wie?quote:
Voor jou is alles groot, toch?quote:
En waarom dat dan?quote:
Vandaaag is groooooootquote:
Hoe dan? Als ze niet komen moet jij ze ergens gaan opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaaag is grooooooot
The size of my packaaaaaage
Jou zien we hier dus de komende tijd niet meer terug?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Zo, Ikea is geweest. Huiskamer ligt vol met dozen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:43 schreef Vlarp het volgende:
Zo, Ikea is geweest. Huiskamer ligt vol met dozen
dus ondanks het feit dat jij een weekje verlof hebt ga je Vlarp niet aanbieden om te helpen ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
IKEAmeubeuls in elkaar zeggen. Dat duurt altijd langer dan verwacht en ik krijg er altijd rugpijn van.
Nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ondanks het feit dat jij een weekje verlof hebt ga je Vlarp niet aanbieden om te helpen ?
Ik vind dat best leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef Stroekie het volgende:
jij verheugt je op een dagje sleutelen en schroeven ?
Dat is vast nep Ang3lquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje was net hier met een bos bloemen voor mij en toen kuste ze me... en nu is het hele bedrijf in de war
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Mijn lieve vriendinnetje was net hier met een bos bloemen voor mij en toen kuste ze me... en nu is het hele bedrijf in de war
dus dit wordt de volgende testcase ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat best leuk.
Nou ja, met iemand waar ik mee kan samenwerken. Anders krijgen we ruzie.
Da gaat ook nie lukken nie he... Meubels in elkaar pratenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Tha_Erik het volgende:
IKEAmeubeuls in elkaar zeggen. Dat duurt altijd langer dan verwacht en ik krijg er altijd rugpijn van.
Vandaar dat het waarschijnlijk altijd langer duurt dan verwacht bij hem.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Da gaat ook nie lukken nie he... Meubels in elkaar praten
Hahaha ja waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaar dat het waarschijnlijk altijd langer duurt dan verwacht bij hem.
awww....quote:
Ik zie dit nu ook voor mequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
Hey Bart.. je wordt bedankt hè. Nu zit ik hier met het beeld van een T_E die op zijn knieën probeert planken uit een doos te praten...
Ik wilde het zo graag negeren
quote:
Zo zoen ik geen vrou.... o wachtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Bloemen? Wat liiieeef!
En hoe kuste ze je? Want in bepaalde gevallen kan ik me idd voorstellen dat het verwarring op zou kunnen leveren
alleen Pann feest?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zoen ik geen vrou.... o wachtPann feest ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |