Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?quote:
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?quote:
Mijn oren missen het. Ze schrikken nu van het geluid wat ze langzaam weer beginnen te horen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je mist het he? Mijn dagelijks gezang..?
En voor TMM: "De magneetbar in de caravan omdat ik Yes-R ken" ... dat moet haast wel over LL gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het een verrassend lekker nummer
En ik hou helemaal niet van de opposites!
Ben je wel kinky genoeg voor me?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Zullen wij ook stout gaan doen dan maar?
Anders voel ik me zo achtergesteld!
Oh leuk!!!quote:
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh leuk!!!
lekker met je heupen dansen enzo. Pas je wel op elkaar?
Je ging anders flink uit je dak op dat podiumpje in Tilburgquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Hm.
Heeft iemand een spoedcursusje in de aanbieding?
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat we naar buiten gaan sinds de vorig Pann... wel spannend!
En al die verleidingen!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
ja dan moet je praten met homo's enzo, eng!
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?quote:
Dat zegt de meester?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow ow ow, is het wel zo verstandig om naar Pann Den Haag te gaan?
Dat is de sletteneditie he?
Uit een pak?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef MisterO het volgende:
Ik ben wijn aan het drinken van de Aldi, maar het is zooo goooor he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |