o, das nog beter.quote:
geen tochten gelopen dit jaar? Ze zeggen dat je minstens 400 km in je benen moet hebben zitten wil je Nijmegen halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:49 schreef Houniet het volgende:
Dit jaar dus weer niet geoefend. Maar het gaat vast weer gezellig worden
.
quote:
ik heb m ook gelopen zonder ervoor te trainen, dus tja....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen tochten gelopen dit jaar? Ze zeggen dat je minstens 400 km in je benen moet hebben zitten wil je Nijmegen halen.
Persoonlijk lijkt me dat bullshit. Ik ken een jongen, die nog nooit heeft gelopen, die Nijmegen heeft uitgelopen. Tis net hoe je conditie is etc...
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk hequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:10 schreef Houniet het volgende:
Daarom, het zit ook meestal in je hoofd hehe.
ik las dat de oudste deelnemers 81 en 86 zijn. Ze doen voor de 60e keer mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk he
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:14 schreef mike_hunt het volgende:
Waar ik het meest over zit, is niet het lopen, maar het vroege opstaan. 3 uur.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet wel een beetje lichamelijke onderbouwing hebben natuurlijk he
zuurstofbar.. nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef livalo het volgende:
M'n huisgenoot staat een paar dagen aan de kant met een kraampje, zuurstofbar Nederland heet het. Ik zal zeggen, probeer vooral een keer uit, het is echt geniaal. En dat is echt niet om reclame te maken (nouja, een klein beetje), want dat doet 'ie zelf al genoeg.
Als het maar geen noodweer wordt!quote:
o kut ja, poncho'squote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef Peter het volgende:
Wordt een hoop extra mee: poncho's, korte broek, lange broek etc. etc.
ja, ik heb twee paar wandelschoenen. Van die lompe dingen.quote:
jezus, 6 keerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:37 schreef LXIV het volgende:
Ik heb niet getrained, wel van plan geweest. Hopelijk valt het mee! Het is voor mij de 6e keer dus het zal wel goed gaan.
je bedoelt die camping?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:41 schreef LXIV het volgende:
Overigens: Een paar jaar terug kon je in Nijmegen nog op sportvelden je tentje opslaan. Is dat nog steeds het geval? Je hoefde niet te boeken ofzo, kostte maar 2 euro per nacht.
Het wordt niet zo snel afgelast. Hooguit wordt de afstand verkleind of hoef je geen bepakking (in mijn geval) mee te nemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, 6 keer![]()
ja voor jou zal dit wel gesneden koek zijn. het parcour, de kutstukjes etc...
Hoorde net op het journaal dat ze van het ergste uitgingen. (hittegolf).
Hoop dat het niet wordt afgelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |