Nou ja Des heeft er een paar gehad, en Tech en zo die weg zijn hebben wat afgslet., maar voor de rest valt het toch wel mee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.
Ik dacht ooit eerst vroeger dat jij een van de grotere sletten was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja Des heeft er een paar gehad, en Tech en zo die weg zijn hebben wat afgslet., maar voor de rest valt het toch wel mee?
Dat laat ik in 't midden. Maar niemand van het topicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht ooit eerst vroeger dat jij een van de grotere sletten was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
in dat weekend was ik net op vakantiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, heel [homo] heeft het toch al ooit met elkaar gedaan?
jij hebt hem vast wel opgeslagenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
die foto met dat spleetje![]()
Goedemorgen trouwens, koffie en zo![]()
![]()
ik gun je wel weer een 1e plaats op zondag !quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ook![]()
maar vooral door superhelden, ik heb een nieuwe superheld ontworpen
geloof me, alleen als ik ooit nog eens in alleen een string carnaval ga vieren is het erger, maar ik wil verder niet te veel verklappen, want dat zo het shockeffect op Ang3lag kunnen verminderen, ik geniet nu al![]()
Ik had in de kleding zaak al mensen die lachend onder de toonbank lagen
Ik vraag me alleen af waarom hij wil shokkerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik gun je wel weer een 1e plaats op zondag !
waarom denk je dat dat het doel van de act in de optocht is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waarom hij wil shokkeren
Ik hoorde vanmiddag dat Ramses Shaffy dood is!quote:
Niet in de optocht, wel daarna.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom denk je dat dat het doel van de act in de optocht is?
Mine.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:10 schreef Desmonkey het volgende:
Zow SHO-users hebben ook tijd nodig om [HOMO] te worden. Nu Dizer nog.
*zet singstar aan en oefent vast*quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
Zullen wij een boyband vormen en met de x-tactor meedoen?.
Ik doe mee!quote:
Des praat poepquote:
Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?quote:
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?quote:
Mijn oren missen het. Ze schrikken nu van het geluid wat ze langzaam weer beginnen te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?
En voor TMM: "De magneetbar in de caravan omdat ik Yes-R ken" ... dat moet haast wel over LL gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een verrassend lekker nummer
En ik hou helemaal niet van de opposites!
Ben je wel kinky genoeg voor me?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?
Anders voel ik me zo achtergesteld!
Oh leuk!!!quote:
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh leuk!!!
lekker met je heupen dansen enzo. Pas je wel op elkaar?
Je ging anders flink uit je dak op dat podiumpje in Tilburgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Hm.
Heeft iemand een spoedcursusje in de aanbieding?
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!
En al die verleidingen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?quote:
Dat zegt de meester?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?
Dat is de sletteneditie he?
Uit een pak?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wijn aan het drinken van de Aldi, maar het is zooo goooor he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |