abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77816650
Vandaar dat ik het ook over verkapte doodsverwensingen had. Je weet dat zoiets banwaardig is?
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 18:24:54 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_77816691
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
Jammer hoor
Klopt, en daar gaan we het vanaf nu ook weer over hebben.
NWO
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 18:33:10 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_77816990
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
Gelukkig maar, want stel je voor dat je de verkeerde mensen tegen de muur zet.
Denk ook niet dat de NWO dit soort dingen doet.
Zal dan op een andere manier gaan, áls het al gebeurt.
pi_77820186
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef SicSicSics het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
Helemaal waar
Maar het is niet zo dat er altijd corrupte mensen zullen bestaan, maar dit gaat ver en is niet zo in een post op een forum te vatten.
Kortweg zouden we innerlijk moeten veranderen waardoor alsvanzelf de samenleving verandert, ook een soort nieuwe orde maar dan door inzicht en niet door politiek opgelegd.
Als we in relatie leven, en leven betekend gerelateerd zijn dan heeft materie geen betekenis.
En om in relatie te leven moet het 'ik' doorzien worden, het ik dat zich scheidt van de rest, dat succesvol wil zijn, machtig, op een hoge positie, status en aanzien.
En dit is hoe de wereld van vandaag is, want met dat brute bewustzijn hebben we de samenleving gebouwd.
quote:
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?

Leven in geld uitdrukken, geld is nog belangrijker dan de goden die we geschapen hebben, zelfs de kerken en tempels zijn er afhankelijk van
Iedereen, want voor alles wat je wilt of doet is geld nodig, dus werk je om je plekje te betalen en om aan eten te komen.
quote:
Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.

Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.

Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.
Nu denk je weer volgens het systeem
quote:
Niet voor mij.

Dat zegt iedereen
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:07:50 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77820894
BNW moet vrij blijven van mensen die complotten NIET serieus nemen. En het forum enkelt gebruiken om complotters afttezeiken en uit te lachen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77821017
Chill dude. Fok is een openbaar forum en je voorkomt niet dat hier mensen komen die in verschillende dingen geloven: mensen die de officiële verklaringen geloven, mensen die geloven dat 9/11 een inside job was, mensen die geloven dat alles een spel van God en Satan is, en mensen die oprecht in reptillians geloven.

Everyfuckingbody is welcome here, als men zich maar gedraagt!
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:19:41 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77821426
Jaaaa zo kan ie wel weer. Dan baggetaliseer wat zij doen en geef je deze Trollen (want dat zijn het en dat zie jij ook wel hoop ik), vrij spel! Het beleid dat jullie voeren is dus 'correct' maar de praktijk geeft een andere uitwerking. Kijk ik heb zo iets van wil je gaan voor de "lulz!einz111!!" ? Daar is een appart forum voor (ONZ). Wi je spugen op complot-theoristen? Daar is ook weer een appart forum voor (KLB).
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_77821520
Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.

Schijnt.

Bronnen:

http://www.independent.co(...)ie-blair-507546.html

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece

http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists

En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 20:33:12 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_77822005
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.

Schijnt.

Bronnen:

http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/witchcraft-and-nail-clippings-the-weird-world-of-cherie-blair-507546.html

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece

http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists

En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
Heb net 'Cherie Blair-In mijn eigen woorden' uit.

Over dat akkefietje met Prinses Anne, dat is écht gegaan zoals in dat artikel staat.
De koningin en Cherie konden het wel redelijk met elkaar vinden.
Cherie heeft altijd moeite gehad om in het keurslijf van de vrouw van..te blijven.
Ze is ook heel lang blijven werken als Queens Council en doet dat nu weer volgens mij.

Dit boek is leuk om te lezen omdat je zo'n mooi tijdsbeeld krijgt van de regeringsperiode van Tony Blair en van Engeland van 1997 tot 2007.
Wel een hele kluif 430 blz.
pi_77823954
Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
pi_77825094
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Salvad0R het volgende:
Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
Beeldspraak is dan ook een vrij breed onderwerp binnen dit forum.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 21:47:47 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77825562
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_77825980
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
Pics, or it did not happen.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:00:47 #164
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77826328
hahah en dat vraag je in BNW?
pi_77826573
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef Michielos het volgende:
hahah en dat vraag je in BNW?
Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:05:39 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_77826593
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:06:01 #167
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_77826618
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.

Tegen de muur ermee.
tvp
Huig
pi_77826839
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
Ben ik volledig met je eens, behalve dan dat etterige. Aangezien we hier open dienen te staan voor alle theorieën ( ) zullen we dat reptillian-verhaal moeten ontkrachten.

Dat kan heel simpel door iedereen te wijzen op het feit dat onze machthebbers menselijke individuen van vlees en bloed zijn en dat elke associatie met bovennatuurlijke opperwezens met die machthebbers in feite angst propaganda is.

Toch ben ik bewust van het feit dat onze machthebbers zich bezig houden met occulte religie en het in- en evoken van "demonen". Daar kan ik verder ook niets aan doen, dat is hun overtuiging.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:25:10 #169
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77827724
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
Ik kan de vraag dus aan jou stellen als ik het niet met jou eens ben i.p.v. andersom..
ok dan.. jij gelooft niet in reptilians.. zie je dat etterige van jou dan echt niet?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:29:14 #170
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77831120
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Pics, or it did not happen.

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:37:04 #171
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_77831415
thanks ticker
  dinsdag 9 februari 2010 @ 23:52:06 #172
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77831888
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Oh ! Dit zijn deze:

Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77832556
Die shit is fake, dat ziet elke kleuter.
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:54:59 #174
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_77833428
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_77833580
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')