 3 afleveringen van kijken... ik loop weer hopeloos achterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja... niet alles is wat het lijkt..
O FUCK! Nu ik dat zeg, ik moet WIDM nog kijken!!!
Ga me niet vertellen dat je dat nog niet door hadquote:
ZOMFG! Michael Jackson is dood!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat nog niet door had
Zegt de man die zijn vriendje HIER heeft opgeduikeldquote:
Alles kan stuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso je doelgroep niet, heb al een half jaar een vriend dus ik mag niet buiten de deur neuken
Ik heb echt werkelijk nog nooit iets met iemand van het topic gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Zelfs niet met Parleur??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk nog nooit iets met iemand van het topic gedaan![]()
*denkt* .... Nee.... niets.
quote:
Hmmz... Een wie-neukt-wie kaart van [homo]?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Een soort Boe's lijstje maar dan van [H]?
Ik sta pas op 2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.
Nou ja Des heeft er een paar gehad, en Tech en zo die weg zijn hebben wat afgslet., maar voor de rest valt het toch wel mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.
Ik dacht ooit eerst vroeger dat jij een van de grotere sletten was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja Des heeft er een paar gehad, en Tech en zo die weg zijn hebben wat afgslet., maar voor de rest valt het toch wel mee?
Dat laat ik in 't midden. Maar niemand van het topicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht ooit eerst vroeger dat jij een van de grotere sletten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
in dat weekend was ik net op vakantiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
jij hebt hem vast wel opgeslagenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die foto met dat spleetje![]()
Goedemorgen trouwens, koffie en zo![]()
![]()
ik gun je wel weer een 1e plaats op zondag !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook![]()
maar vooral door superhelden, ik heb een nieuwe superheld ontworpen
geloof me, alleen als ik ooit nog eens in alleen een string carnaval ga vieren is het erger, maar ik wil verder niet te veel verklappen, want dat zo het shockeffect op Ang3lag kunnen verminderen, ik geniet nu al![]()
Ik had in de kleding zaak al mensen die lachend onder de toonbank lagen
Ik vraag me alleen af waarom hij wil shokkerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gun je wel weer een 1e plaats op zondag !
waarom denk je dat dat het doel van de act in de optocht is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom hij wil shokkeren
Ik hoorde vanmiddag dat Ramses Shaffy dood is!quote:
Niet in de optocht, wel daarna.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat het doel van de act in de optocht is?
Mine.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:10 schreef Desmonkey het volgende:
Zow SHO-users hebben ook tijd nodig om [HOMO] te worden. Nu Dizer nog.
*zet singstar aan en oefent vast*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
Zullen wij een boyband vormen en met de x-tactor meedoen?.
Ik doe mee!quote:
Des praat poepquote:
Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?quote:
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?quote:
Mijn oren missen het. Ze schrikken nu van het geluid wat ze langzaam weer beginnen te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?
En voor TMM: "De magneetbar in de caravan omdat ik Yes-R ken" ... dat moet haast wel over LL gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een verrassend lekker nummer
En ik hou helemaal niet van de opposites!
Ben je wel kinky genoeg voor me?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?
Anders voel ik me zo achtergesteld!
Oh leuk!!!quote:
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh leuk!!!
lekker met je heupen dansen enzo. Pas je wel op elkaar?
Je ging anders flink uit je dak op dat podiumpje in Tilburgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Hm.
Heeft iemand een spoedcursusje in de aanbieding?
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!
En al die verleidingen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?quote:
Dat zegt de meester?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?
Dat is de sletteneditie he?
Uit een pak?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wijn aan het drinken van de Aldi, maar het is zooo goooor he
Jij kent mij niet eensquote:
Nee dat nog net niet! maar het was wel cheapass 2,59!! lol. En helaas, het is toch niet zo lekker hehequote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens![]()
homoquote vd dag: 'Ik ben wie ik ben!'
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey, nieuw vlees!
[..]
Alles kan stuk.
*vijlt hoektanden*
jij bent toch juist onze man van de lijstjes ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Snel, snel, waar is het lijstje met gênante vragen voor nieuwelingen. Want voor je het weet post-ie niet meer.
Sinds ik haar live heb gezien op Noorderslag ben ik helemaal weg van d'rquote:
Yeaaah, alles is al geverfd en klaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Vandaag gaan we de eerste grote dingen verhuizen van thuis naar m'n nieuwe appartement
James > Emilequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Franco![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emile Hirsch![]()
!
Milk.
english patient ook. Had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
daar ook sneeuwstorm ?quote:Op zondag 7 februari 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
Wij pogen een boterkoek te bakken...
I told you so! Did I?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
Nationale Kamp Hysterie.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Nederlandse Sport F... Fiets? Federatie?
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nationaal song festival denk ik
Nou ik stopte al voor mijn 25e hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden..
Nee, dat was 800 km naar het zuidenquote:
geen annie mg ?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was 800 km naar het zuiden
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
Het zonnetje scheen en schijnt.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezienquote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezien
Jij kijkt naar voetbal?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Voetbalquote:
22 mannen in korte broekquote:
met kniekousenquote:
Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeeldenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
met kniekousenEn ze mogen hun shirtje niet meer uittrekken.
Het is een leuk extraatje...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
Daar hoef je de wedstrijd toch niet voor te kijken?
maar is het al zover gekomen dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeelden
Nog nietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar is het al zover gekomen dan?
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houdenquote:
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houden
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
Nou je moet ook wel realistisch blijvenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je moet ook wel realistisch blijven
Da's waar....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe naief jij bent?
ook die vind ik niet geilquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)
allemaal aan de robben onderbroekquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
spelen inde mandekkingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:
Love me?quote:
Duur. Eh, ik bedoel Sure.quote:
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!quote:
Kunnen we na de 24ste gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!
Ik was niet zo profielerig hequote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het staat al eeuwen in mijn profiel hoor, dat ik vandaag jarig ben.
Ik ben inmiddels bij afl 14 .... en er komt nog een enorme lekkere vent bij hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 08:10 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van het weekend begonnen met kijken naar The Vampire Diaries
Ik ben bij aflevering 5, heb een enorme hekel gekregen aan Damonquote:Op maandag 8 februari 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij afl 14 .... en er komt nog een enorme lekkere vent bij hoor
quote:
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatiequote:Op maandag 8 februari 2010 09:58 schreef Stroekie het volgende:
heel het kantoor loopt hier shalalalie te fluiten
Ik heb het hele nummer.... jawel... echt serieus... in totaal 2009-2010.... 1x gehoordquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatie
ik ben nog steeds van mening dat het hele EFS gekilled moet worden..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Alles wordt gekilled met dat songfestival.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus hoor, de tv-uitzending was hi-la-risch zo slecht als het was.
Ik heb vanochtend het filmpje gezien waarbij Vader Abraham moest kiezen omdat het gelijkstand wasquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
And that's why we will love you and cuddle you and praise you and hold you an play with you aaaaaaaaaall day long!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Achter? Ik ben nog heel de dag jarig hoor!
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent echt niet de eerste die schrikt van mijn jonge jaren. Ik kom over als een ouw wrak
!
And they all knew what they wantedquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And that's why we will love you and cuddle you and praise you and hold you an play with you aaaaaaaaaall day long!
daarom ben ik heel blij en de gelukkig dat ik me niet heb hoeven ergeren aan dat Yolanthe circus en iets anders gekeken hebquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatie
maar welke idioot haalt het dan ook in zijn hoofd om dat over te laten aan de TROS proletenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
zie je..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Achter? Ik ben nog heel de dag jarig hoor!
maar volgens mij kan je nu ook met bovengemiddelde belangstelling dit topic nu beter gaan volgenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie je..
als ik niet wekelijks met stroekie door nijmegen slenter op bij te kleppen mis ik vanalles
niet per definitie..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij kan je nu ook met bovengemiddelde belangstelling dit topic nu beter gaan volgen![]()
Succes !!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet per definitie..
ik ga vandaag toch 4 uurtjes werken!
thuis blijven hangen is echt een aanval op mn humeur!@
Ya gotta diiiiig a littl deeper!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And they all knew what they wanted
What they wanted me to do
I told 'em what they needed
Just like I be telling you
LANAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is Lana die het zingt. Nou ja, als je de serie Strong Medicine kent
.
Vanmorgen was er een stukje van op het nieuws, wat een drama zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
moeten ze het ook maar niet aan Tros proleten overlatenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Vanmorgen was er een stukje van op het nieuws, wat een drama zeg.
Sowieso, Yolanthe als presentatrice, wie verzint dat?Die stem *gruwel*
In welk land zit jij danquote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
heb nog niet gehoord of hier al wat geselecteerd is voor het ESF, zal het eens opzoeken
lekker fris tochquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
het is zo koooooouuuuuuuuud!
snijdende wind jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
het is zo koooooouuuuuuuuud!
Hier ookquote:
Klopt, dit is weer is echt klote. Ik heb er echt GENOEG van! aaaarg.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef PhalanX het volgende:
lekker fris is als het aangenaam koel is, een zacht briesje in de lente, of net na een regenbui op een hete zomerdag.. het vriest -1 en dat is gewoon koud!
Mietjequote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, dit is weer is echt klote. Ik heb er echt GENOEG van! aaaarg.
Heb nu zelfs 3 paar sokken aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugalquote:
ik ben even thuis voor een paar maandenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je was toch ergens anders heen 'gestuurd'? en waar blijven die foto's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |